Коллажды жасаған Қонысбай ШЕЖІМБАЙ, «EQ»
Ең алдымен, SEO дегеніміз не екенін анықтап алсақ, бұл ең арзан бағаны ұсынатын, бірақ инвестицияларды қажет ететін ұзақ мерзімді стратегиялық жарнама түрі.
Кәсіпкерлердің көпшілігінің алдында әсіресе шағын және орта бизнес секторында табыс табу мақсаты ғана емес, кәсіптерін банкротқа ұшыратпау жолдарын анықтау мәселесі тұр. Сондықтан қазіргі Covid-19 тудырған дағдарыс кезеңінде көпшілік жарнаманы уақытша тоқтатуда.
Әлбетте, шығындарды қысқарту мақсатында жарнама шығындарын қайта бөлу немесе азайту ұсынылады, бірақ SEO бюджеттерін соңына дейін сақтау қажет. Мұның бірнеше себебі бар және оны мұқият қарастырған жөн.
Бірінші кеңес – бизнес моделін өзгерту. Мәселен, фитнес орталықтары мен би студиялары онлайн сабақтарын бастайды. Жылжымайтын мүлік агенттіктері әлеуметтік желі мен онлайн платформалар бойынша пәтерлерді көрсетеді. Жергілікті дәмханалар мен мейрамханалар желіде жұмыс істейтін көптеген компаниялардың веб-сайттары мүлдем басқа бизнес-модельге арналған. Клиентті офлайн сату пунктіне апару немесе қоңырау шалу қажет болғанда, бірнеше беттен тұратын лендинг сайт жеткілікті. Барлық қызмет қашықтан ұсынылатын жағдайда сайтқа қойылатын талаптар мүлдем басқаша. Оларды орындау үшін елеулі жаңашылдық қажет.
Тағы бір маңызды тұсы бар. SEO – салыстырмалы түрде арзан қызмет (контекстік жарнамадан бірнеше есе арзан), ал ол басқа жарнама арналарында ақша үнемдеуге көмектеседі. Жарнамалық жұмыстармен қатар, сайттың конверсиясын арттырады. Бұл дағдарыстан кейін оңтайландырылған сайтқа келетін кез келген ақылы трафик көп пайда әкелетінін білдіреді.
Мұндай өзгерістерді SEO мамандарымен бірге құрастырған дұрыс. Оптимизаторлар сізге бәрін дұрыс атқаруға көмектеседі. Ішкі оңтайландыру мен ыңғайлылық талаптарын, сол саладағы басқа компаниялардың тәжірибесін ескере отырып шешім қабылдайды. Әйтпесе, сізге жаңартылған сайт ұнайды, бірақ қолданушылар мен іздеу жүйелері сізге ұнамайтын болып шығуы мүмкін.
Ғаламтор алға ілгерілеумен айналысқан кезде бизнесте әрдайым ұзақ уақыт рөл ойнайды. Сондықтан SEO-ні жалғастыру немесе тоқтата тұру туралы шешім тек ағымдағы жағдайды ғана емес, сонымен қатар алдағы айлар мен жылдарға деген болжамды да ескергені жөн. Әмбебап жауап жоқ, өйткені әр компанияның өз нарығы, өзінің күшті және әлсіз жақтары бар.