Digital маркетинг деген не?
Цифрлы маркетинг бұл әртүрлі цифрлы тактиканы, құралдарды және байланыс арналарын қолдана отырып, әлеуетті тұтынушылармен, өз уақытының көп бөлігін интернетте өткізетін мақсатты аудиториямен байланысуға арналған маркетингтік іс-шаралар жиынтығы. Ал бұл жиынтық барлық салада ауадай қажет екені де заман шындығы.
Digital маркетинг тақырыбына енетін бірқатар тактика мен құрал бар. Бұл компанияның веб-сайтының өзі және маркетингтің цифрлы арналары, интернет-жарнама және тұтынушыларды сатып алу арналары – SEO, электронды e-mail маркетингі, сатылым нүктесі, контент-маркетинг, тизер жарнамасы, SMM сияқты мәлім де беймәлім құралдардан тұрады.
Әртүрлі цифрлы маркетингтік арналарды қолданатын бизнес мақсатты аудиториямен анағұрлым тиімді және уақтылы өзара әрекеттесу мүмкіндігіне ие. Сол арқылы жаңа клиенттердің санын және брендке аудиторияның қызығушылығын арттырады. Бұған байланысты халық арасында «затты қарапайым адам сатса – тауар, маркетинг жасаса – топ-тауар» деген сөз де жиі айтылып жүр.
Іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO)
Бұл интернет маркетингтегі басты құрал. Іздеу жүйесін оңтайландыру (seo optimization) тұлғаның, сайттың, компанияның, тіпті әлеуметтік желідегі жеке аккаунтты іздеу нәтижесінде тізімде бірінші тұруға, жоғары позицияларға ие болуға көмектеседі. Бұл трафикті арттырады. Ал трафик – сұраныс пен сатылым көлемін арттырады.
SEO құралдары:
- Веб-сайттар;
- блогтар;
- инфографика.
Маркетинг контенті
Бұл термин брендтің танымалдылығын арттыру, трафиктің өсуі, мақсатты аудиториямен байланыс, жетекші позициялар тудыру және жаңа клиенттерді тарту мақсатында жасалатын контент құруды және ілгерілетуді білдіреді. Контент-маркетинг – интернеттегі бизнесті алға жылжытудың ең тиімді және әлі бағаланбаған құралдарының бірі. Инстаграм желісін аша қалсаңыз, «мәтін жазып байып кет» дейтін жарнамашылардың көбейгені контент арқылы маркетинг жасауды үйретеміз дегені.
Контент-маркетинг стратегиясын жүзеге асыруға арналған арналар:
- блог жазбалары;
-электронды кітаптар мен мақалалар;
- подкасттар;
- блогтар;
- инфографика;
- онлайн кітапшалар мен каталогтар.
Әлеуметтік желідегі маркетинг
Әлеуметтік желіге барлығымыз тіркелгенбіз. Тәуліктегі уақытымыздың басым бөлігі желіде «жасыл белгі» беріп отырамыз. Ал мамандар осы «пайдасыз» отырыстан да пайда табуға болатынын айтады. Маркетингтің бұл түрі сіздің жеке брендіңізді де, бизнесіңізді де әлеуметтік медиада жарнамалауға бағытталған. Бұл – өзгелердің сіздің бренд туралы хабардар болу аясын арттыру, трафикті көбейту және жетекші позициялар жасау үшін қолданылатын құрал. Түптеп келгенде желі қолданушылары өз бренді үшін жұмыс істеп жүргенін өзі байқамауы да мүмкін. Өйткені күн сайын жариялайтын суретті жазбалардың өзі де дұрыс қолдана білгенге орасан зор жарнама. Тек шегін ұмытып қалмау маңызды.
Әлеуметтік медиа маркетинг (SMM) пайдаланатын арналар:
- Facebook;
- Twitter;
- LinkedIn;
- Instagram;
- Snapchat;
- Pinterest.
- Интернет кез келген бизнес түрінің өсуі мен дамуына шексіз мүмкіндіктер ұсынады. Тіпті 100% офлайнда жүргізілетіндей болып көрінген кәсіптің өзін интернет арқылы жандандыруға болатынына көптеген дәлел бар.
Егжей-тегжейлі сараптама және кең аудиторияны қамту мүмкіндігі шексіз сандық маркетингтің жалпы артықшылығы да осында. Әртүрлі салалардағы компаниялар мұны іс жүзінде дәлелдеп келеді. Мәселен, lafounder.com басылымының маркетолог мамандарының айтуынша, цифрлы маркетингтің негізін түсініп, оның не екенін біліп, негізгі цифрлы маркетингтік арналардың қалай жұмыс істейтініне көз жеткізе отырып, кез келген адамға интернетте өз бизнесін тиімді ілгерілетуге көмектесетін, өзіндік бренд қалыптастырып, сан қырынан таныта алатын стратегия жасау оңай.
Олар халыққа «Осы құралдарды өз бизнесіңізде әлі қолданбайтын болсаңыз, онда тәсілдеріңізді қайта қарау туралы ойланып, дәл қазір бастаңыз», деген үндеу де тастады.
Мамандар цифрлы телевизия мен көшедегі жарнама баяғыдай әсер етпейтінін, оның орнын дижитал гаджеттердегі сан мың маркетингтік амалдар басатынын, басып та қойғанын айтып жүр.
Десе де, қалада, жылы үйде отырған маркетологтарға айта салу оңай шығар? Оған шалғай елдімекендердегі отандастардың интернетке қолжетімділігі қамтамасыз етілсе деңіз... Әйтпесе бәрі бекер-ау?!