Алтынбектің алғырлығы мен өзіне деген сенімі, табандылығы мен талпынысы талай биіктерді бағындырып, жеңіске жетуіне ықпал еткен. Ол 2013 жылы Алматы қаласында өткен студенттер конференциясында «үздік баяндамашы» аталымын, студенттер мен жас ғалымдардың халықаралық конференциясында «Үздік жоба» номинациясын еншілеп, Жас педагогтердің «Өз жұлдызыңды жақ» қалалық байқауында І орын, «Жаңа мектепте – жаңашыл ұстаз» ІІІ Республикалық жас педагогтар байқауында І орынды жеңіп алған.
Бүгінде «Жас ұстаздар» қауымдастығының төрағасы. Қауымдастықтың негізгі мақсаты – жас ұстазды қолдау, оған бағыт-бағдар беру, қоғамдық іс-шаралардағы белсенділігін арттыру. Оның құрылу тарихы бар, дейді біздің кейіпкер.
«Былтыр Ақмола облысы, Щучинск қаласында орналасқан «Балдәурен» оқу-сауықтыру орталығында Білім және ғылым министрлігінің ұйымдастыруымен «Жаңа мектепте – жаңашыл мұғалім» атты ІІІ Республикалық жас мұғалімдер сайысына Алматы қаласының атынан 3 мұғалім жолдама алып, өз бағымызды сынап, жүлделі І және ІІІ орынға ие болдық. Сайысқа республиканың әр түкпірінен 58 жас мұғалім қатысты. Конкурс барысы бізді жарыстырып қана қоймай, өзара тәжірибе алмастырды. Үш күнге ұласқан бұл конкурста дүниетанымы кең қатарластарымды көріп, білім саласындағы көш тізгінін ұстайтын жас мамандардың барына көзім жетті», дейді А.Сұлтанқұлов.
Сонымен қатар ол Щучинскіден алған шабыты Алматы қаласында жалғасып, іргелі істер атқаруға жол ашқанын жеткізді.
«Осындай білім жолында жүрген жас педагогтердің басын қосып, оларға дұрыс бағыт-бағдар беретін ұйым құрсақ деген ой пайда болды. Осы ұсынысымызды Алматы қаласының Білім басқармасы, Білім берудегі жаңа технологиялардың қалалық ғылыми-әдістемелік орталығының басшысына ұсындық. Басшылық бірден қолдады. Арман іске асты. «Жас ұстаздар» қауымдастығы құрылды. Қауымдастықтың негізгі мақсаты – жас ұстазды қолдау, оған бағыт-бағдар беру, қоғамдық іс шаралардағы белсенділігін арттыру. Қауымдастық қалалық әдістемелік кабинетпен, аудандық білім басқармасымен және мектеп әкімшілігімен тікелей жұмыс істейді. Қалалық әдістемелік орталық әдіскерлері қауымдастықтағы жас мамандармен тығыз байланысып, әдістемелік тұрғыдан қиындық туған жағдайда әркез жанымыздан табылады», дейді жас маман.
Иә, заман өз ағымымен қарқындап дамуда. Сәйкесінше ұстаздық қызмет те жаңашылдықты талап етеді. Мектеп қабырғасында тағайындалған тәлімгер жас маманға жұмыс бабын түсіндірсе, жастар жастарға жаңашылдықты үйретеді. Рухани жаңғыру үстіндегі жас елге энергиясы мен идеясы мол жас маманның берері көп-ақ. Тек осы қызмет жолының алғашқы уақытындағы қиындықтарға төтеп берсе болғаны. Қауымдастықтың атқарған жұмыстарын тізбелей келе Алтынбек Мұрзатайұлы ұстаздық қызметті абыроймен алып жүру үшін ардагер ұстаздармен байланыста болу маңызды екенін атап өтті.
«Жас ұстаздардың тұлғалық дамуы мақсатында Қазақстанның тұңғыш Еңбек Ері, «Отан» орденінің иегері Аягүл Миразовамен кездесу өткіздік. Шара барысында жалынды жастардың болашағына сенім оянды. Айрықша атап өтетін тағы бір жайт, Алматы қаласы жас педагогтері Абай мұрасын насихаттаудың жаңа жобасын бастады. Абай Құнанбайұлының 175 жылдығы аясында өтіп жатқан «Абай оқулары» челенджінде Абай өлеңдері оқылып, жас ұрпақтың дұрыс қабылдауы мақсатында сол өлеңдерге түсіндірме жүргізілді», дейді жас ұстаз.
Аталған қауымдастық Алматы қаласы Білім басқармасының қолдауымен «Іскер ұстаз» және «Жас ұстаздар» қауымдастығымен бірлесіп әртүрлі кездесу ұйымдастырған.
«Ұстаздық мінез-құлық мамандықты меңгеру барысында қалыптасуы тиіс. Әлемді әурелеген пандемия елімізді де айналып өткен жоқ. Білім беру қашықтан оқыту жүйесіне көшті. Шыңдалып үлгермеген жас маман сынға түскен кезеңде Әдістемелік кабинет пен Қауымдастық көмекке келді. Әдістемелік орталық үлгі ретіндегі қысқа мерзімді сабақ жоспарларымен қамтамасыз етті. Ұстаздық қызметтің еңбегі көрінбей қалып жатады. Дегенмен қашанда жемісі биік бағаланатыны анық. Осы тараптан барша ұстаздардың, ата-аналар, шәкірттердің рухын көтеруге талмай еңбектенуіміз керек. «Қашықтан оқытуда оқушылардың жетістігін бағалаудың тиімді тәжірибесі» вебинарында «Quizizz» бағдарламасы жөнінде толық ақпарат берілді», дейді А.Сұлтанқұлов.
Қауымдастық қысқа мерзім ішінде жоғары нәтижелерге қол жеткізіп үлгерген. Дәлірек айтсақ, жас мамандардың өздеріне деген сенімділіктері күшейіп, басқа қырларынан таныла бастаған, мамандыққа деген қызығушылықтары артып, Республикалық, қалалық конкурстардың жүлдегерлері атанған, қоғамдық шараларды ұйымдастырудағы белсенділіктері артқан.
«Тарихтың әр кезеңінде ұстаздың алар орны бөлек болған. Олар өз міндеттерін атқарып шықты. Жаһандану кезеңі қазіргі жас ұстаздардың қолында. Рухани жаңғырған жастарды жан-жақты қолдау керек. Сонда ғана кейінгі толқын ұрпақтың ұлтжанды һәм патриот болып тәрбиеленетініне сеніміміз мол болады. Сөзімнің соңын қазақ әліпбиінің негізін қалаушы, ағартушы Ахмет Байтұрсынұлының сөзімен аяқтағым келеді: «Қазаққа қызмет қыламын деген жастарға жалғыз-ақ айтарым: істеген істерің халық үшін болсын. Менің ісім тарихтың сынына түсер, бірақ өз тәжірибемше. Жастар түзу жолмен барады. Менің сүйенішім осы». Менің де сүйенішім осы», дейді біздің кейіпкер.
Алматы қаласы, Бостандық ауданы, №94 гимназиясының физика пәні мұғалімі Жансая Нұралықызы қауымдастықта жүріп көптеген мәселелерім өз шешімін тапты дейді.
«Мен 2019-2020 оқу жылында мектеп табалдырығын мұғалім ретінде аттадым. Әрине, жұмыс барысында өзіндік қиындықтар кездесті. Сол мәселелердің біраз бөлігін осы қауымдастықта жүріп, шешімін таптым. Өзім сияқты жас әріптестеріммен де бөлісіп, бір-бірімізге қолдау білдірдік. Қауымдастық жұмысы қызу жүруде. Шығармашылық жолындағы әртүрлі шаралар бізге қосымша мотивация береді. Ұстаздық қызметке деген қызығушылығымды одан сайын арттырады. Қауымдастық жұмысы ғұмырлы болып, өз жалғасын табады деп сенемін. Өсемін, өрлеймін деген жастарға осындай орта ауадай қажет», дейді жас маман.