АДБ есебінде Азия-Тынық мұхиты өңіріндегі сауда көрсеткіштері 2020 жылдың бірінші жартысында қатты әсер етсе де, күтілгеннен тезірек қалпына келеді деп айтылады. Қазір Азияда тауар саудасының өсу қарқыны мамырда жылдық есеппен ең төменгі деңгейге -10,1 пайызға жеткен, бірақ 2020 жылдың қыркүйегінен бастап біртіндеп қалпына келіп жатыр. Жақында өңірдегі бірігу және сатып алу саласындағы компаниялардың белсенділігі қалпына келе бастамақ.
«Бұдан басқа, бүкіл әлемде 2019 жылы 3,8 триллион долларға жеткен тұтынушыларға цифрлық платформаларды (B2C) сатудан түсетін түсім негізінен Азия елдеріне тиесілі – жалпы соманың шамамен 48 пайызы. 2020 жылы бұл сандар айтарлықтай өсті, өйткені көлікке қоңырау шалу, азық-түлік жеткізу және электрондық коммерция сияқты іскерлік операциялар COVID-19 таралуын болдырмауға арналған шектеулер аясында цифрлық кеңістікке көшті» делінген АДБ хабарламасында.
Банк зерттеуінше, жаһандық цифрлық сектордың 20 пайыздық өсуі әлемдік өндірісті жылына 2021 жылдан 2025 жылға дейін орташа есеппен 4,3 трлн долларға арттыруы мүмкін. Сол сияқты, Азия-Тынық мұхиты өңірі жылына 1,7 триллион доллардан немесе 2025 жылға дейін 5 жыл ішінде 8,6 триллион доллардан асатын экономикалық дивиденд алады. Азия-Тынық мұхиты өңірінде цифрлық технологияларды кеңінен қолдану нәтижесінде 2025 жылға дейін жылына 65 миллионға жуық жаңа жұмыс орны құрылмақ.