Сауалдамаға қатысушылардың 50 пайызы теңге бағамының құбылуы нарыққа теріс әсер еткенін айтса, 36 пайызы айтарлықтай әсері болмағанын айтады. Қатысушылардың 57 пайызы Қазақстанның ЕАЭО аясында болуын ыңғайлы деп бағаласа, 36 пайызы армениялық көліктерді есепке қоюдың теріс әсер бергенін айтқан. Сондай-ақ дилердің 42 пайызы 2020 жылы сатылым жоспарлы көрсеткіштен асып түскенін мәлім еткен.
Респонденттердің 93 пайызы 2020 жылы жаңа автомобильдер бағасының өзгергенін атап өтті. Олардың 79 пайызы бұл фактордың сатылымға теріс әсері болды дейді. Соған қарамастан, баға айтарлықтай көтерілмеген. Егер 2018 жылдың соңында бағалар орташа алғанда 11 пайызға жоғарыласа, 2019 жылдың соңында 6,3 пайызға, 2020 жылдың соңында жекелеген брендтер мен модельдер үшін 5-7 пайызға көтерілді.
Дилерлер 2021 жылы сатылым былтырғыдан да жоғары болады деп болжайды. 50 пайызы былтырғыдан 5-10 пайызға жоғары деңгейде көлік сатуды жоспарласа, 14 пайызы 10-20 пайызға, 21 пайызы 20-30 пайызға артық сатылым жасауға ниетті.
Қазақстан автобизнес қауымдастығының мәліметінше, 2020 жылы жаңа автомобильдер сатылымы 93 371 бірлікке жеткен. Елімізде былтыр 75 235 жеңіл автокөлік, жүк және жолаушылар автокөліктері құрастырылған. Бұл 2019 жылмен салыстырғанда 52 пайызға жоғары.
«Нарық пен саланың даму перспективасына талдау жасай отыра, биыл нарықтағы жергілікті автомобильдер үлесінің өсу тенденциясы жалғасады. Өз кезегінде автоөндіріс саласы өндіріс қуаттылығын арттырып, шығарылған өнімді локализациялау және экспорттауды ұлғайтпақ. 2021 жылы қауымдастық 100-120 мың жеңіл және коммерциялық автокөліктер сатылымы болады деп болжайды» делінген қауымдастық хабарламасында.