Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу комитеті департаментінің тиісті бұйрығы 1 мамырда күшіне енеді. Еске сала кетейік, Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі Су ресурстары комитетінің «Қазсушар» РМК арналар арқылы су беруге арналған тарифтің әділ деңгейін белгілеу туралы ұсынысқа бастама жасаған болатын.
Қазақстандағы жерүсті көздерінен арналар арқылы су беру тарифтері (су тарифтері) ирригация үшін сумен жабдықтау жүйелерін пайдалануға және оларға техникалық қызмет көрсетуге жұмсалатын барлық шығындарды жабу үшін жеткіліксіз және ауыл шаруашылығындағы өндірістік шығындардың елеусіз бөлігін ғана құрайды. Мәселен, судың орташа ағымдағы құны негізгі ауыл шаруашылығы дақылдарын өндіруге жұмсалатын шығындардың 1%-дан кемін құрайды. Сонымен қатар қаражаттың жетіспеушілігінен инфрақұрылымның нашарлауы судың көп мөлшерде жоғалуына әкелуде. Ауыл шаруашылығында шығындар 45%-ға жетеді. Сондай-ақ тариф белгілеудің қазіргі құрылымы, әсіресе ауыл шаруашылығында, су ресурстарын тиімді пайдалануды ынталандырмайды. Тариф соңғы тұтынушыға судың экономикалық құндылығы бар екенін және оны ұтымды бөлу және пайдалану керектігін көрсетуі керек. Осылайша, суды пайдаланудың тиімділігін арттыру, оны үнемдеуге ынталандыру және тиісті пайдалану, техникалық қызмет көрсету және ауыл шаруашылығындағы инфрақұрылымды болашақта дамыту үшін жеткілікті түсімдерді қамтамасыз ету мақсатында Үкіметтің 2018 жылғы 28 желтоқсандағы №904 қаулысымен бекітілген суармалы жерлерді дамыту жөніндегі іс-шаралар жоспарында суармалы суды беру тарифін 10 жыл ішінде ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер шығындарының үлесін 4% - ға дейін біртіндеп жеткізу айқындалған.