Қоғам • 25 Қараша, 2022

Төрт мердігер лицензиядан айырылды

29 рет көрсетілді

Президент жанындағы Орталық коммуникациялар қызметінде Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Автомобиль жолдары комитеті төрағасы, «Жол активтерінің ұлттық сапа орталығы» РМК бас директоры және «ҚазАвтоЖол» ҰК» АҚ басқарма төрағасының қатысуымен брифинг өтті.

Жол активтерінің ұлттық сапа орта­лығының бас директоры Замир Сағынов кәсіпорынның жұмысы туралы айтып берді. Осы жылы Сапа орталығы жол-құрылыс материалдарының 29 мың үлгі­сінен сынама алған. Оның 9 мыңы рес­публикалық желі бойынша болса, 20 мың сынама жергілікті желіге тиесілі. Соның ішінде 7,3 мың материал сынамасы немесе 24% белгіленген нормативтік талаптарға сәйкес келмейді. Осылайша, республикалық желі бойынша 13% (1 166), жергілікті желі бойынша 30% (6 234) сәйкессіздік анықталды. Сонымен қатар сапа сараптамасымен жергілікті желі бойынша іске асырылатын барлық жобаның небәрі 63%-ы, ал республикалық жолдар бойынша барлық жоба қамтылған.

Техникалық қадағалауда орын ал­ған бұзушылық фактілері бойынша өңір­лік Мемлекеттік сәулет құрылысы басқар­маларына өтініштер жолдануда. 2020 жылдан бері Сапа орталығының жолдаған өтініштері бойынша 81 техни­калық қадағалау қызметі әкімшілік жауап­кершілікке тартылса, 56 инженердің аттестаты өз күшін жойған. Сондай-ақ 4 мердігер ұйым жол құрылыс жұмыстарын жүргізу лицензиясынан айырылған (2020 жылы – 2, 2022 жылы – 2). Жалпы, салынған айыппұл сомасы – 110 млн теңге.

Өз сөзінде бас директор З.Сағынов жол жөндеу жұмыстарында пайдаланылатын битумның сапасына да тоқталып өтті.

«Биыл Сапа орталығы мұнай өң­деу зауыттары, асфальт зауыттары жә­не битум қоймаларынан 900-ге жуық жол битумының үлгісін пайдаланып, сынап көрді. Оның ішінде 232 сынама (26%) сапа стандарттарына сәйкес келмейтіні анықталды. Осыған байланыс­ты битум сапасына қатысты мәселе­лерді терең зерттеу үшін Автожол коми­те­т­інің тапсырмасына сәйкес Сапа орталығы базасында битумды және полимерлі-модификацияланған битумды байланыстырғыштарды зерттеу жөніндегі орталық зертхана құрылды, ол заманауи жабдықтармен жарақтандырылуда», – деді З.Сағынов.

Аталған орталық Назарбаев универ­ситеті профессорларымен бірлесе еліміз­дің әртүрлі өңірлеріндегі нақты көлік пайдалану және климаттық жағдайларды ескере отырып, асфальтбетонның берік­тік сипаттамаларын арттыру, жөндеу­аралық қызмет мерзімін ұлғайту бойын­ша шетелдік тәжірибені зерделеуде. Сондай-ақ Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ-мен бірлесе цемент-бетон жабыны бар автожолдарда ақаулардың пайда болу себептерін анықтау бойын­ша ғылыми-зерттеу жұмыстары жүргізілуде. Жұмыстың қорытындысында қолданыс­тағы нормативтерге өзгерістер енгізу бойын­ша ұсыныстар берілетін болады.

Соңғы жаңалықтар

Ұқсас жаңалықтар