21 Маусым, 2014

Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің бұйрығы № 246

422 рет
көрсетілді
46 мин
оқу үшін
2013 жылғы 23 қазан, Астана қаласы «Гендерлік ерекшелігі есебімен мүгедектігі бар 18 жасқа дейінгі балалардың өмір сапасы (сұрақнама)( жалпымемлекеттік статистикалық байқаудың статистикалық нысаны (коды 3025105, индексі БМ, кезеңділігі біржолғы) мен оны толтыру жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы «Мемлекеттік статистика туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 12- бабының 2) және 7) тармақшаларына сәйкес, бұйырамын: 1. Мыналар: 1) «Гендерлік ерекшелігі есебімен мүгедектігі бар 18 жасқа дейінгі балалардың өмір сапасы (сұрақнама)» жалпымемлекеттік статистикалық байқаудың статистикалық нысаны (коды 3025105, индексі БМ, кезеңділігі біржолғы) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес; 2) «Гендерлік ерекшелігі есебімен мүгедектігі бар 18 жасқа дейінгі балалардың өмір сапасы (сұрақнама)» жалпымемлекеттік статистикалық байқаудың статистикалық нысанын толтыру жөніндегі нұсқаулық (коды 3025105, индексі БМ, кезеңділігі біржолғы) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес; 2. Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің Стратегиялық даму департаменті Заң департаментімен бірге заңнамада белгіленген тәртіппен: 1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін; 2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарына ресми жариялауға жіберсін; 3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің интернет-ресурсында міндетті жариялауды қамтамасыз етсін. 3. Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің Стратегиялық даму департаменті осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің кұрылымдық бөлімшелеріне және аумақтық органдарына жұмыс бабында басшылыққа алу үшін жеткізсін. 4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын. 5. Осы бұйрық ресми жариялауға жатады және 2014 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі. Төраға Ә. СМАЙЫЛОВ. «КЕЛІСІЛГЕН» Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі Т. Дүйсенова_____________ 2013 жылғы 25 қараша «КЕЛІСІЛГЕН» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрі С. Қайырбекова____________ 2013 жылғы 9 желтоқсан Мемлекеттік статистика органдары құпиялылығына кепілдік береді Жалпымемлекеттік статистикалық байқаудың статистикалық нысаны Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі төрағасының 2013 жылғы 23 қазан № 246 бұйрығына қосымша №1 Аумақтық статистика органына тапсырылады Статистикалық нысанды www.stat.gov.kz сайтынан алуға болады Статистикалық нысан коды 3025105 БМ Гендерлік ерекшелігі есебімен мүгедектігі бар 18 жасқа дейінгі балалардың өмір сапасы (сұрақнама) Біржолғы Есепті кезең жыл Тапсыру мерзімі – 12 маусым Мүгедектігі бар баланың ата-аналары, қамқоршылары немесе күтімі мен тәрбиесімен айналысатын басқа да ересек тұлғалардан пікіртерім алынады. 1. Елді мекеннің атауы (қала, аудан, селолық округ) ________________________________ _____________________________________________________________________________ 2. ӘАОЖ1 бойынша елді мекеннің коды ........................ 3. Елді мекен типінің коды (1 - қала, 2 – ауыл) ………………………………………………… 4. Респонденттің реттік нөмірі .............................................................................................. 5. Интервьюер коды .................................................................................................................. 6. Сұхбатты өткізу күні ................................. күні айы жылы ________________________________ 1 ӘАОЖ – Әкімшілік-аумақтық объектілер жіктеуіші ҚР ҰЖ 11-2009 1. Жалпы ақпарат 1.1. Мүгедектігі бар баланың кімі боласыз? Әкесі 1 Туысқаны 4 Анасы 2 Әлеуметтік қызметкер 5 Қамқоршысы 3 Үй қызметшілері (күтуші) 6 1.2. Ересек респонденттің жынысы: ер 1 әйел 2 1.3. Сіздің туған күніңіз (күн/ай/жыл): 1.4. Мүгедектігі бар баланың жынысы (бұдан әрі – бала): ер 1 әйел 2 1.5. Баланың туған күні (күн/ай/жыл): 1.6. Баланың мүгедектік (топ) санаты. 1-топтағы мүгедек бала 1 3-топтағы мүгедек бала 3 2-топтағы мүгедек бала 2 16 жасқа дейінгі мүгедек бала 4 2. Денсаулық және денсаулық сақтау қызметтеріне қолжетімділік 2.1. Балаға қай жасында мүгедектік белгіленді? (егер 1 жасқа дейін болса 0-ді көрсетіңіз) жаста 2.2. Мүгедектікке алып келген негізгі ауруды және (немесе) жарақатты атаңыз: Жүктіліктің өтуі мен босану кезіндегі асқыну 1 Жарақат, улану және бірқатар басқа да сыртқы себептер ықпалы салдарынан 8 Анасының жүктілік кезіндегі экстрагенитальдық аурулары 2 Бас миының ісіктері, бас миының жұқпалы аурулары 9 Ата – анасының жұқпалы аурулары 3 Баланың созылмалы аурулары 10 Ата – анасының генетикалық аурулары (тұқым қуалау факторы) 4 Туа біткен ауытқу (даму кемістіктері), деформация және хромосомалық бұзылулар 11 Өндірістік қызмет, соның ішінде анасының еңбек етуді қолайсыз жағдайлары 5 Басқа 12 Ата – анасының зиянды әдеттері (ішімдік, темекі шегу, есірткі) 6 Жауап беруге қиналамын 13 Өңірдегі қолайсыз экологиялық ахуал 7 2.3. Бала ағзасының қандай функциялары бұзылған? (жауаптың бірнеше нұсқасын көрсетуге болады) Тірек-қимыл аппараты 1 Интеллектуалдық дамуы 5 Көру 2 Психикалық жағдайы 6 Есту 3 Соматикалық (ішкі органдар функцияларының бұзылуы) 7 Сөйлеу 4   2.4. Бала тіршілік етудің қандай салаларында шектеу көреді? (жауаптың бірнеше нұсқасын көрсетуге болады) Өз бетінше жүру 1 Өз-өзіне қызмет ету 5 Бағыты 2 Ойынға қабілеттілік 6 Қарым-қатынас (есту, сөйлеу) 3 Оқуға (еңбекке) қабілеттілік 7 Қарым-қатынас (әлеуметтік дағдылар) 4 Тіршілік ету әрекетінде шектеу жоқ 8 2.5. Балаға төменде аталған мамандар көмек көрсете ме? Егер жоқ болса, онда неге? (жауаптың нұсқаларын оқыңыз) Мамандықтар атауы Иә, қажетті- лігіне қарай Қажетті- лік жоқ Жоқ, мен ондай маманды білмеймін Жоқ, ондай маман жоқ 1. Педиатр (14 жастан асқан балаларға терапевт) 1 2 3 4 2. Невропотолог, психиатр 1 2 3 4 3. Әлеуметтік қызметкер 1 2 3 4 4. Физиотерапевт 1 2 3 4 5. ЛФК маманы, кинезотерапевт 1 2 3 4 6. Логопед, сурдопедогог, тифлопедогог 1 2 3 4 7. Педогог-дефектолог, психолог 1 2 3 4 8. Еңбек терапевті, эрготерапевт 1 2 3 4 9. Ортопед 1 2 3 4 10. Көз дәрігері 1 2 3 4 11. Тіс дәрігері 1 2 3 4 12. Диетолог 1 2 3 4 13. Иппотерапевт (атта жүру) 1 2 3 4 14. Арттерапевт (өнермен емдеу) 1 2 3 4 15. Кардиолог, эндокринолог, гастроэнтеролог, нефролог 1 2 3 4 16. Басқа мамандар 1 2 3 4 2.6. Балада оңалтудың жеке бағдарламасы (бұдан әрі – ОЖБ2) бар ма? 1 Иә 3 Қажеттілігі жоқ ® 2.9-сұрақ 2 Жоқ, ондай бағдарлама туралы білмеймін ® 2.9-сұрақ және ары қарай 4 Жауап беруге қиналамын ® 2.9-сұрақ ________________________________ 2 мұнда және бұдан әрі ОЖБ – мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасы 2.7. Балаға ОЖБ шеңберінде ұсынылған және көрсетілетін қызметтерді көрсетіңіз және бағалаңыз. Қызметтер атауы ОЖБ бойынша ұсынылған ОЖБ бойынша нақты алады Ұсынылуы баланың қажеттіліктерін қанағаттандыратын ОЖБ қызметтері Медициналық бөлім 1. Стационарлық емдеу 1 2 3 2. Реконструктивтік хирургия 1 2 3 3. Денсаулық сақтау жүйесінің желісі бойынша жүргізілетін санаторийлік емдеу 1 2 3 Әлеуметтік бөлім 4. Протездік-ортопедиялық көмек көрсету 1 2 3 5. Сурдотехникалық құралдармен қамтамасыз ету 1 2 3 6. Тифлотехникалық құралдармен қамтамасыз ету 1 2 3 7. Міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету 1 2 3 8. Қозғалудың арнайы құралдармен қамтамасыз ету 1 2 3 9. Әлеуметтік қызметтерді көрсету: жеке көмекшінің, ым тілінің маманы 1 2 3 10. Әлеуметтік көмектер көрсету: стационарда (соның ішінде МӘМ1-дегі жартылай стационар) жартылай стационарда үйде 1 2 3 11. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің ұйымдастыру желісі бойынша жүргізілетін санаторийлік емдеу 1 2 3 Кәсіптік бөлім 12. 18 жасқа дейінгі мүгедек балалармен психологиялық-педагогикалық түзету жұмысы 1 2 3 13. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің ұйымдары арқылы техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі, жоғары, жоғарыдан кейінгі білім 1 2 3 2.8. ОЖБ бойынша бала алатын қызметтердің кешеніне Сіздің қанағаттанушылығыңызды мына тұрғыдан бағалаңыз: (жауаптың нұсқаларын оқыңыз) Компоненттері Иә, қанағат-танамын Ішінара қанағат-танамын Қанағаттан-баймын 1. Арақашықтық, көліктің мәселелері 1 2 3 2. Қызметтер сапасы 1 2 3 3. Қызметкерлердің қарым-қатынасы 1 2 3 4. Келу жиілігі 1 2 3 5. Бала үшін тиімділігі (пайдасы) 1 2 3 6. Іске асыру мерзімі 1 2 3 ________________________________ 3 мұнда және бұдан әрі МСМ – медициналық-әлеуметтік мекеме 2.9. Бала үшін келесі қызмет түрлеріне ақы төлеуге тура келе ме, көрсетіңіз? (жауаптың нұсқаларын оқыңыз) Қызметтер тізімі Тегін бері-леді Өз қаражаты есебінен төленеді Қызметтердің бір бөлігі тегін ұсынылады, қалған бөлігі өз қаражатынан төленеді Бұл қызметтерге қажеттілік жоқ 1. Дәрігерлер, медбикелер қызметі (кеңестер, инъекциялар, массаж) 1 2 3 4 2. Медициналық мақсаттағы дәрілік құралдар мен бұйымдар (шприцтер, құралдар, жылытқыштар, катетерлер) 1 2 3 4 3. Медициналық зерттеу (диагностика, зертханалық талдаулар) 1 2 3 4 4. Протездік, ортопедиялық және оңалту құрал-жабдықтары 1 2 3 4 5. Міндетті гигиеналық құралдар 1 2 3 4 6. Басқа 1 2 3 4 2.10. Бала психофизикалық даму скринингінен өтті ме? (3-ке дейінгі балаларды есту, көру, моториканың дамуы және т.с.с. мәселелерді және артта қалудың қатерлерін айқындау мақсатымен стандартты зерттеу) 1 Иә 2 Жоқ 2.11. Бала жасы бойынша егуден өткен бе? Иә 1 Жоқ, бұны қажет деп санамаймын 3 Жоқ, балаға медициналық қарсылық берілді 2 3. Білім және білім беру қызметтеріне қолжетімділік 3.1. Қазіргі уақытта бала білім беру мекемесінің қай түріне барып жүр? Сондай-ақ, балаңыз бұрын барған мекемелерді де белгілеңіз (жауаптың бірнеше нұсқасын көрсетуге болады) Мектепке дейінгі ұйым 1 Инклюзивтік мектеп 7 Инклюзивтік бала-бақша немесе балалар мекемесіндегі интергацияланған топ 2 Жетім балаларға және ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымы 8 Жалпы білім беру ұйымы (мектеп, гимназия, лицей, мектеп-интернаты) 3 Әлеуметтік қорғау жүйесінің мекемесі 9 Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымы (колледж, училище, жоғары техникалық мектеп) 4 Денсаулық сақтау жүйесінің мекемесі 10 Мамандандырылған білім беру ұйымы 5 Оқымайды ® 3.3-сұрақ 11 Арнайы білім беру ұйымы 6   3.2. Қазіргі уақытта бала алатын білім беру қызметтеріне Сіздің қанағаттанушылығыңызды бағалаңыз. (жауаптың нұсқаларын оқыңыз) Бұдан әрі ® 3.4-сұраққа көшіңіз Компоненттер Қанағаттанамын Ішінара қана- ғаттанамын Қанағаттан- баймын 1. Арақашықтық, көліктің мәселелері 1 2 3 2. Инфрақұрылым (ғимараттың жағдайы) 1 2 3 3. Бағасы (шығысы) 1 2 3 4. Қызметтер сапасы 1 2 3 5. Басқа балалар тарапынан қарым-қатынас 1 2 3 6. Қызметкерлердің қарым-қатынасы 1 2 3 7. Бала үшін тиімділігі (пайдасы) 1 2 3 3.3. Бала неге оқымайды? (жауаптың бірнеше нұсқасын көрсетуге болады) Елді мекенде бұндай мекеме жоқ 1 Мекемеде қажетті жағдайлар жоқ 7 Қайда жүгінуге болатынын білмейміз 2 Арақашықтық ұзақ, көлікпен қиындықтар 8 Қажеті жоқ 3 Көрсетілген қызметтердің сапасы қанағаттанарлықсыз болды 9 Денсаулық жағдайына байланысты қызметтер көрсетуден бас тартылды 4 Апаратын адам жоқ 10 Балаға қызметкерлердің теріс қарым-қатынасы 5 Басқа _______________________ 11 Басқа балалар тарапынан теріс қарым-қатынас 6 3.4. Сіз баланы жалпы білім беретін мектепте оқи алады деп санайсыз ба? Иә, бірақ алмайды 1 Жоқ 3 Иә, біз оқимыз 2 Жауап беруге қиналамын 4 3.5. Даму мүмкіндігі шектеулі оқушылар жалпы білім беретін мектепте коррекциялық-педагогикалық қолдаумен (сүйемелдеумен) қамтамасыз етілетінін сіз білесіз бе? Иә 1 Жауап беруге қиналамын 3 Жоқ 2   3.6 – 3.7-СҰРАҚТАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКЕМЕГЕ БАРАТЫН 14 ЖӘНЕ ОДАН ҮЛКЕН БАЛАЛАРЫ БАР ОТБАСЫЛАРЫНА ҒАНА ҚОЙЫҢЫЗ, қалған жағдайларда – 4.1.-сұраққа көшіңіз 3.6. Сіз баланың білімін жалғастырғанын қалайсыз ба? Егер қаласаңыз, онда қай жерде? Иә, жалпы білім беретін мектепте (10-11 сыныптар) Иә, кәсіптік лицейде Иә, колледжде 1 2 3 Иә, ЖОО-да Жоқ 4 5 3.7. Сіз баланың басқа балалармен бірдей Ұлттық бірыңғай тестілеуді тапсыру керек деп есептейсіз бе? Иә 1 Жауап беруге қиналамын 3 Жоқ 2 4. Әлеуметтік орта 4.1. Баланың үй шаруашылығы құрамында барлығы қанша адам бар? Әке (өгей әке, қамқоршы) 18 жасқа дейінгі әпкелері, ағалары Ана (өгей шеше, қамқоршы) 18 жастан үлкен әпкелері, ағалары Әже Басқа туысқандары Ата Олармен туыстық байланысы жоқ, үй шаруашылығының басқа мүшелері 4.2. Мүгедектігі бар отбасы мүшелерін көрсетіңіз. Әке (өгей әке, қамқоршы) 1 18 жасқа дейінгі әпкелері, ағалары 3 Ана (өгей шеше, қамқоршы) 2 18 жастан үлкен әпкелері, ағалары 4 4.3. Баланың тәрбиесіне және күтіміне ата-аналары (қамқоршылары) және туысқандарынан басқа қанша ересек адам қатысады? 4.4. Баланың ата-аналарының (қамқоршыларының) білімі қандай? Білім Әке (өгей әке, қамқоршы) Ана (өгей шеше, қамқоршы) Білім Әке (өгей әке, қамқоршы) Ана (өгей шеше, қамқоршы) Жаза және оқи алу 1 1 Жоғары 6 6 Бастауыш білім 2 2 Аяқталмаған жоғары 7 7 Негізгі орта 3 3 ЖОО кейінгі 8 8 Жалпы орта 4 4 Сауатсыз 9 9 Техникалық және кәсіптік 5 5 4.5. Үй шаруашылығы мүшелерінде біреуінің зиянды әдеттері бар ма? Иә, темекі тарту 1 Иә, өзге де тәуелділік 4 Иә, маскүнемдікке тәуелділік 2 Білмеймін 5 Иә, есірткіге тәуелділік 3 Жоқ 6 4.6. Айтыңызшы, Сіздің балаңыздың достары кімдер болып табылады? (жауаптың бірнеше нұсқасын көрсетуге болады) Туыстарымның балалары 1 Достары жоқ, тек қана таныстар 5 Көршілердің балалары 2 Достары да, таныстары да жоқ ® 4.8-сұрақ 6 Ата-аналарының достарының балалары 3 Интернеттегі достар 7 Бала баратын мекемедегі балалар 4 Басқа 8 4.7. Бала негізінен неше жастағы балалармен араласады? Қаншалықты жиі? (жауаптың нұсқаларын оқыңыз) Жастық топтар Ешқашан Анда-санда Жиі Әрқашан 1. Құрдастарымен 1 2 3 4 2. Үлкен жастағы балалармен 1 2 3 4 3. Кіші жастағы балалармен 1 2 3 4 4.8. Бала күні бойы күндізгі ұйқыға және өзге де белсенділік түрлеріне қанша уақыт кетіретінін көрсетіңіз? (жауаптың нұсқаларын оқыңыз) Белсенділік түрлері 1 сағат- тан аз 1 сағаттан 3 сағатқа дейін 3 – 5 сағат 5 сағат- тан астам Айна-лыс-пайды 1. Күндізгі ұйқы 1 2 3 4 5 2. Жеке бас гигиенасы 1 2 3 4 5 3. Тамақтану 1 2 3 4 5 4. Бос уақыт (мәдениет, спорт, шығармашылық) 1 2 3 4 5 5. Оқу, білім алу 1 2 3 4 5 6. Ата-аналарымен араласу 1 2 3 4 5 7. Туыстарымен араласу 1 2 3 4 5 8. Достарымен араласу 1 2 3 4 5 9. Арнайы әлеуметтік қызметтерді алу 1 2 3 4 5 10. Компьютер, Интернет 1 2 3 4 5 11. Медициналық қызметтер 1 2 3 4 5 12. Ойындар (қуыршақ, машиналар, үстел үсті ойындары) 1 2 3 4 5 13. Таза ауада серуендеу 1 2 3 4 5 14. Басқа 1 2 3 4 5 4.9. Сіз күніне келесі қызмет түрлеріне қанша уақыт жұмсайсыз? (жауаптың нұсқаларын оқыңыз) Қызмет түрлері Бұлармен айналыспаймын 1 сағат- тан аз 1 сағаттан 3 сағатқа дейін 3 – 5 сағат 5 сағаттан астам 1. Балаға санитарлық-гигиеналық күтім, тамақ дайындау 1 2 3 4 5 2. Баламен бірге уақыт өткізу (серуендеу, бос уақытты бірге өткізу, бассейнге бірге бару, оқу тапсырмаларын орындауға көмек, отбасылық кино көру және т.б.) 1 2 3 4 5 4.10. Сіз балаңыздың сезімталдық, қабылдау, қозғалтқыш, ақыл-ой іс-қимылдары және өз-өзіне қызмет ету дағдыларын дамыту бойынша біліміңіз, дағдыларыңыз бар ма? 1 Иә 2 Жоқ   4.11. Сіз қалай ойлайсыз, Сіз өзіңіздің балаңызды қаншалықты түсінесіз? Толық өзара түсіністік 1 Қиын түсінемін 4 Жалпы түсінемін, кейбір кезде түсінуге қиналамын 2 Жоқ, түсінбеймін 5 Түсінуде қиыншылықтар жиі болып тұрады 3 4.12. Бала не туралы армандайтынын Сіз білесіз бе? Иә 1 Жоқ 3 Ішінара 2 4.13. Сіз өмірді қанша пайыз жақсы көресіз? 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 5. Экономикалық аспектілері мен тұрғын үй жағдайы 5.1. Баланың тұрып жатқан тұрғын үйі кімге тиесілі? Ата-аналарына 1 Жеке тұлғаларға (жалдау) 4 Үй шаруашылығының басқа мүшелеріне 2 Заңды тұлғаларға (қызметтік) 5 Үй шаруашылығында тұрмайтын басқа туыстарға 3 Мемлекетке 6   5.2. Мүгедектігі бар балаға қанша шаршы метрден тұрғын алаң келеді? 5.3-сұрақ тірек-қозғалыс аппараты бұзылған балалары бар отбасыларына қойылады, қалған жағдайларда ® 5.4-сұраққа көшу   5.3. Бала тұрып жатқан үй қандай жайлылықтармен жабдықталған? (жауаптың нұсқаларын оқыңыз) Лифт (көп қабатты үйлер үшін) 1 Тұтқа 4 Пандус 2 Кеңейтілген кіреберіс есіктер 5 Сүйеніштер 3 5.4. Үйде абаттандырудың қандай түрлері бар екенін көрсетіңіз (жауаптың нұсқаларын оқып беріңіз) Электр тогы 1 Су құбыры үйде (пәтерде) 10 Электрплитасы (еден үсті) 2 Су құбыры үйден (пәтерден) тыс жерде 11 Желілік газ 3 Құдық/колонка немесе сумен жабдықтаудың басқа көзі 12 Сұйытылған газ (баллонда) 4 Тасылатын су/ауыз суын жеткізу 13 Орталықтан жылыту 5 Ванна немесе себізгі 14 Жеке қондырғылардан (қазандықтардан) жылыту 6 Стационарлық телефон байланысы 15 Пешпен жылыту 7 Санторап (су шайғышы бар дәретхана) 16 Орталықтан ыстық сумен жабдықтау 8 Кәріз 17 Су жылытқыштан ыстық су 9 Қоқысты жинау және шығару 18 5.5. Сіздің үй шаруашылығыңыздың орташа алғанда бір айдағы жиынтық табысының жалпы сомасын көрсетіңіз (теңгемен) 20 000 дейін 1 200 001 – 260 000 7 20 001 – 40 000 2 260 001 – 320 000 8 40 001 – 60 000 3 320 001 – 400 000 9 60 001 – 100 000 4 400 001 – 500 000 10 100 001 – 140 000 5 500 001 – 600 000 11 140 001 – 200 000 6 600 000 жоғары 12 5.6. Сіздің үй шаруашылығыңыз үшін күнкөрістің қаражат көздерін көрсетіңіз. (жауаптың бірнеше нұсқасын көрсетуге болады) Жалдамалы жұмыс 1 Жеке қосалқы шаруашылықта өндірілген өнімді өткізуден (сатудан) түскен табыс 9 Өз бетінше жұмыспен қамтылу (дара кәсіпкерлік қызмет) 2 Басқа кәсіпорындардың меншігіне қатысу үлесінен түскен табыс 10 Зейнетақы 3 Жылжымайтын мүліктен түскен табыс (жалға беру) 11 Мемлекеттік жәрдемақылар (сонымен қатар мүгедектігі бойынша) 4 Депозиттер, салымдар бойынша пайыздар 12 Әлеуметтік көмектің басқа да түрлері 5 Бағалы қағаздардан дивиденттер (акциялар, облигациялар) 13 Стипендиялар 6 Туыстардың, таныстардың көмегі 14 Алименттер 7 Басқа 15 Жеке қосалқы шаруашылықтан, саяжайдан, бақшадан алынған өнімдерді тұтыну 8 5.7. Баланың ата-аналары (қамқоршылары) жұмыс істей ме? Иә, ата-анасының (қамқоршылары) екеуі де жұмыс істейді ® 6-бөлім 1 Жоқ, ата-анасының екеуі де жұмыс істемейді 4 Тек шешесі (қамқоршы) жұмыс істейді 2 Жоқ, ата-анасының екеуі де ешқашан жұмыс істемеген 5 Тек әкесі (қамқоршы) жұмыс істейді 3 5.8. Ата-анасының біреуі немесе екеуі де (қамқоршысы) неге жұмыс істемейді? (егер ата-анасының (қамқоршы) екеуі де жұмыс істемесе, негізгі 2 себепті көрсетіңіз) Бос орын (жұмыс) жоқ 1 Төлемақы төмен 7 Жұмыс кестесі қолайсыз 2 Ара қашықтық ұзақ, көлікпен қиындықтар 8 Қажеттілік жоқ 3 3 жасқа дейінгі бала күтімі демалысында 9 Қанағаттанарлықсыз денсаулық жағдайы 4 Басқа 10 Зейнетте 5 Жауап беруге қиналамын 11 Мүгедектігі бар балаға күтім жасайды 6 6. Құқықтық қорғау, ақпараттылық және қатысу 6.1. Сіз және сіздің отбасыңыздың мүшелері төмендегі құжаттармен таныс па? (жауаптың нұсқаларын оқыңыз) Нормативтік-құқықтық актілердің атауы Ешқашан естіген жоқпыз Естідік Жеткілікті білеміз 1. БҰҰ4 Балалардың құқығы туралы конвенция 1 2 3 2. БҰҰ мүгедектердің құқығы туралы конвенция 1 2 3 3. «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеу- меттік қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңы 1 2 3 4. «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Қазақстан Республикасы Заңы 1 2 3 5. «Арнайы әлеуметтік қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңы 1 2 3 6. «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңы 1 2 3 ________________________________ 4 мұнда және бұдан әрі БҰҰ – Біріккен Ұлттар Ұйымы 6.2. Мүгедектігі бар кез келген адамның санатына қарамастан келесі құқықтары бар екенін Сіз білесіз бе: (жауаптың нұсқаларын оқыңыз) Тізім Жоқ, білмеймін Иә, білемін Сіздің балаңызға қатысты төменде көрсетілген құқықтары бұзылған жағдайда, оларды белгілеңіз 1. Физикалық, ақыл-ой қабілеттеріне және армандарына сай білім алуға құқығы 1 2 3 2. Тегін медициналық жәрдем (қызметке) құқығы 1 2 3 3. Басқа адамдармен теңдей қоғамның өміріне қатысу құқығы 1 2 3 4. Қолжетімді ақпарат алу құқығы 1 2 3 5. Әлеуметтік қызметті пайдалану құқығы 1 2 3 6. Мәдени өмірге және спорттық іс-шараларға қатысу құқығы 1 2 3 7. Қызмет түрі мен кәсіпті таңдау құқығы 1 2 3 8. Шығармашылық және қоғамдық іс-шараларға қатысу құқығы 1 2 3 9. Отбасы құру құқығы 1 2 3 10. Мүліктік құқық 1 2 3 6.3. Сіз төменде көрсетілген ұйымдардың қайсысына бір рет болсын жүгіндіңіз? (жауаптың нұсқаларын оқып беріңіз) Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Адам құқықтары жөніндегі комиссия 1 Жартылай стационар типтегі ұйымдар 7 Адам құқықтары жөніндегі уәкілетті орган 2 Балалар ауруханасы, емхана 8 Балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі өңірлік басқармалар 3 Жүйке-жүйесі бұзылғандар ауруханасы, психикалық денсаулық мәселері орталықтары 9 МӘМ 4 ҮЕҰ5 10 Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестірудің өңірлік басқармалары 5 Жүгінген жоқпыз 11 Үйде қызмет көрсету ұйымдары 6 ________________________________ 5 ҮЕҰ – Үкімет емес ұйым 6.4. Қажет болған жағдайда әлеуметтік қызметкерге көмекке жүгінуге болатынын білесіз бе? Иә 1 Жауап беруге қиналамын 3 Жоқ 2 6.5. Сіздің әлеуметтік қызметкер Сізге көмек көрсете алады деп есептейсіз бе? Иә 1 Ішінара 3 Жоқ 2 Жауап беруге қиналамын 4 6.6. Сіз өз қалаңызда (ауданыңызда) қандай ұйымдар арнайы әлеуеметтік қызметтерді көрсететінін білесіз бе? 1 Иә 2 Жоқ   6.7. Баланың мінез-құлығы себебінен құқық қорғау органдарымен кездескеніңіз болды ма? Иә 1 Жауап беруге қиналамын 3 Жоқ 2   6.8. Балаға қатысты қылмыстар (ұрлық, шабул, зорлық-зомбылық) болды ма? Иә 1 Жауап беруге қиналамын 3 Жоқ 2 6.9. Сіз баладан мыналарды байқадыңыз ба? (жауаптың нұсқаларын оқып беріңіз) Эмоционалдық күйі Ешқа- шан Сирек Жиі Әр- дайым Қолда-нылмайды 1. Сіздің балаңыз эмоциялық күйзелісте, дәрменсіз, қызығушылығы жоқ, енжарлық, өзін-өзі жоғалту сезімі, терең қайғыда бола ма? 1 2 3 4 5 2. Сіздің балаңыз өзіне зиян келтіру бойынша («Барлығы үмітсіз және мәнсіз», «Менсіз бәріне жақсы болар еді!», «Бәрін жеккөрем…», «Сіздер мені түсінбейсіздер!» және т.б.) өз ойларын ауызша айтып көрді ме? 1 2 3 4 5 3. Сіздің балаңыз құрдастарының өз-өзіне қол жұмсауы әрекеті туралы айтты ма? 1 2 3 4 5 6.10. Сіздің отбасыңыз салық жеңілдіктерін пайдалана ма? (бір ата-ананың ЖТС4-дан босатылуы, көлікке салық, жер салығы, мем.баж) Иә, пайдаланады 1 Мен бұндай жеңілдіктер бар екенін білген жоқпын 3 Жоқ, қажеттілігі жоқ 2 7. Бос уақытындағы әрекеті 7.1. Балаға бос уақыттың қандай түрлері қолжетімді? (жауаптың бірнеше нұсқасын көрсетуге болады) Кітаптар, журналдар оқу және т.б. 1 Ойындар (қуыршақтар, машиналар, үстел үсті ойындары) 8 Телехабарлар көру 2 Достарымен араласу 9 Дене жаттығулары, спорттық секциялар 3 Қоғамдық орындарға бару 10 Музыка, радио тыңдау 4 Киноға, театрға бару 11 Компьютерлік ойындар, Интернет 5 Дәмхана, ойын-сауық орталықтары 12 Үйірмелерге бару, шығармашылықпен айналысу 6 Барлық аталған түрлер қолжетімді 13 Таза ауада серуендеу 7 Барлық аталған түрлер қолжетімсіз 7.2-сұрақ 14 7.2. Балаға бос уақыт неге қолжетімсіз? (жауаптың бірнеше нұсқасын көрсетуге болады) Ата-аналары (қамқоршыларынан) денсаулығының нашарлығы 1 Қоғамның жағымсыз қатынасы 7 Баланың (денсаулық) жағдайы 2 Үйірмелер, секциялар жоқ 8 Қаржы қаражатының жеткіліксіздігі 3 Үйірмелерге, секцияларға қабылдамайды 9 Көмекшінің жоқ болуы 4 Жауап беруге қиналамын 10 Қызығушылық жоқ 5 Басқа 11 Ата-аналарының (қамқоршыларының) бос уақытының жоқ болуы 6 7.3. Бала үшін жазғы демалыс қалай ұйымдастырылды? (жауаптың бірнеше нұсқасын көрсетуге болады) Саяжайда (ауылда, қала сыртындағы үйде) демаламыз 1 Санаторий (курорт, демалыс үйі, профилакторий, пансионат) 5 Теңізге, өзенге, көлге, демалыс аймағына шығамыз 2 Туыстарымызға қонаққа барамыз 6 Жазғы лагерь 3 Басқа 7 Демалыста қаланың сыртына шығамыз 4 Ұйымдастырылмаған 8 7.4. Бала қандай мәдени, спорттық және ойын-сауық іс-шараларына қатысады? (жауаптың бірнеше нұсқасын көрсетуге болады) Мүгедектігі бар балаларға арналған арнайы ұйымдастырылған іс-шаралар 1 Қатыспайды 4 Мектептегі іс-шаралар 2 Басқа 5 Мектептен тыс іс-шаралар 3 ________________________________ 4 ЖТС – Жеке табыс салығы 8. Қызметтерге қажеттілік және оларды бағалау 8.1. Сіз қоғамның мүгедектердің мәселелеріне көзқарасын қалай бағалайсыз? Жағымды деп бағалаймын, қоғам біздің мәселелерімізге ортақ деп есептеймін Жағымсыз бағалаймын, халық түсінбейді және мүгедектердің мәселелеріне селқос қарайды 1 2 Жағымсыз бағалаймын, қоғамның мүгедектігі бар адамдарға стереотиптері көп және кемсітуін білдіреді Білмеймін, жауап беруге қиналамын 3 4 8.2. Сіз көрсетілген мемлекеттік қызметтердің сапасы мен тиімділігіне қаншалықты қанағаттанасыз? (жауаптың нұсқаларын оқыңыз) Мемлекеттік қызметтер атауы Қанағат- танамын Ішінара қанағат- танамын Қанағат- танбаймын Жауап беруге қиналамын Жүгінген жоқпын 1. Мемлекеттік мекемелерде (Халыққа қызмет көрсету орталығы, Салық комитеті) құжаттарды рәсімдеу, анықтамаларды беру 1 2 3 4 5 2. Құқық қорғау органдарымен өзара іс-қимыл 1 2 3 4 5 3. Жәрдемақыларды, зейнетақыларды және басқа әлеуметтік жеңілдіктерді белгілеу 1 2 3 4 5 4. Азаматтық істерді сотта қарау 1 2 3 4 5 5. Мемлекеттік денсаулық сақтау жүйесінде медициналық көмек көрсету 1 2 3 4 5 6. Әлеуметтік қорғау органдарының қызметтері 1 2 3 4 5 7. Куәландыру (медициналық-әлеуметтік сараптама) 1 2 3 4 5 8. Білім алу 1 2 3 4 5 9. Мемлекеттік бағдарламалар шеңберінде тұрғын үйді бөлу 1 2 3 4 5 10. Мемлекеттік экологиялық бақылауды жүзеге асыру (қоршаған ортаны қорғауды бақылау, табиғи ресурстарды ұдайы өсіру және пайдалану) 1 2 3 4 5 8.3. Бала мұқтаж ең маңызды 3 қызмет түрін атап шығыңыз? 1. 2. 3. Қатысқаныңыз үшін рахмет!   «Гендерлік ерекшелігі есебімен мүгедектігі бар 18 жасқа дейінгі балалардың өмір сапасы (сұрақнама) «(коды 3025105, индексі БМ, кезеңділігі біржолғы) статистикалық нысанға қосымша Мүгедектігі бар баланы және оның даму жағдайларын байқау парағы 1. Жалпы мәліметтер 1. Пікіртерім алу кезінде Сіз баланы көрдіңіз бе? 1. Иә 2. Жоқ 2. Байқау кезінде балаға кім күтім жасайды? 1. Анасы (қамқоршысы) 3. Туыстары 2. Әкесі (қамқоршысы) 4. Басқа тұлға (кім екенін көрсетіңіз) ______________________   ІІ.Тұрғын үй, тұрмыстық жағдайы 3. Тұрғын үй жағдайы 1. Тұрудың жайлы жағдайы бар абаттандырылған пәтер 2. Жеке үйде немесе үйдің бөлігінде қолайлы тұру жағдайлары 3. Тар пәтер 4. Ескі жеке ғимарат, жөндеу немесе жаңа үй салу қажет 5. Үйдің ауласында немесе үйдің жанында балалар алаңының бар болуы 4. Жеке бас гигиенасы құралдарының бар болуы 1. Дәретхана қағазы 5. Жергөк 2. Сабын (жуынуға арналған гель) 6. Аталғаннан ештеңе жоқ 3. Таза сүлгілер 7. Бар болуын тексере алмады 4. Тіс щеткалары және паста 5. Баланың тамағын дайындауға қажет жағдай 1. Ыдыс-аяқ пен азық-түлікті сақтайтын орын 4. Жатақханадағы ортақ асхана 2. Плита 5. Аталғаннан ештеңе жоқ 3. Тоңазытқыш 6. Бар болуын тексере алмады 6. Тұрғын үйдің жағдайы 1. Кір 5. Суық 2. Таза 6. Тымырсық 3. Дымқыл 7. Қосымша жылытқыштар және (немесе) ауа баптағыштар бар 4. Жылы 7. Ұйықтауға арналған орынның бар болуы 1. Жасына сәйкес жеке төсек (көлемі, типі) 4. Бар болуын тексеру мүмкін емес 2. Жасына сәйкес емес жеке төсек (көлемі, типі) 5. Төсек жоқ 3. Бірлескен төсек 6. Басқа 8. Шамамен 0-4 жастағы баланың даму деңгейіне арналған дамыту ойыншықтары, сылдырмақтардың бар болуы 1. Иә 3. Бар болуын тексеру мүмкін емес 2. Жоқ 9. Даму деңгейі мектепке дейінгі жасқа (4 жастан 7 жасқа дейін) сәйкес келетін баламен ойын өткізуге арналған ойын бұрышы және (немесе) ойын жабдықтардың бар болуы 1. Иә 3. Бар болуын тексеру мүмкін емес 2. Жоқ 10. 7-18 жастағы балаға оқу орнының бар болуы 1. Иә 3. Бар болуын тексеру мүмкін емес 2. Жоқ 11. Баланың келесілерді істегені белгілерінің бар болуы: баланың төсегін (манеж) тістелегені; төсектің (манеж) жанындағы қабырғаларды тырнағаны 1. Иә 3. Бар болуын тексеру мүмкін емес 2. Жоқ 12. Техникалық орнын толтырушы (көмекші) жабдықтардың немесе қозғалыстың арнайы құралдарының бар болуы (жүруі бұзылған жағдайда) 1. Иә 3. Бар болуын тексеру мүмкін емес 2. Жоқ Келесі бөлімдер пікіртерім кезінде баланы байқау мүмкіндігі болған жағдайда толтырылады ІІІ. Баланың Сізбен байланысу ерекшеліктері 13. Бала жаңа тұлғаларды қалай қабылдады? 1. Қорқу 5. Реакция байқалмады (іс-әрекеті өзгермеді) 2. Қымсыну 6. Шектен тыс жабысқақтық 3. Агрессия 7. Басқа 4. Тілектестік 14. Әрі қарай болған кездегі баланың көңіл күйі 1. Сөйледі 4. Жылады 2. Үндемеді 5. Дыбыстар шығарды 3. Күлді 6. Басқа 15. Бала қарым-қатынастың ауызша немесе ауызша емес (вербальдық емес) түрлерін қолданады? (баланың сөйлесу мүмкіндігі бар болған жағдайда) 1. Вербальдық (ауызша) 3. Ауызша да, ауызша емес те 2. Вербальдық емес (ауызша емес) 16. Байқау кезінде бала не істеп жатыр? 1.Ұйықтап жатыр 6. Тыңдап отыр 2. Тамақтанып жатыр 7. Анасының артында тығылып жатыр 3. Ойнап отыр, оқып немесе басқамен айналысып жатыр 8. Ересек адамның қолында 4. Отыр 9. Интервьюермен сөйлесуге ұмтылып жатыр 5. Жатыр (бірақ ұйықтап жатқан жоқ) 10. Басқа 17. Баланың жан-жаққа теңселу (алға-артқа) немесе басын жан-жаққа (алға-артқа) бұру белгілері бар ма? 1. Иә 2. Жоқ IV. Баланың сыртқы түрі 18. Баланың сыртқы түрі 1. Ұқыпты 2. Ұқыпсыз 19. Киімі мен аяқ киімі 1. Жоқ немесе ауа райына (жыл мезгіліне) сәйкес келмейді 4. Таза 2. Мөлшері сәйкес келмейді 5. Кір 3. Жынысына сәйкес келмейді 6. Таңданарлық ештеңе байқалмады V. Баланың моторикалық дамуының (қозғалысының) ерекшеліктері 20. Қозғалысы 1. Өз бетінше 4. Мүлдем қозғалмайды 2. Көмек қажет 5. Қолдану мүмкін емес (бала 1 жасқа дейінгі жаста) 3. Мүгедектер арбасында немесе басқа құрал көмегімен VI. Отбасындағы эмоциялық-психологиялық жағдайдың ерекшеліктері 21. Бағалау кезінде баланың ата-анасымен қарым-қатынасының сипаты 1. Жылы шырайлы 4. Шиеленісті-қақтығыс 2. Бірқалыпты, эмоциялық тұрғыдан жақындықсыз 5. Аралас 3. Бөтенсіну 22. Бағалау кезінде ата-анасының баласымен қарым-қатынасының сипаты 1. Жылы шырайлы 4. Шиеленісті-қақтығыс 2. Бірқалыпты, эмоционалдық жақындықсыз 5. Аралас 3. Бөтенсіну 23. Отбасылық анамнез, ата-анасының және отбасының басқа мүшелерінің зиянды әдеттері (сыртқы түрінен, иісінен) 1. Ішімдік ішу 3. Есірткі қолдану 2. Темекі тарту 4. Ішімдік, темекі, есірткі тұтынудың белгілері байқалмады VIІ. Балаларға қатыгездікпен қарау белгілерін анықтау бойынша жеке сұрақтар 24. Балада дене жарақаттарының бар болуы 1. Көгерген жерлер 6. Көзінің асты қарайған 2. Жаралар 7. Баланың өзі сатыдан құлағанын, есікке соғып алғанын айтты 3. Тістеулер 8. Бар болуын киімнің сыртынан тексеру мүмкін емес 4. Сынулар 9. Дене жарақаттары жоқ 5. Күйіктердің іздері 25. Ата-анасының (қамқоршысының) баланы қатаң бақылауы 1. Бір нәрсені дұрыс істемедім деп бала жалтақтайды 3. Жоқ, байқалмайды 2. Әрдайым ата-анасы айтқанымен келіседі 4. Басқа Бұдан әрі – ата-анасының рұқсатын алғаннан кейін баладан сұрау 26. Баладан пікіртерім алуға ата-анасы (қамқоршысы) келісе ме? 1. Иә 2. Жоқ VIІІ. 10 мен 17 жастағы балаға сұрақтар 27. Сенің достарың бар ма? 1. Иә 2. Жоқ 28. Сен кімдермен ойнайсың? 1. Жалғыз 3. Достарымен (балалардың есімдері) 2. Анасымен (әкесімен немесе отбасылық ортадан басқа тұлға) 4. Достарымен (ересек таныстарының есімдері) 5. Басқа 29. Сен неден қорқасың? 1. Ештеңеден 3. Қараңғыдан, жалғыздықтан, иттерден (астын сызу немесе өзінің нұсқасын жазу керек)______________________________________ 2. Барлығынан, көбінен 30. Сен өзіңнің туған күніңді атап өтесің бе? 1. Иә 2. Жоқ 31. Өткен туған күніңді кімдермен өткіздің? 1. Отбасының ортасында 4. Жалғыз 2. Достарымен 5. Басқа 3. Туыстарымен 32. Сенің ең үлкен арманың қандай?   33. Сен немен шұғылданасың? Сені не қызықтырады? Сенің әуес ісің? 1. Сурет салу 7. Ойнаймын 2. Спорт 8. Компьютерлік ойындар, Интернет 3. Би 9. Серуендеймін 4. Өлең айту 10. Теледидар көремін 5. Пішіндеу 11. Басқа 6. Бисермен тоқу, кесте тігу ІХ. 16 мен 17 жастағы балаға қосымша сұрақтар 34. Сен кімге үміт артасың? 1. Өзіме 4. Достарыма 2. Ата-анама (қамқоршыларға) 5. Басқа (нақтылау) 3. Басқа туыстарға 6. Бала білмейді (жауап беруге қиналады) 35. Қаншалықты жиі қуанасың, және қандай себептермен? 1. Жиі 3. Ешқашан, келесі себеп бойынша:_____________________ 2. Сирек 4. Бала білмейді (жауап беруге қиналады) 36. Ең басты қандай көмекке мұқтажсың? 1. Оқуда 4. Материалдық 2. Сыртқа шығуда 5. Басқа 3. Тамақтану және басқа өзіне-өзі қызмет көрсету түрлері 6. Бала білмейді (жауап беруге қиналады) 37. Сен қай салада жұмыс істеп және дамығың келеді? 1. Ғылым 10. Қоғамдық тамақтандыру, аспаздық 2. Өнер 11. Тігінші 3. Техника 12. Құрылыс 4. Ауыл шаруашылығы 13. Көлік 5. Медицина 14.Басқару және саясат 6. Педагогика 15. Қаржы 7. Өнеркәсіп 16. IT-технологиялар 8. Өзен немесе теңіз флоты 17. Басқа ___________________________ 9. Сауда 18. Бала білмейді (жауап беруге қиналады) 38. Сен мектептен кейін қайда оқуға түсуді жоспарлаудасың? 1. Лицей 4. Ешқайда 2. Колледж 5. Бала білмейді (жауап беруге қиналады) 3. ЖОО 39. Сен әрі қарай оқуды жалғастыру үшін бүгінде не істеп жатырсың? 1. Мектепте барлық үй тапсырмаларын орындаймын 5. Басқа (нақтылау) __________________ 2. Қосымша оқулықтар оқимын 6. Ештеңе 3. Қосымша сабақтарға барамын ________ бойынша 7. Бала білмейді (жауап беруге қиналады) 4. Мұғаліммен қосымша дайындаламын 40. Саған жұмысқа тұру үшін қандай құжаттар қажет болады? 1. Жұмысқа өтініш 5. Бала барлық құжаттарды атады 2. Жеке бас куәлігі 6. Басқа (нақтылау) ___________________________ 3. Мектеп аттестаты 7. Бала білмейді (жауап беруге қиналады) 4. Мүгедектік туралы куәлік 41. Өз бетіңше тұрған кезде ақшаңды қайда жұмсайсың? 1. Оқуға, курстарға 6. Киімге 2. Емделуге 7. Тамаққа 3. Тұрғын үйге 8. Жаратпаймын (жинаймын, банктен салым ашамын) 4. Машинаға 9. Басқа (нақтылау) ___________________________ 5. Саяхаттарға 10. Бала білмейді (жауап беруге қиналады) 42. Сен қалай ойлайсың, жақсы ата-ана болу деген не? 1. Баланы жақсы көру 5. Баланың болашағын ойлау 2. Баланың жағдайын жасау, барлық жағынан көмектесу 6. Балаға қалаған нәрселерін алып беру 3. Баланы тыңдау 7. Басқа (нақтылау) ___________________ 4. Баланың өміріне қызығушылық білдіру 8. Бала білмейді (жауап беруге қиналады) 43. Сенің құқықтарыңды қандай заңдар қорғайды? 1. Бала заңдарды дұрыс атайды 3. Бала білмейді (жауап беруге қиналады) 2. Бала құқықтарды атады, бірақ заңдардың атауларын білмейді (балалар, мүгедектердің құқықтары, ақысыз білім беру, ақысыз емдеу, демалыс және с.с.) 44. Егер сені бір нәрсе мазалап тұрса, әкеңмен (анаңмен) сөйлесу оңай бола ма? 1. Иә 3. Әрдайым емес 2. Жоқ 45. Өмірдегі сенің мақсатың қандай? 1. Ғарышкер болу, басқа _________________ 6. Отбасы құру (тұрмысқа шығу (үйлену), бала туу) 2. Басқа балаларға (мүгедектігі бар адамдарға) көмектесу 7. Жетістіктерге жету 3. Көп ақша табу 8. Басқа (нақтылау) _______________________ 4. Емделіп шығу, дені сау болу 9. Менде мақсат жоқ 5. Олимпиада ойындарында жеңіске жету 10. Бала білмейді (жауап беруге қиналады)   Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі төрағасының 2013 жылғы 23 қазандағы № 246 бұйрығына қосымша «Гендерлік ерекшелігі есебімен мүгедектігі бар 18 жасқа дейінгі балалардың өмір сапасы (сұрақнама)» (коды 3025105, индексі БМ, кезеңділігі біржолғы) жалпымемлекеттік статистикалық байқаудың статистикалық нысанын толтыру жөніндегі нұсқаулық 1. Осы «Гендерлік ерекшелігі есебімен мүгедектігі бар 18 жасқа дейінгі балалардың өмір сапасы (сұрақнама)» (коды 3025105, индексі БМ, кезеңділігі біржолғы) жалпымемлекеттік статистикалық байқаудың статистикалық нысанын толтыру жөніндегі нұсқаулық (бұдан әрі – Нұсқаулық) «Мемлекеттік статистика туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 7) тармақшасына сәйкес әзірленген және «Гендерлік ерекшелігі есебімен мүгедектігі бар 18 жасқа дейінгі балалардың өмір сапасы (сұрақнама)» (коды 3025105, индексі БМ, кезеңділігі біржолғы) жалпымемлекеттік статистикалық байқаудың статистикалық нысанын толтыруды нақтылайды. 2. Осы статистикалық нысанды толтыру мақсатында келесі анықтамалар қолданылады: 1) әлеуметтік қызметкер – тұрмыста көмектесетін, сондай-ақ халықтың қорғалмаған топтарына (мүгедектігі бар балалар, зейнеткерлер, жетім балалар, босқындар және тағы басқа) моральдік және құқықтық қолдау көрсететін маман. Әлеуметтік қызметкер МӘМ (медициналық-әлеуметтік мекеме) және оңалту орталығы сияқты мемлекеттік мекемелердің немесе ҮЕҰ-ның (үкіметтік емес ұйымдар) жалдамалы қызметкерлері болуы мүмкін; 2) логопед – ауызша және жазбаша сөйлеу мәнерінің бұзылуын алдын алу және түзетумен айналысатын маман; 3) сурдопедагог – кохлеарлық имплантанттары бар балаларға оңалту жүргізетін, құлақтары нашар еститін және мүлдем естімейтін балаларды оқыту және тәрбиесімен айналысатын арнайы педагог; 4) тифлопедагог – көру қабілеті бұзылған балалардың тәрбиесімен, оқыту және дамытуымен айналысатын арнайы педагог; 5) дефекто́лог – психофизикалық бұзылуы бар балалардың тәрбиесімен, оқыту және дамытумен айналысатын, арнайы педагогика саласындағы маман; 6) еңбек терапевті – буындардың жұмыс істеуін белгілі бір дәрежесіне дейінгі қалпына келтіру, белсенді еңбекке қосу арқылы психикалық ауруды социумға бейімдеу жөніндегі дәрігер; 7) ортопед – тірек-қимыл аппаратының аурулары мен деформацияларының диагностикасы, емдеу және алдын алумен айналысатын дәрігер; 8) диетолог – нәрлі тамақтандыруды ұйымдастыруға мамандандырылған дәрігер. Диетолог ас мәзірін құрастырумен айналысады; 9) иппотерапевт – атқа мініп жүру арқылы емдеу жөніндегі маман. Иппотерапия церебральді паралич, аутизм, кеш даму үстіндегі, Даун ауруымен және басқа ауыр аурулармен ауыратын балаларды емдеуде жиі қолданылады; 10) кинезотера