Өткен жылы Орал әуежайының ұшу-қону жолағына күрделі жөндеу жүргізілді. Екі кезеңнен тұратын бұл іс биыл одан әрі жалғаспақ. Алайда, көп уақыт өтпей-ақ біткен іске сыншы көп дегендей, атқарылған жұмыстың сапасына кінә артушылар да табылды. Атап айтқанда, олар жаңадан төселген ұшу-қону жолағының бетоннан құйылғанын, бұл тәсіл күзгі-қысқы кезеңдерде әуе көліктерінің қозғалыс қауіпсіздігіне нұқсан келтіретінін тілге тиек етті. Сонымен бірге, осы пікірді алға тартушылардың тұжырымдауынша, бетонға оны қар мен мұздан тазартуға септігін тигізетін химиялық реагенттер себілген жағдайда бұл фактор аталған материалдың істен тез шығуына әсер етпек.
Расында да солай ма? Мұндай әртүрлі алыпқашпа пікірлердің анық-қанығына жету мақсатында өткен аптада республикадағы Азаматтық авиация комитетінің сарапшы мамандары Орал әуежайындағы ұшу-қону жолағына жүргізілген жұмыстардың сапасын қарады. Оның нәтижесіне қатысты Инвестициялар және даму министрлігі Азаматтық авиация комитеті төрағасының орынбасары Серік Мықтыбаев БАҚ өкілдеріне былай деді.
– Ұшу-қону жолағын бетонмен бекемдеу әлемдік тәжірибеде кеңінен қолданылады. Өйткені, бұл өндіріс өнімі ауа райының кез келген құбылысына төзімді келеді. Әрі ұзақ уақытқа дейін бұзылмайды. Соның ішінде мұндағы жолақтың пайдалану мерзімі 15-20 жылдан кем түспейді. Ал бетонның химиялық реагенттерге қатысты реакцияға түсу тәртібіне келсек – бұл бұдан мүлдем зардап шекпейді. Тек бір қосарымыз мұның өзіндік қолданылу технологиясы мен тізбесі бар. Осы тәртіп толықтай орындалған жағдайда жылдың төрт мезгілінде ұшу-қону жолағын алаңсыз пайдалана беруге болады. Бүгінгі күні аталған химиялық реагенттердің тізбесі біздің тарапымыздан әуежай иелеріне жеткізілді.
Бұдан әрі ол Орал әуежайында өткен жылы төселген ұшу-қону жолағы бүгінгі авиациялық қауіпсіздік талаптарына толық сәйкес келеді деген түйін жасады.
Темір ҚҰСАЙЫН,
«Егемен Қазақстан».
ОРАЛ.