2015 жылғы 18 маусым, Астана қаласы
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы
бұйырамын:
1. «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8424 болып тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінің 2013 жылғы 12 маусымдағы № 146 (28085) санында жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
1-тармақ мынадай мазмұндағы 5) тармақшамен толықтырылсын:
«5) осы бұйрыққа 114-174-қосымшаларға сәйкес мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламалары.»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптары үшін «Дүниетану» пәнінен типтік оқу бағдарламасы» деген 7-қосымшада:
4-тармақ мынадай мазмұндағы 13), 14) тармақшалармен толықтырылсын:
«13) еңбексүйгіштікке, өзінің және өзгенің еңбегіне құрметпен қарауға баулу;
14) қоғамдық игілік және олардың құндылығы туралы түсінік беру.»;
8-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«1) адам еңбегі, еңбек ету арқылы нәтижеге қол жеткізудің маңыздылығы;»;
10-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«2) еңбек және оның адам өміріндегі маңызы. Еңбек өмірді жақсартудың негізгі құралы ретінде. Адамның табиғатты қорғаудағы қызметі.»;
15-тармақтың 7) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«7) пайдалы қазбалар және оны қорғау. Тау жыныстары туралы түсінік. Тығыз және бос тау жыныстары. Пайдалы қазбалар және олардың түрлері. Гранит. Құм. Саз және әктас. Ас тұзы. Мұнай және табиғи газ. Адам өмірі үшін пайдалы қазбалардың маңызы. Бар байлықты бүкіл қоғамның игілігі үшін пайдалану;»;
18-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«2) еліміздегі егіншілік пен мал шаруашылығы. Егіншілік пен мал шаруашылығын дамыту үшін жасаған жағдайлар. Бар байлықты бүкіл қоғамның игілігі үшін пайдалану. Көрнекі құралдар. Қазақстанның физикалық картасы;»;
20-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«3) адам қолымен жасалған заттар, өз еңбегінің құндылығы туралы;»;
22-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«1) адамның қоршаған әлеммен өзара қарым-қатынаcы, еңбек арқылы өмірді жақсарту туралы;»;
24-тармақтың 11) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«11) пайдалы қазбалардың адам өміріндегі, оларды қоғамның игілігі үшін пайдаланудағы рөлі туралы;»;
26-тармақтың 6) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«6) туған өлкенің егіншілігі мен мал шаруашылығы, даму жағдайлары, оларды қоғамның игілігі үшін пайдалану туралы;»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптары үшін «Дене шынықтыру» пәнінен типтік оқу бағдарламасы» деген 12-қосымшада:
9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«9. Типтік оқу жоспарына сәйкес пән бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
1) 1-сынып – аптасына 3 сағат, барлығы 99 сағат;
2) 2-сынып – аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат;
3) 3-сынып – аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат;
4) 4-сынып – аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат.»;
12-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«12. Курс мазмұны келесі бөлімдерден тұрады:
1) тақырыптық жоспар:
1-кесте
Бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Σ
Базалық 1. Жеңіл атлетика 6 - - 6 12
2. Қозғалмалы ойындар 8 7 7 8 30
3. Гимнастика 7 8 6 - 21
4. Шаңғы дайындығы (қарсыз аудандарда шаңғы дайындығы сабағының орнына таза ауада қозғалмалы ойындарды өткізу ұсынылады) - - 10 - 10
5. Жүзу (жүзу сабағын өткізу мүмкін болмаған жағдайда, оның орнына гимнастика сабағын өткізу ұсынылады) - - - 6 6
Базалық бөлік бойынша барлығы: 21 15 23 20 79
Вариативті 1. Аймақтың климаттық жағдайына байланысты 6 6 4 4 20
2. Мұғалімнің таңдауы бойынша (ұлттық спорт түрлерін қолдану)
Вариативті бөлік бойынша сағаттар саны: 6 6 4 4 20
Оқу жылы бойынша жалпы сағат саны (Σ ): 27 21 27 24 99
»;
18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«18. Курс мазмұны келесі бөлімдерден тұрады:
1) тақырыптық жоспар:
1-кесте
Бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Σ
Базалық 1. Жеңіл атлетика 7 - - 7 14
2. Қозғалмалы ойындар 8 7 8 7 30
3. Гимнастика 8 10 6 - 24
4. Шаңғы дайындығы (қарсыз аудандарда шаңғы дайындығы сабағының орнына таза ауада қозғалмалы ойындарды өткізу ұсынылады) - - 10 - 10
5. Жүзу (жүзу сабағын өткізу мүмкін болмаған жағдайда, оның орнына гимнастика сабағын өткізу ұсынылады) - - - 6 6
Базалық бөлік бойынша сағаттар саны: 23 17 24 20 84
Вариативті 1. Аймақтың климаттық жағдайына байланысты 4 4 6 4 18
2. Мұғалімнің таңдауы бойынша (ұлттық спорт түрлерін қолдану)
Вариативті бөлік бойынша сағаттар саны 4 4 6 4 18
Оқу жылы бойынша жалпы сағаттар саны: (Σ ) 27 21 30 24 102
»;
25-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«25.Курс мазмұны келесі бөлімдерден тұрады:
1) тақырыптық жоспар:
5-кесте
Бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Σ
Базалық 1. Жеңіл атлетика 7 - - 7 14
2. Қозғалмалы ойындар 10 7 8 7 32
3. Гимнастика 4 10 6 - 20
4. Шаңғы дайындығы (қарсыз аудандарда шаңғы дайындығы сабағының орнына таза ауада қозғалмалы ойындарды өткізу ұсынылады) - - 10 - 10
5. Жүзу (жүзу сабағын өткізу мүмкін болмаған жағдайда, оның орнына гимнастика сабағын өткізу ұсынылады) - - - 8 8
Базалық бөлік бойынша сағаттар саны: 21 17 24 22 84
Вариативті 1. Аймақтың климаттық жағдайына байланысты 6 4 6 2 18
2. Мұғалімнің таңдауы бойынша (ұлттық спорт түрлерін қолдану)
Вариативті бөлік бойынша жалпы сағаттар саны: 6 4 6 2 18
Оқу жылы бойынша жалпы сағаттар саны (Σ ): 27 21 30 24 102
»;
34-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«34. Курс мазмұны келесі бөлімдерден тұрады:
1) тақырыптық жоспар:
9-кесте
Бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Σ
Базалық 1. Жеңіл атлетика 8 - - 8 16
2. Қозғалмалы ойындар 13 9 8 6 36
3. Гимнастика - 8 8 - 16
4. Шаңғы дайындығы (қарсыз аудандарда шаңғы дайындығының орнына таза ауада қозғалмалы ойындарды өткізу ұсынылады) - - 10 - 10
5. Жүзу (жүзу сабағын өткізу мүмкін болмаған жағдайда, оның орнына гимнастика сабағын өткізу ұсынылады) - - - 8 8
Базалық бөлік бойынша жалпы сағаттар саны 21 17 26 22 86
Вариативті 1. Аймақтың климаттық жағдайына байланысты 6 4 4 2 16
2. Мұғалімнің таңдауы бойынша (ұлттық спорт түрлерін қолдану)
Вариативті бөлік бойынша жалпы сағаттар саны 6 4 4 2 16
Оқу жылы бойынша жалпы сағаттар саны (Σ ) 27 21 30 24 102
»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптары үшін «Қазақ тілі» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (қарапайым және негізгі деңгей) (оқыту қазақ тілінде емес)» деген 16-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптары үшін «Қазақ тілі» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде)» деген 26-қосымшада:
42-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
«42. «Мәтін және стиль» (3 сағат). Мәтіннің ойлау жүйесін дамытудағы рөлі. Тақырып және мәтін. Мәтінді жоспарлаудың жолдары. Сөйлем мүшелерінің мәтіндегі қызметі. Құрмалас сөйлемдердің мәтіндегі қызметі. Мәтіндегі сөз таңдау, сөз қолдану (қисыны), сөз әрлеу. Н.Назарбаевтың «Тәуелсіздік толғауы» мәтінінің тақырыбы мен идеясы. Толғау мәтінінің құрылымдық бөліктері. Толғаудағы сөздік қолданыстар қисыны, қайталама сөздердің, қаратпа сөздердің қолданыс ерекшелігі:»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптары үшін «Орыс тілі» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (оқыту орыс тілінде емес)» деген 28-қосымшада:
33-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«2) «Общество» (Государственный язык и язык межнационального общения. Родной язык. Я говорю на нескольких языках. Из истории тюркской письменности. Из истории славянской письменности. Язык писателя как итог великого труда души. Красота языка в устах художников слова. Древние города Казахстана. Казахстан сегодня. Н.Назарбаев. «Слово о Независимости». Прошлое и настоящее России. Золотое кольцо России. Известные ученые России и Казахстана. Роль спорта в моей жизни. Искусство создавать здания, сооружения, памятники. Декоративное прикладное искусство. Олимпийские и неолимпийские виды спорта. О современных технологиях);»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9 сыныптары үшін «Қазақстан тарихы» пәнінен типтік оқу бағдарламасы» деген 40-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің 9-сыныптары үшін «Адам. Қоғам. Құқық» пәнінен типтік оқу бағдарламасы» деген 42-қосымшада:
3-тармақ мынадай мазмұндағы 8-1) тармақшамен толықтырылсын:
«8-1) қоғамдағы жемқорлық құбылыстарының әртүрлі түрлеріне иммунитет қалыптастыру;»;
4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«4. Пәннің базалық мазмұнын анықтау. 9-сынып оқушылары үшін «Адам. Қоғам. Құқық» курсының мазмұнын іріктеу іс-әрекеттік, тұлғалық-бағдарлы және құзыреттілік тәсілдерге негізделген. «Адам. Қоғам. Құқық» пәнінің мазмұны жалпы адамзаттық құндылықтарға, демократизм принциптеріне, гуманизм мен ғылымилық, заңдылықтар мен патриотизмге негізделген. Бұл пәнді оқытуда оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру, оқыту процесінің әдістемесі мен ұйымдастырылуын анықтайтын әдіснамалық принциптерге сүйену қажет.»;
8-тармақтың 7) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«7) «Жеке тұлға және ұжым», ұжымдылық, жеке тұлғалылық, конформизм, адам әрекетіндегі қадір-қасиет, ілтипат, сатылмайтындық, сыпайгершілік, әдептілік, диалог, пікірталас, өзара түсіністік, әріптестік, ынтымақтастық;»;
9-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«4) «Қоғамның саяси өмірі» (3 сағат), «Қоғам және саясат», саясат ұғымы, саяси қызмет және оның ерекшеліктері, саяси қызметтің субъектілері, қоғамдағы саяси жүйе;
«Мемлекет және оның қоғамдағы рөлі», мемлекет – саяси жүйенің басты институты, мемлекеттік билік, құқықтық мемлекет, мемлекеттің жемқорлыққа қарсы стратегиясы;
«Азаматтық қоғам», азаматтық қоғам түсінігі, азаматтық қоғамның шығу тарихы, қоғамдық ұйымдар, адамның азаматтық ұстанымы, азаматтық қоғам жемқорлық құбылыстарына қарсы әрекет факторы ретінде;»;
9-тармақтың 5) тармақшасының бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
«5) «Қоғамның рухани өмірі» (3 сағат), «Қоғамның рухани негізі», адамның рухани әлемі, жеке тұлғаның рухани мәдениеті, дүниетаным, наным, сенім, мораль және адамгершілік, ізгілік (гуманизм), адалдық, белсенді өмірлік ұстаным;»;
10-тармақтың 1) тармақшасының үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
««Құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік», заңдық жауапкершілік ұғымы мен түрлері, құқықбұзушылықтардың белгілері мен түрлері, кәмелетке толмағандардың заңдық жауапкершіліктерінің ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлық құқықбұзушылықтарының түрлері және ерекшелігі;»;
10-тармақтың 3) және 4) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:
«3) «Қазақстандық құқықтың базалық салаларының негізгі түсініктері» (2 сағат), азаматтық құқықтың негізгі түсінігі, азаматтық құқықтың ерекшеліктері, азаматтық құқықтың субъектілері, кәсіпкерлік ұғымы, заңды және жеке тұлға түсінігі, шарттар ұғымы, кәмелетке толмағандардың қатысуымен азаматтық-құқықтық қарым-қатынастардың ерекшеліктері, қоғамдағы сыбайлас жемқорлық құбылыстарының факторлары мен шарттарын еңсерудің негізгі құқықтық нысандары;
«Әкімшілік құқықтың негізгі түсінігі», әкімшілік құқықтың ерекшеліктері, әкімшілік құқықбұзушылықтар, әкімшілік жазалар, әкімшілік жазалаудың түрлері, кәмелетке толмағандардың әкімшілік жауапкершілігі, сыбайлас жемқорлық сипатындағы құқық бұзушылық үшін әкімшілік жауапкершілік;
4) «Еңбек құқығының негізгі түсініктері» (2 сағат):
«Еңбек құқығының ерекшеліктері» (еңбек қатынастары, еңбек шарты, жұмыс уақыты мен демалыс уақыты, еңбекақы, тәртіп бұзушылық ұғымдары), кәмелетке толмағандардың еңбегін құқықтық реттеу;
«Қылмыстық құқықтың негізгі түсініктері», қылмыстық құқық ерекшеліктері, (қылмыс, қажетті қорғаныс, қажетті қорғаныс шегін арттыру, қылмыстық жазалау түсінігі), кәмелетке толмағандардың қылмыстық жауапкершілігі, сыбайлас жемқорлық сипатындағы құқық бұзушылық үшін қылмыстық жауапкершілік;»;
13-тармақтың 12) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«12) кәсіби этиканың моральдық, адамгершілік принциптері;»;
14-тармақтың 12) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«12) моральдық, этикалық, адамгершілік және құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормаларды талдау және жинақтау;»;
15-тармақтың 9) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«9) әлеуметтік ортаның ерекшелігін дұрыс бағалай, қоғамға қарсы, сыбайлас жемқорлық құбылыстарына, идеологиялық, құқыққа қарсы және діни сипаттағы әрекеттерге қарсы тұра білу.»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9 сыныптары үшін «Дене шынықтыру» пәнінен типтік оқу бағдарламасы» деген 48-қосымшада:
10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«10. Типтік оқу жоспарына сәйкес «Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
5-сынып – аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат;
6-сынып – аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат;
7-сынып – аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат;
8-сынып – аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат;
9 сынып – аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат.»;
13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«13. Курс мазмұны келесі бөлімнен тұрады:
1) тақырыптық жоспар:
1-кесте
Бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Σ
Базалық 1. Жеңіл атлетика 7 - - 7 14
2. Спорт ойындары 14 11 9 34
3. Гимнастика - 14 - - 14
4. Шаңғы дайындығы - - 10 - 10
5. Ұлттық ойындар - 5 5 - 10
6. Жүзу - - - 8 8
Базалық бөлік бойынша сағаттар саны: 21 19 26 24 90
Вариативті 1. Аймақтың климаттық жағдайына байланысты 6 2 4 - 12
2. Мұғалімнің таңдауы бойынша (ұлттық спорт түрлерін қолдану)
Вариативті бөлік бойынша жалпы сағат саны: 6 2 4 - 12
Оқу жылы бойынша жалпы сағат саны (Σ) 27 21 30 24 102
»;
26-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«26. Курс мазмұны келесі бөлімнен тұрады:
1) тақырыптық жоспар:
5-кесте
Бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Σ
Базалық 1. Жеңіл атлетика 7 - - 7 14
2. Спорт ойындары 16 - 12 9 37
3. Гимнастика - 14 - - 14
4. Шаңғы дайындығы - - 10 - 10
5. Ұлттық ойындар - 4 4 - 8
6. Жүзу - - - 8 8
Базалық бөлік бойынша сағаттар саны: 23 18 26 24 91
Вариативті 1. Аймақтың климаттық жағдайына байланысты 4 3 4 - 11
2. Мұғалімнің таңдауы бойынша (ұлттық спорт түрлерін қолдану)
Вариативті бөлік бойынша жалпы сағат саны: 4 3 4 - 11
Оқу жылы бойынша жалпы сағат саны (Σ): 27 21 30 24 102
»;
37-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«37. Курс мазмұны келесі бөлімнен тұрады:
1) тақырыптық жоспар:
9-кесте
Бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Σ
Базалық 1. Жеңіл атлетика 7 - - 7 14
2. Спорт ойындары 16 12 9 37
3. Гимнастика - 14 - - 14
4. Шаңғы дайындығы - - 10 - 10
5. Ұлттық ойындар - 4 4 - 8
6. Жүзу - - - 8 8
Базалық бөлік бойынша сағаттар саны: 23 18 26 24 91
Вариативті 1. Аймақтың климаттық жағдайына байланысты 4 3 4 - 11
2. Мұғалімнің таңдауы бойынша (ұлттық ойын түрлерін қолдану)
Вариативті бөлік бойынша жалпы сағат саны: 4 3 4 - 11
Оқу жылы бойынша жалпы сағат саны (Σ): 27 21 30 24 102
»;
48-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«48. Курс мазмұны келесі бөлімнен тұрады:
1) тақырыптық жоспар:
13-кесте
Бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Σ
Базалық 1. Жеңіл атлетика 8 - - 8 16
2. Спорт ойындары 14 - 14 8 36
3. Гимнастика - 14 - - 14
4. Шаңғы дайындығы - - 10 - 10
5. Ұлттық ойын түрлері - 4 2 - 6
6. Жүзу - - - 8 8
Базалық бөлік бойынша сағаттар саны: 22 18 26 24 90
Вариативті 1. Аймақтың климаттық жағдайына байланысты 5 3 4 - 12
2. Мұғалімнің таңдауы бойынша (ұлттық ойын түрлерін қолдану)
Вариативті бөлік бойынша жалпы сағат саны: 5 3 4 - 12
Оқу жылы бойынша жалпы сағат саны (Σ) 27 21 30 24 102
»;
59-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«59. Курс мазмұны келесі бөлімнен тұрады:
1) тақырыптық жоспар:
17-кесте
Бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Σ
Базалық 1. Жеңіл атлетика 8 - - 8 16
2. Спорт ойындары 14 - 12 8 34
3. Гимнастика - 14 - - 14
4. Шаңғы дайындығы (қарсыз аудандарда шаңғы дайындығы сабағының орнына таза ауада қозғалмалы ойындарды өткізу ұсынылады) - - 10 - 10
5. Ұлттық ойындар - 3 3 - 6
6. Жүзу (жүзу сабағын өткізу мүмкін болмаған жағдайда, оның орнына гимнастика сабағын өткізу ұсынылады) - - - 8 8
Базалық бөлік бойынша жалпы сағаттар саны: 22 17 25 24 88
Вариативті 1. Аймақтың климаттық жағдайына байланысты 5 4 5 - 14
2. Мұғалімнің таңдауы бойынша (ұлттық спорт түрлерін қолдану)
Вариативті бөлік бойынша сағаттар саны: 5 4 5 - 14
Оқу жылы бойынша жалпы сағаттар саны (Σ) 27 21 30 24 102
»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Негізгі орта білім деңгейінің 5-9-сыныптары үшін «Орыс тілі» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (оқыту орыс тілінде)» деген 49-қосымшада:
74-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
«74. Н.Назарбаев. «Слово о Независимости». Текст. Особенности организации текста в разных стилях» – 11 ч., из них 2 ч. – развитие речи, 1 ч. из которых – сочинение, 1 ч. – изложение; 1 ч. – диктант:»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптары үшін «Қазақ тілі» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (негізгі және орта деңгей) (оқыту қазақ тілді емес)» деген 51-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптары үшін «Қазақ әдебиеті» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілді емес)» деген 52-қосымшада:
10-тармақтың 1) тармақшасының алтыншы бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
«9-сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында – 34 сағат;»;
36-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«36. Оқыту орыс тілінде жүргізілетін мектептерде шығармаларды оқып, талдауға 30 сағат, шығармашылық жұмыстарға 2 сағат, сыныптан тыс оқыған шығармалары туралы әңгімелеуге 2 сағат, барлығы 34 сағат бөлінген.»;
38, 39, 40, 41 жән 42-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
«38. «Халық ауыз әдебиеті» (7 сағат):
Халық ауыз әдебиеті және оның туу, пайда болу жолдары (1 сағат). Ауыз әдебиетінің жазба әдебиетінен ерекшелігі. Әдебиет теориясы: фольклор туралы түсінік. Өзіндік ізденіс жұмыстары: «Қазақ фольклористикасының тарихы»;
2) «Тұрмыс-салт жырлары» (1 сағат). Тұрмыс-салт жырларының халық өмірімен, күнделікті тыныс-тіршілігімен байланысы және ежелгі дәуірлердегі бабалар дүниетанымы. Фольклор жанрларының тұрмыс-тіршілікпен тікелей байланыстылығы. Тұрмыс-салт жырларының түрлері. Тұрмыс-салт жырларының тәлім-тәрбиелік мәні, жанрлық ерекшеліктері. Төрт түлік мал, наурыз жыры, бесік жыры, жар-жар, беташар, т.б. Әдебиет теориясы: лирикалық және эпикалық жанрлар. Өзіндік ізденіс жұмыстары: Наурызға байланысты өлең-жырлар;
3) «Батырлар жыры. «Қамбар батыр» жырынан үзінді» (1 сағат). Батырлар жырының жанрлық ерекшелігі. Ондағы ел қорғау идеясы. Батырлар жырының халық тарихымен байланысы. Қамбар батыр жырының көтерген тақырыбы. Жырдағы Қамбар батыр бейнесі. Оның мінезіндегі адамгершілік, қайырымдылық, ерлік, батырлық қасиеттердің көркем бейнеленуі. Батырдың ата-анасына деген қамқорлығы. Жырдағы батырдың тұлпары Қарақасқа аттың образы. Қамбардың Назым сұлумен танысуы, екеуінің арасындағы сүйіспеншілік. Сыртқы жауға қарсы күрес. Жыр тілінің көркемдік ерекшелігі. Әдебиет теориясы: шендестіру, баяндау;
4) «Лиро-эпостық жырлар. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жырынан үзінді» (2 сағат). Лиро-эпостық жырлардың батырлар жырынан ерекшелігі. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жырындағы ұлттық мәдениет, тұрмыс-салт көрінісі. Қозының өзіне ақылы мен көркі сай жар іздеп шығуы. Сұлулық, адамгершілік қасиеттердің ерлік және батыр намысымен тұтастықта сипатталуы. «Қыз Жібек» жыры мен «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырының ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Жырдағы негізгі кейіпкерлердің портреттері. Тіліндегі көркемдік айшықтар. Жырдың көп вариантты болуының мәні. Әдебиет теориясы: композиция, сюжет, монолог, диалог. Өзіндік ізденіс жұмыстары: «Айман-Шолпан» жыры;
5) «Айтыс. «Біржан мен Сара» айтысы» (2 сағат). Айтыс туралы жалпы түсінік. Айтыстың шығу тегі, даму ерекшеліктері. Әлем әдебиеті тарихындағы көріністері. Ш.Уәлихановтың зерттеу еңбектеріндегі айтыс туралы деректер. Айтыстың түрлері, айтылу дәстүрі, жанрлық ерекшеліктері. Айтыстың драмалық жанрмен ұқсастығы. «Біржан мен Сара» айтысының тарихи негіздері. Айтысқа тән дәстүрлері, композициясы. Сюжеттік даму желісі. Біржан-Сара айтысындағы тартыстың шарықтау шегі. Логикалық қисын. Сөзге тоқтау. Көркемдік ерекшеліктері. Әдебиет теориясы: импровизация. Өзіндік ізденіс жұмыстары: қазіргі айтыс үлгілері.
39. «Ежелгі дәуір әдебиеті» (1 сағат):
1) «Орхон ескерткіштері. «Күлтегін жазуы» (1 сағат). Жазба ескерткіштердің тарихи оқиғалар мен тұлғаларға арнап, тасқа қашалып жазылған жырлар екендігі. Орхон-Енисей жазба ескерткіштерінің зерттелу тарихы. Орхон жазуларының мазмұны, композициялық құрылымы. Жанрлық сипаты. Жырдың танымдық, тәрбиелік мәні. Әдебиет теориясы: жырдың композициясы туралы. Тіл дамыту: жырдан үзінді жаттау. Пәнаралық байланыс: дүниежүзі тарихы. Өзіндік ізденіс жұмыстары: Н. Келімбетов. Ежелгі дәуір әдебиеті. – Алматы, 1991.
40. «XV-XVIII ғасырлардағы жыраулар поэзиясы» (2 сағат):
1) «Асан қайғы. «Бұл заманда не ғаріп?», «Еділ бол да, Жайық бол» жырлары (1 сағат). Жырау өмір сүрген тұстағы тарихи-әлеуметтік жағдай. Асан жырларындағы ел бірлігін сақтау, жайлы қоныс іздеу идеясы. «Құйрығы жоқ, жалы жоқ» жырының идеялық мәні. Жерұйықты іздеуінің түпкі мақсаты. Асан қайғы жырларының көркемдік-философиялық ерекшелігі. «Естіні көрсең, кем деме», «Еділ бол да, Жайық бол» жырларындағы адамгершілік мәселелерінің көркем жинақталуы. Әдебиет теориясы: өлең ырғағы. Өзіндік ізденіс жұмыстары: «Жеті ғасыр жырлайды» жинағы;
2) «Бұқар жырау. «Ай, Абылай», «Батырың өтті Бөгенбай» толғаулары»
(1 сағат). Бұқар жырау Қалқаманұлының ХV ғасырдан бастау алған жыраулық өнерді биік белеске көтерген жырау, көрнекті қайраткер екендігі. Оның өмірі туралы соңғы деректер. Бұқар шығармаларының көркемдік-эстетикалық мәні. Бұқар жырау жырларындағы замана сипаты, тарихи тұлғалар бейнесі. Оның қазақ поэзиясын тақырыптық жағынан байытуы. Әдебиет теориясы: ұйқас түрлері. Пәнаралық байланыс: тарих, география, электрондық оқулық (Махамбет туралы). Өзіндік ізденіс жұмыстары: М.Мағауин. «Ғасырлар бедері». – Алматы: Жазушы, 1991.
41. «ХІХ ғасыр әдебиеті» (6 сағат):
1) «Махамбет Өтемісұлы. «Баймағанбет сұлтанға айтқаны», «Мен, мен, мен едім», «Арқаның қызыл изені-ай» (1 сағат). ХІХ ғасырдағы Қазақстандағы саяси-әлеуметтік жағдай. Ақынның өмірі мен шығармашылық жолы. М.Өтемісұлы жырларындағы романтикалық сарын. Махамбет шығармаларындағы ақындық «мен». Махамбет жырларындағы Исатай батыр образы. Өлеңдерінің ұйқас ерекшелігі, тіл көркемдігі. Әдебиет теориясы: ерікті ұйқас;
2) «Нысанбай жырау (1822-1883 жж.). «Кенесары-Наурызбай» жыры» (1 сағат). Нысанбай Жаманқұлұлының өмірі мен жыраулық өнері. Оның ұлт-азаттық көтеріліс туралы «Кенесары-Наурызбай» жыры және ондағы тарихи шындық пен көркемдік шешім. Жырдағы Кенесары мен Наурызбай образдары. Көркемдік ерекшелігі. Жанрлық сипаты. Нысанбай жырау шығармашылығының зерттелуі. Әдебиет теориясы: тарихи жыр;
3) «Шоқан Уәлиханов. «Ыстықкөл күнделігі» (үзінді)» (1 сағат). Шоқан Уәлихановтың қазақтың тұңғыш ғалымы, этнограф, фольклоршы, саяхатшы екендігі. Ғалымның еңбектері туралы. Ыстықкөлдің табиғаты мен сол жерді мекендеген халықтардың әдет-ғұрпын, тұрмыс-тіршілігін суреттеуі. Әдебиет теориясы: эссе, күнделік. Өзіндік ізденіс жұмыстары: Ш.Уәлиханов. «Қашқария саяхаты»;
4) «Ыбырай Алтынсарин. «Бақша ағаштары», «Мейірімді бала», «Атымтай Жомарт» (1 сағат). Ы.Алтынсарин қазақ балалар әдебиетінің негізін қалаушы. Жас ұрпақты дұрыс тәрбиелеуге, жақсы мінез-құлыққа үйретуге мән беруі. Мейірімді, рақымды болуға, адамға жақсылық жасауға, төзімді болуға, еңбек етуге тәрбиелеу. Әдебиет теориясы: архаизм, историзм. Өзіндік ізденіс жұмыстары: Ы.Алтынсарин әңгімелері;
5) «Абай Құнанбайұлы. «Әуелден бір суық мұз ақыл зерек», «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі (2 сағат). «Ескендір» поэмасы. Абайдың өмірі мен шығармашылығы. Абай поэзиясы. «Әуелден бір суық мұз ақыл зерек» өлеңіндегі адамгершілік жайындағы философиялық ой толғау. Ақыл, қайрат, жүрек үшеуін тең ұстау керектігі. «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңінде ақынның көркем сөздің асылы – поэзия деп жоғары бағалауы. Өлеңнің түрі мен мазмұнына талап қоюы. Ақын өлеңдеріндегі көркемдік ерекшеліктер, ой мен сезім иірімдері. «Ескендір» поэмасының тақырыбы мен идеясы. Поэмаларындағы шығыстық сарын. Әдебиет теориясы: көп мағыналы сөздер. Өзіндік ізденіс жұмыстары: А.Құнанбайұлы туралы зерттеу еңбектер.
42. «ХХ ғасыр әдебиеті» (10 сағат):
1) «Жамбыл Жабаев. «Патша әмірі тарылды», «Зілді бұйрық» өлеңдері» (1 сағат). «Патша әмірі тарылды», «Зілді бұйрық» өлеңдерінде 1916 жылғы Ресей патшасының жарлығына ақынның қарсылығы, жан күйзелісі, жастарға деген жанашырлығы. Жамбыл жырларының қоғамдық мәні. Басқа тілдерге аударылуы. Әдебиет теориясы: дастан жанры;
2) «Мағжан Жұмабаев. «Түркістан» өлеңі, «Батыр Баян» поэмасы» (1 сағат). Ақынның өмірі, шығармашылық жолы. Мағжан – нәзік лирик, сыршыл ақын. «Түркістан» лирикасы. Өлеңдегі туған жерге, елге деген ақынның мақтаныш сезімі. Тұран елін, оның тарихын перзенттік сезіммен жырлауы. «Батыр Баян» поэмасының тарихи-әлеуметтік негізі. Абылай хан, Батыр Баян бейнелерін даралап сомдауы. Баян батырға тән биік рух, отты сезім. Поэманың көркемдік ерекшелігі. Әдебиет теориясы: поэма жанры. Өзіндік ізденіс жұмыстары: Мағжан Жұмабаев. «Күншығыс», «Пайғамбар» өлеңдері;
3) «Ілияс Жансүгіров. «Күй» поэмасы (үзінді)» (1 сағат). Ақынның өмірі, шығармашылық жолы. Поэманың композициялық құрылымы. Қобызшы портреті, оның күй тарту шеберлігі. Өнер құдыреті, күй өнері мен күйшіге деген ақынның көзқарасы. Әдебиет теориясы: өлең ұйқасы туралы түсінік;
4) «Мұхтар Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясынан үзінді (І томнан)» (3 сағат). М.Әуезовтің шығармашылық жолы. Романның жанрлық ерекшелігі. Шығарманың сюжеті мен композициясы. Роман-эпопеяда суреттелетін Абайдың азаматтық, ақындық келбеті және замана бейнесі. Романның тараулары, пейзаж бен портрет, тартыс және мінез. Шығармада суреттелетін қазақ халқының өмірі, тұрмыс-салты, әдет-ғұрыптары. Жазушының әлем әдебиетіне қосқан үлесі. Әдебиет теориясы: кең көлемді эпикалық жанр. Тіл дамыту: поэмаға сюжеттік жоспар құру. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі. Өзіндік ізденіс жұмыстары: І.Жансүгіров. «Жетісу суреттері» өлеңі (үзінді);
5) «Ғабит Мүсірепов. «Боранды түнде» (әңгіме)» (1 сағат). Әңгіменің кейіпкер атынан баяндалуы. Боранды түннің сипаты. Әңгіменің сюжеттік желісі. Әңгімедегі негізгі кейіпкер – Қайсар және оған тән қажырлылық, табандылық, биік адамгершілік қасиеттер. Әңгімедегі салт-дәстүр көріністерін, бала мінезін, іс-әрекетін сипаттаудағы жазушы шеберлігі. Шығарманың реалистік сипаты. Жазушының тіл шеберлігі, жеңіл юмор. Әдебиет теориясы: романтикалық образ. Пәнаралық байланыс: «Ғ.Мүсірепов мұражайы» электронды телесабағы;
6) «Ілияс Есенберлин. «Көшпенділер» трилогиясынан үзінді» (1 сағат). І.Есенберлиннің өмірі мен шығармашылығы. Трилогияда қазақ тарихын көркем бейнелеп көрсетуі. «Алмас қылыш», «Жанталас», «Қаһар» романдары арасындағы ортақ желі. Шығармадағы тарихи тұлғалар (қазақ хандары мен би-шешендері және батырлары) бейнесі. Тарихи романға тән ерекшеліктер. Тарихи шындық пен көркемдік шешім. Әдебиет теориясы: тарихи роман. Өзіндік ізденіс жұмыстары: С.Сматаев. «Елім-ай» романы;
7) «Тәкен Әлімқұлов. «Қараой» әңгімесі» (1 сағат). Т.Әлімқұловтың өмірі мен шығармашылығы. Жазушы шығармашылығындағы өнер тақырыбы. Эпикалық туындылары. «Қараой» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы. Әңгімедегі образдар жүйесі. Махамбет образы. Сюжеттік желісі, композициялық құрылымы. Әңгіменің көркемдік ерекшелігі. Әдебиет теориясы: әңгіме жанры. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, кино («Махамбет» фильмі). Өзіндік ізденіс жұмыстары: Ә.Әлімжанов. «Махамбеттің жебесі» романы;
8) «Мұқағали Мақатаев. «Райымбек, Райымбек!» поэмасы» (1 сағат). М.Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы. Мұқағалидың қазақ поэзиясындағы орны. «Райымбек, Райымбек!» поэмасының тақырыбы мен идеясы. Шығарманың тарихи негізі. Оның тарихи поэма екендігі. Поэманың сюжеті мен композициясы. Поэмадағы ақындық рух, елжандылық сезім. Көркемдігі. Әдебиет теориясы: стиль. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, музыка, электрондық оқулық («Бір өлеңі – бір елдің мұрасындай»).»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Жалпы орта білім беру деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-11-сыныптары үшін «Қазақ тілі» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде)» деген 59-қосымша осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Жалпы орта білім беру деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-11-сыныптары үшін «Қазақ әдебиеті» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде)» деген 60-қосымшада:
17-тармақтың 41) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«41) Проза - 3 сағат (Кеңес дәуірінде жабық тақырып болып келген қазақ халқының басынан өткерген ашаршылық С. Елубаевтың «Ақ боз үй» трилогиясы, саяси қуғын-сүргінді Д. Досжановтың «Алыптың азабы» романы, тоталитарлық дәуірдің шындығын Ш.Мұртазаның «Ай мен Айша», К. Оразалиннің «Абайдан соңғы арыстар», З.Қабдоловтың «Менің Әуезовім», Ә.Таразидің «Жаза», Б. Мұқайдың «Өмірзая» романдары, Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» повесі, шетел өмірін Т. Нұрмағамбетовтің «Айқай» повесі суреттейтін шығармалардың дүниеге келуі. Барлық әдеби жанрларда егемен еліміздің жеткен жетістіктері мен жеңістерінің суреттеле бастауы. Ұлттық құндылықтардың негізгі тақырып ретінде алға шығуы М.Сәрсекеевтің «Сәтбаев», Р.Тоқтаровтың «Абайдың жұмбағы», Б.Нұржекеұлы «Жау жағадан алғанда» романдары. Қазақ әдебиетінің әлем әдебиетімен байланысы А. Кемелбаева. Көркем прозадағы жаңа көркемдік ізденістер. Ойшылдық пен философияның көркем шығармашылықта алдыңғы орынға шығуы. М. Мағауиннің «Жармақ», Т. Әбдіковтің «Парасат майданы» туындылары. Тарихи тақырыптың қайта сарапталып, өмір шындығының нақты материалдармен толығып, көркем жинақталуы. Қ.Жұмаділовтің «Дарабоз», Т.Жұртбайдың «Дулыға» романдары. «Мәдени мұра» бағдарламасы және әдебиет);»;
17-тармақ мынадай мазмұндағы 41-1) тармақшамен толықтырылсын:
«41-1) Н.Назарбаевтың «Тәуелсіздік толғауы» (1 сағат). Тәуелсіздіктің халқымыздың басты құндылығы ретінде сипатталуы. Тәуелсіздіктің өмірлік философиясы, Елбасының барлық қазақстандықтарды тәуелсіз Қазақстанның игілігі мен көркеюі үшін еңбек етуге, қоғамымыздың жалпы құндылықтарын – бейбітшілікті, келісім мен бірлікті бағалауға және нығайтуға, ұлттық дәстүрлерімізді сақтауға және дамытуға шақыруы;»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Жалпы орта білім деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-11-сыныптары үшін «Орыс тілі» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (оқыту орыс тілінде емес)» деген 61-қосымшада:
31-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
«31. Речевая тема: «Человек как представитель народа». Языковая тема: «Морфология» (3 часа):»;
32-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
«32. Речевая тема: «Личность и история». Н.Назарбаев. «Слово о Независимости». Языковая тема: «Имя существительное как часть речи» (3 часа):»;
54-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
«54. Речевая тема: «Благосостояние народа – забота государства». Н.Назарбаев. «Слово о Независимости». Языковая тема: «Второстепенные члены предложения Дополнение. Прямое и косвенное дополнение» (2 час):»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Жалпы орта білім деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-11-сыныптары үшін «Орыс әдебиеті» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (оқыту орыс тілінде емес)» деген 62-қосымшада:
17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«17. На изучение курса выделено 34 часа, из них на чтение и изучение – 29 часов, внеклассное чтение – 3 часа, развитие речи – 2 часа.»;
18-тармақ мынадай мазмұндағы 14-1) тармақшамен толықтырылсын:
«14-1) Н.Назарбаев. «Слово о Независимости» - 1 ч.;»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Жалпы орта білім беру деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық және жаратылыстану-математикалық бағыттағы 10-11-сыныптары үшін «Қазақстан тарихы» пәнінен типтік оқу бағдарламасы» деген 64-қосымша осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Жалпы орта білім беру деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық және жаратылыстану-математикалық бағыттарындағы 10-11-сыныптары үшін «Адам. Қоғам. Құқық» пәнінен типтік оқу бағдарламасы» деген 66-қосымша осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Жалпы орта білім беру деңгейінің 10-11 сыныптары үшін «Дене шынықтыру» пәнінен типтік оқу бағдарламасы» деген 76-қосымшада:
10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«10. Типтік оқу жоспарына сәйкес «Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 10-сынып – аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат; 11- сынып – аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат.»;
13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«13. Курстың мазмұны төмендегі бөлімнен тұрады:
1) тақырыптық жоспар:
1-кесте
Бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Σ
Базалық 1. Жеңіл атлетика 8 - - 8 16
2. Спорт ойындары 13 6 14 8 41
3. Гимнастика - 12 - - 12
4. Шаңғы дайындығы (қарсыз аудандарда шаңғы дайындығы сабағының орнына таза ауада қозғалмалы ойындарды өткізу ұсынылады) - - 10 - 10
5. Жүзу (жүзу сабағын өткізу мүмкін болмаған жағдайда, оны іске асыруға бөлінген уақыт мектептің педагогикалық кеңесінің шешімі бойынша физикалық дайындықтың басқа түрлері бойынша дағдыларды одан әрі жетілдіру үшін пайдаланылады) - - - 8 8
Базалық бөлік бойынша сағаттар саны: 21 18 24 24 87
Вариативті 1. Аймақтың климаттық деңгейіне байланысты 6 3 6 - 15
2. Мұғалімнің таңдауы бойынша (ұлттық спорт түрлерін қолдану)
Вариативті бөлік бойынша сағаттар саны: 6 3 6 - 15
Оқу жылы бойынша жалпы сағат саны (Σ): 27 21 30 24 102
»;
24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
«24. Курстың мазмұны төмендегі бөлімнен тұрады:
1) тақырыптық жоспар:
5-кесте
Бағдарлама түрлері Бағдарлама бөлімдері Оқу тоқсандары
1 2 3 4 Σ
Базалық 1. Жеңіл атлетика 8 - - 8 16
2. Спорт ойындары 13 5 16 10 44
3. Гимнастика - 12 - - 12
4. Шаңғы дайындығы (қарсыз аудандарда шаңғы дайындығының орнына таза ауада қозғалмалы ойындарды өткізу ұсынылады) - - 8 - 8
5. Жүзу (жүзу сабағын өткізу мүмкін болмаған жағдайда, оны іске асыруға бөлінген уақыт мектептің педагогикалық кеңесінің шешімі бойынша физикалық дайындықтың басқа түрлері бойынша дағдыларды одан әрі жетілдіру үшін пайдаланылады) - - - 6 6
Базалық бөлік бойынша сағаттар саны: 21 17 24 24 86
Вариативті 1. Аймақтың климаттық деңгейіне байланысты 6 4 6 - 16
2. Мұғалімнің таңдауы бойынша (ұлттық спорт түрлерін қолдану)
Вариативті бөлік бойынша сағаттар саны: 6 4 6 - 16
Оқу жылы бойынша жалпы сағат саны (Σ ): 27 21 30 24 102
»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Жалпы орта білім деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-11-сыныптары үшін «Орыс тілі» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (оқыту орыс тілінде)» деген 78-қосымшада:
18-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
«18. Н.Назарбаев. «Слово о Независимости» - 1 ч.; Стили речи – 14 ч., из них 4 ч. – развитие речи, 1 ч. – сочинение в жанре эссе:»;
26-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
«26. Н.Назарбаев. «Слово о Независимости» - 1 ч., «Текст. Речевые жанры» – 12 ч., из них 3 ч. – развитие речи; 1 ч. – сочинение:»;
көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Жалпы орта білім деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10-11-сыныптары үшін «Орыс әдебиеті» пәнінен типтік оқу бағдарламасы (оқыту орыс тілінде)» деген 79-қосымшада:
12-тармақтың 32) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
«32) «Русская поэзия и проза Казахстана (обзор) – 2 часа (Маргинальность русских литератур в национальных республиках бывшего СССР – приобретения и потери. Тема «двух родин» (О. Постников). Зачинатели русской литературы в Казахстане – И. Шухов, П. Кузнецов, М. Зверев, Д. Снегин, В. Чугунов, Д. Черепанов. Тема братства народов, «ослабленная художественность». Этапированные, ссыльные писатели 30-40-х гг. – Н. Заболоцкий, Н. Коржавин, М. Зуев-Ордынец, Ю. Домбровский, А. Чижевский, А. Солженицын. Мощный творческий импульс во время Великой Отечественной войны: известные деятели русской культуры (В. Шкловский, М. Зощенко, С. Маршак, К. Паустовский, С. Эйзенштейн и др.) в алма-атинской эвакуации. Исторический роман 50-60-х гг. как попытка сохранения личной и общей памяти о далеком и близком прошлом («Ак-мечеть» Н. Анова, «В городе Верном» Д. Снегина). Военная тема: «Парламентер выходит из рейхстага» Д. Снегина. Целинная и рабочая тема: «Покорители целины» И. Шухова, «Снега метельные» И. Щеголихина, «Страсти маленького городка» В. Буренкова, «Два дня осталос