"Нұр-Сұлтан" қалалық жедел жәрдем стансасының директоры Мұрат Оразбаев тұрғындардың 103 нөмірін терудің қиындығы туралы шағымдарына түсінік берді, деп жазады Egemen.kz
"Қоңыраулар саны төрт есе өсті, осыған байланысты 103 пультына көбірек жүктеме арттылды. Сондықтан біз 103 консольдерінің санын көбейттік және байланыс орталығының ұйымдастыруымен Нұр-Сұлтан қаласының тұрғындары 70-51-03 нөміріне хабарласып, KВИ-ге қатысты сұрақтарға жауап ала алады. Осылайша 103 нөмірін теруді жақсартамыз", дейді Мұрат Оразбаев ОКҚ-да онлайн-брифинг барысында.
Оның айтуынша, қоңыраулар саны артқан.
"Қоңыраулар саны 2-2,5 есе өсті. Мен жасырмаймын, кейбір қоңырауларға кеш жауап бердік. Көрсеткіш 5%-ға дейін болғандықтан, бұл қалыпты норма. Мен кез келген астаналық тұрғынға жедел жәрдемнің тез арада келгенін қалайтынын түсінемін", деді спикер.
"Жедел жәрдем диспетчері деңгейіндегі әр қоңырау төрт санатқа бөлінгенін және әр санаттың уақыты мен кіру кестесі бар екенін атап өткім келеді", деп толықтырды М.Оразбаев.