• RUB:
    5.11
  • USD:
    523.86
  • EUR:
    544.34
Басты сайтқа өту
Қазақстан 15 Сәуір, 2022

Сапа стандарттарын қолдану міндетті

232 рет
көрсетілді

Президент Қ.Тоқаев практикалық, қолданбалы цифрландыру еліміздің стратегиялық міндеттерінің бірі жә­не мемлекеттік басымдыққа ие еке­нін бірнеше рет атап өткені белгілі.

Бұл ретте IT-шешімдердің экспорты отандық экономиканы әртарап­тандырудың маңызды бағыт­тарының бірі болуға тиіс. Ішкі нарықта да ұсынылатын қызметтердің сапасы ұдайы артуы қажет. Алайда қазіргі уақытта байланыс тұтынушылары жеке қызметтердің, атап айтқанда, байланыс қызметтерінің сапасына шағымданады.

Осы орайда СИМ ТРМК ҚазСтандарт ЦДИАӨМ, әкімдіктер, «Әділет» тұтыну­шылардың құқықтарын қорғау қоғамы, «Қазақстанның ұлттық телеком­му­никациялық қауымдастығы» ЗТБ және байланыс операторларының өкілдерімен кездесу өткізді.

Кейбір өңірлерде интернет пен бай­ланыстың жоқтығы, телевизиялық хабар тарату тарифтері, зейнеткерлерге жеңілдіктер ұсыну мүмкіндігі мәселелері талқыланды.

ҚазСтандарт өз кезегінде байланыс қызметтеріне арналған кейбір ұлт­тық стандарттарды нормативтік-құқық­тық актілерге сілтеме ретінде қосуды ұсынды.

Бұдан басқа, интернеттің сапасын арттыру үшін Ұлттық стандарттау жоспары шеңберінде «Интернетке қолжетімділік» қызметінің сапасы» ұлттық стандартын әзірлеу ұсынылды.

Қазақстан Республикасының барлық ұлттық стандарттары https://ksm.kz/ сайтында ақысыз негізде қолжетімді.