Қазақстан әйелдерін көктемнің алғашқы мерекесімен Парижден келген балет жұлдыздары құттықтады
Кеше Астанадағы Бейбітшілік және келісім сарайында елорда төрінде алғаш рет өткізілген әйелдер съезінің құрметіне орай Адольф Аданның «Жизель» балеті қойылды. Бұл қойылымды тамашалауға Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев та келді. Туындыны Мәдениет министрлігінің мұрындық болуымен «Қазақ әуендері» АҚ арқылы К.Байсейітова атындағы Ұлттық опера және балет театры қойған.
Бұл күні Пирамида ғимараты іші ерекше құлпырып кетті. Себебі «Жизельді» тамашалауға келген көрермендердің көбісі қыз-келіншектер еді. Балет өнерінің әлемдік жауһары болып табылатын бұл туындының Астанадағы бас қоюшысы – Санкт-Петербургтегі Мариинский театрының балетмейстері Сергей Вихарев. Суретші-қоюшының жауапкершілігі Ресейдің еңбек сіңірген суретшісі Вячеслав Окуневке жүктеліпті. Басты партияларда Париждегі Гранд операның жетекші солистері Мелани Юрэль мен Карл Пакетт ойнады. «Жизель» қойылымына сондай-ақ К.Байсейітова атындағы Ұлттық опера және балет театрының балет труппасы мен симфониялық оркестрі қатысты. Атап айтсақ дирижерлікті, Айдар Абжаханов, ал дирижер-қоюшы қызметін Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген қайраткері Абзал Мұхитдинов атқарды.
Париждің Гранд операсында 1992 жылдан бері жұмыс істеп келе жатқан 36 жастағы М.Юрэль «Сильфида», «Баядерка», «Ұйқыдағы ару», «Щелкунчик» және тағы да басқа классикалық спектакльдерде ойнаған. Ал 37 жастағы К.Пакетт Гранд опера би академиясына 11 жасында оқуға түсіп, 17 жасында аталмыш балет труппасына қабылданған. Оның репертуарында «Корсар», «Щелкунчик», «Жазғы түндегі түс», «Париж Құдай ана шіркеуі» сияқты классикалық опералардың басты партиялары бар. Миландағы Ла Скала, Мәскеудегі Үлкен Театр, Нью-Йорктегі Сити Балет сынды әлемнің әйгілі театрларындағы балет өнерінің классикалық қойылымдарына көптеген жылдар бойы еңбек сіңірген бұл екі өнер жұлдызы енді елорда көрермендерін өз шеберліктерімен тәнті етті.
Еске салайық, «Жизель» балетінің алғашқы қойылымы 1841 жылы 28 маусымда Гранд операның сахнасында өткен екен. Бір жарым ғасырдан бері бұл туынды еш уақытта өз құны мен даралығын, көркемдігі мен тартымдылығын жоғалтпаған. Жоғалтпайды да. Асыл дүниенің, бекзат өнердің қашан да сыйланатыны, құрметтелінетіні сөзсіз. Ең бастысы, адамзаттың бәрі оны мойындайтынымен мәңгі жалғаса бермек.
Арай ҮЙРЕНІШБЕКҚЫЗЫ.