Қаржы министрлігі басшысының мәліметінше, есепті қаржы жылында бюджеттің барлық деңгейлері бойынша кірістер жоспарлары асыра орындалды. Шоғырландырылған бюджет -102,6%, Ұлттық қор -102,3%, республикалық бюджет - 102,3% және жергілікті бюджет - 103%.
Мемлекеттік бюджеттің кірістері (трансферттерді есепке алмағанда) 8,2 трлн теңгені құрады немесе жоспардан 102,4%. Республикалық бюджетке 5,9 трлн теңге кіріс түсті, бұл - жоспардан 130 млрд теңгеге артық және 2017 жылға қарағанда 936 млрд теңгеге артық.
Біздің экспорттық тауарлар нарықтарындағы қолайлы конъюнктурамен және елдегі экономикалық өсумен қатар жоспарлы түсімдерді асыра орындау факторы салықтық және кедендік әкімшілендіруді жетілдіру болды. Бұл жұмыстың нәтижесі 410 млрд теңгені құрады. Оның ішінде Қаржы министрлігінің қызметін цифрландыру әсері шамамен 100 млрд теңгені құрады.
Үлбір бұйымдарын таңбалау бойынша пилот шеңберінде тауарларға декларация ресімдеген импорттаушылардың саны 40%-ға, 63-тен 90-ға дейін артты. Ағымдағы жылы дәрілік заттарды таңбалау бойынша пилот өткізіледі және темекі өнімдері бойынша пилот аяқталады.
Онлайн-бақылау-кассалық машиналарды қолдану - тауарларды бақылау тізбегінің соңғы буыны. Блокты енгізу бойынша жұмыстар жүргізілуде. Қазіргі уақытта 4 банк пен 10 компания қатысатын пилот жүргізілуде.
Қаржы министрлігі заңға бағынышты бизнеске әкімшілік қысымды төмендету бағытын ұстанады. Өткен 2 жылда тексеру саны 2 есеге төмендеді. ҚХР-дан тауар импортын дұрыс декларациялау мәселелеріне ерекше назар аударылатын болады.
Жыл басынан бері Қаржы министрлігі ШОБ субъектілері үшін салықтық рақымшылық жүргізіп, оған шамамен 90 мың салық төлеуші түседі. Бүгін 6 млрд теңге сомасына 28,5 мың ШОБ субъектісі өз қарызын өтеді. Тиісінше олар бойынша 1,3 млрд теңгеге өсімпұлдар мен айыппұлдар есептен шығарылады. Ағымдағы жылдың соңына дейін жеке тұлғаларға салықтық рақымшылық жасалады. 2019 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша 1,3 млн азаматтың салық берешегі бар.
2018 жылы бюджет қаражатының жоғары игерілуі қамтамасыз етілді. Мемлекеттік бюджет бойынша игеру 99,7% құрады. Республикалық бойынша - 99,99%. Жоспар бойынша 9,7 трлн теңге, игерілмегені тек 1,5 млрд теңге. Бұл ретте кезек күттірмейтін және күтпеген шығысқа Үкімет резервінің 17 млрд теңге қалдығы және 300 млн теңге үнемі бар.
Жергілікті бюджет бойынша игеру 99,7% құрады. 2018 жылғы бюджет шығыстарының әлеуметтік бағытын атап өткім келеді. Республикалық бюджетте әлеуметтік шығындар үлесі 2017 жылы 34%-дан өткен жылы 44,4%-ға дейін өсті. 2018 жылдың соңында мемлекеттік жоспарлаудың ақпараттық жүйесі жаңғыртылды. 2019 жылдың бюджетін нақтылау осы жүйеде жүргізу жоспарлануда.
Өткен жылдың желтоқсан айында "Мемлекеттік сатып алу туралы" заңға түзетулер күшіне енді, олар мемлекеттік сатып алу сапасын арттыруға және өнім берушілер арасында бәсекелестікті дамытуға бағытталған. Ағымдағы жылы квазимемлекеттік сектор үшін сатып алу ережесі әзірленетін болады, олар 2020 жылдың 1 қаңтарынан бастап табыс табуға тиіс. 2018 жылы 3,3 трлн теңгеге мемлекеттік сатып алу өткізілді. Олар бойынша 95 мыңға жуық түрлі меншік нысанындағы жеңімпаз анықталды. Көп жағдайда жоғары бәсекелестіктің арқасында мемлекеттік сатып алу бойынша үнемдеу 311 млрд теңгені құрады.
Бүгінгі таңда жекешелендірудің Кешенді жоспарының 898 нысанының 530-ы сатылымға шығарылды. Оның ішінде 473 нысан 470 млрд теңгеге сатылды. 280 нысан қайта құруға және жоюға бағытталған. Осылайша, жекешелендіру жоспарының орындалуы 84%-ды құрады.
Ағымдағы жылы 123 нысанды іске асыру міндеті тұр, оның 48-і өткен жылы Жоспарға қосымша енгізілді.
Өткен жылы министрлік 22 млн-нан астам мемлекеттік қызмет көрсетті, оның 20 млн-ы - электрондық түрде. Сонымен қатар 50 Мемлекеттік қызметтің 34 түрі немесе 68% автоматтандырылды. Ағымдағы жылы тағы да 9 мемлекеттік қызмет түрін автоматтандыру жоспарлануда.
Министрлік салықты қате төлеуді болдырмауға мүмкіндік беретін салық төлеушінің бірыңғай электрондық әмиянын енгізуді жоспарлап отыр.