Экономика • 28 Мамыр, 2019

Ең қымбат брендтердің ондығы

1826 рет
көрсетілді
2 мин
оқу үшін

Таяуда Forbes дүние жүзі бойынша жылдың ең қымбат брендтерінің ондығын жариялаған болатын. Жыл сайын жасалатын дәстүрлі рейтингте Apple осымен тоғызыншы рет көш бастады.

Ең қымбат брендтердің ондығы
Қымбат брендтер тізімін­де Apple 200 миллиард дол­лардан астам қаржыға баға­ланған тарихтағы алғашқы компания екенін айта кету керек. Бренд бағасының жыл­­­дық өсім динамикасы 12 па­йыз­ды құраған америкалық ал­пауыт 205,8 миллиардқа бағаланыпты. 

Одан кейінгі орынды­ Google­ бренді иеленді – 167­ миллиард доллар.­ 125,3­ мил­­лиардқа бағалан­ған Microsoft үштікті қорытын­ды­лап тұрcа, TOP-10-ның соңына McDonalds орналас­ты. Алғашқы 5 орынның бе­сеуі де IT компания екенін ай­та кетейік. 

Apple-дің негізгі табыс әке­­ліп жатқан өнімі iPhone еке­ні түсінікті. Дегенмен, соң­­­ғы бірнеше тоқсанда оның са­­­тылым көлемі айтарлықтай төмендеп кетіпті. Әсіресе, қы­­тайлық арзан смартфондар оған басты бәсекелеске айнала бастағаны байқалады. Соның салдарынан соңғы 3 айда америкалық техноги­ганттың негізгі өнімінің сатылым көлемі 17 пайызға тө­мендеп кеткен. Алайда, App Store, Apple Pay, iTunes, бұлт­ты сервис сияқты қыз­мет түрлерінің сатылымы қарқын алуына байланысты компанияның жалпы табысы соңғы тоқсанда 5 пайызға өсті. 

Бренд бағасы былтырғы­дан 27 пайызға көтерілген Google осы қарқынынан таймаса Apple-ді өкшелеп қалуы әбден мүмкін дейді мамандар. Төрт-ақ жыл бұрын ол Apple-ден екі есе арзанға ба­ға­­ланған екен. 

Алғашқы бестіктегі 5 IT­ ком­панияның ішінде ба­ға­сы құлдырағаны Facebook қана. Оны белсен­ді қолда­натындардың саны 2,4 мил­­лиард адамнан­ асып­ жы­ғыл­ғанына қарамас­тан, былтыр дербес дерек­тер­­­дің сақта­луына, бей­та­рап­тылық саясатына, жал­ған жаңалықтарға қатыс­ты туын­даған дау ком­пания­ның брендіне айтар­лықтай нұқ­сан келтіріпті. 

IT-ден бөлек нарықтағы ең қымбат бренд атағын Coca-Cola кезекті мәрте қор­­ғап қалды. Былтырғыдан 3 пайызға қымбаттап, 59,2 мил­­лиардқа бағаланған ком­пания алтыншы орынға жай­ғасты. 

Forbes-тің хабарлауынша, әлемдегі ең қымбат 100 брендтің жалпы құны 2,33 триллион доллардан асып түседі. Бұл компаниялардың 56-сы АҚШ-қа тиесілі екенін айта кету керек. 11 компания – Германияға, 7 компания – Францияға, 6 компания – Жапонияға тиесілі.