Фото авторы: Максим Золотухин
Коронавирус пандемиясы жағдайында мектептердің қашықтан оқытуға көшу мәселесіне сарапшылар ерекше назар аударды.
Алматыда 207 мемлекеттік және 62 жекеменшік мектеп жұмыс істейді. Коронавирус инфекциясының салдарынан жалғасып жатқан пандемияға байланысты, балалар мен педагогтардың денсаулығын қорғау мақсатында, балаларды оқыту 1 жылдың 2020 қыркүйегінде қашықтан басталады. 2020-2021 жаңа оқу жылына сапалы дайындық жүргізу мақсатында, бірінші кезекте әлеуметтік жағынан аз қамтылған отбасылары балаларды компьютерлік техникамен қамтамасыз ету жұмыстары басталды. Мониторинг нәтижелері бойынша, компьютерлік техникасы жоқ 77 268 оқушы қамтамасыз етіледі.
Қашықтан оқытуды жүзеге асыру үшін бірыңғай білім беру платформасын енгізу бойынша жұмыс жүргізілуде. Сондай-ақ, оқытуда мынадай білім беру ресурстары белсенді пайдаланылатын болады: kundelik.kz, bilimland.kz, MS Teams, daryn.online және т.б. Тамыз айында қаланың барлық мұғалімдері осы платформалармен жұмыс істеу үшін оқудан оқудан өтті. Сондай-ақ, әдістемелік ұсынымдар, тірек конспектілер мен бейне сабақтар жасау секілді оқу-әдістемелік жұмыстар жүргізілуде.
Телемарафон барысында "Назарбаев Зияткерлік мектептері" АБҰ Басқарма Төрағасының орынбасары Ольга Можаева, қашықтан оқыту форматы – бұл білім беру жүйесі үшін жаңа бағыт қана емес, сонымен қатар кеңейтілетін мүмкіндіктер екенін атап өтті.
"Цифрландыру, қашықтан оқыту - білім беру процесін ұйымдастыруда жеке оқыту тәсілін дамытуға серпін береді. Біз қазірдің өзінде Зияткерлік мектептерде осындай тәсілді енгізудеміз. Білім беру модульдері нақты оқушының деңгейіне қарай бейімделеді", - дейді Ольга Можаева.
Алматыда НЗМ жасанды интеллекттің когнитивтік ғылымдарын зерттеуге көшуде.
"Біз оқушылардың тарихы мен мәліметтеріне негізделген жеке оқыту жүйесін құру әлеуетін арттырудамыз. Бұл оқушылардың қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып, оқыту әдістерін бейімдеуге көмектеседі. Білім беру процесін ұйымдастырудағы мұндай икемділік оқушыларға қойылған мақсаттарға жету үшін өз оқуларын тиімді басқаруға мүмкіндік береді", - деп атап өтті ол.
Сонымен қатар, ол ата-аналар үшін қашықтан оқыту жағдайларын дұрыс ұйымдастыру, күн тәртібін құру мәселелері бойынша жеке кеңес берілетінін, сондай-ақ, мәселерері толық шешілмеген топтағы балалармен және олардың отбасыларымен жеке жұмыс жүргізілетінін атап өтті.