«Біз қазақстандықтардың карантин жағдайында да қажетті қызметтерді алуына жағдай жасауды алдымызға мақсат етіп қойдық әрі бұл ретте олардың өмірі мен денсаулығына нұқсан келмеуін қадағалау керек болды. Ол үшін компаниямыздың барлық ресурстарын жұмылдырып, халыққа цифрлық технологиялармен қолдау көрсетудің анағұрлым басым бағыттарын айқындадық. Ең алдымен мемлекеттік және әлеуметтік қызметтерге, халықты ақпараттандыруға, сонымен қатар қашықтан оқыту мәселесіне ден қойдық», деді BTS Digital компаниясының басшысы Нұртай Әбілғалиев.
Компания кез келген адам 42 500 теңге мөлшеріндегі әлеуметтік көмекті алуға өтінім бере алатын 42500enbek.kz сайтын іске қосты. Әзірленген сайт мемлекеттен көмек алудың аздаған тәсілдерінің біріне айналды. Нәтижесінде 2 млн-нан астам азамат қаржылай көмекке уақтылы қол жеткізді.
Сонымен қатар компания eGov.kz электронды үкімет порталына Digital ID цифрлық сәйкестендіру жүйесін енгізді. Жобаның басты мақсаты – қазақстандықтарға мемлекеттік және білім беру қызметтерін үйден шықпастан алу мүмкіндігін ұсыну. Ол үшін сайтқа тіркеліп, пайдаланушының фотосуреті мен видеосы, сонымен бірге жеке куәлігінің немесе төлқұжатының үлгілері арқылы онлайн-сәйкестендіруден өту жеткілікті болды. Жүйе деректерді автоматты түрде салыстырып, пайдаланушы тұлғасының оның құжаттарымен сәйкес келетінін анықтап отырды. Осылайша, карантин кезінде 1,7 млн-нан астам жеке және 113 мың заңды тұлға ЭЦҚ алып, мемлекеттік қызметтерді халыққа қызмет көрсету орталықтарына бару қажеттілігінсіз пайдаланды.
Компанияның келесі әлеуметтік жобасы мектеп түлектерін ҰБТ-ға және магистранттарды кешенді емтиханға тіркеу кезінде Digital ID-ді пайдалану болды. Цифрлық сәйкестендіру жүйесі арқылы ҰБТ тапсырушылардың 82%-ы және магистранттардың 98%-ы онлайн тіркелді.
«Тәжірибе көрсеткендей, қызметтерді онлайн алуға бағытталған жобалар коронавирус пандемиясы кезінде әлдеқайда тиімді болып шықты. Бұл барлығымызға әлеуметтік қашықтықты сақтап, қажетті қызметтерді онлайн алуға мүмкіндік береді. Біз әзірлеген цифрлық сәйкестендіру технологиясы миллиондаған қазақстандыққа пайдасын тигізгеніне қуаныштымын», деді Н.Әбілғалиев.
Оған қоса, BTS Digital компаниясы Aitu Birge бірыңғай коммуникация орталығын құрып, онда дәрігерлердің алдыңғы қатарлы әдістемелерін пайдалана отыра, нақты жағдайдағы ең дұрыс іс-әрекет алгоритмін автоматты түрде ұсынатын азаматтардың өзін-өзі диагностикалау бірегей ботын іске қосты.
Компанияның тағы бір әзірлемесі help.coronavirus2020.kz сайты азаматтар мен мемлекет арасындағы қатынастың басты алаңына айналды. Аталған сайтта кез келген адам әлеуметтік көмек алу және вируспен күрес әдістері жөнінде сарапшыларға сұрақ қою мүмкіндігіне ие болды. Сайт жұмысы кезінде 41 мың сұрату өңделді.
Жүргізілген жұмыс барысында көптеген әлеуметтік маңызды жобаларды бір ортаға тоғыстырған Aitu экожүйесі айрықша рөл атқарды. Оның көмегімен 1 млн-нан астам қазақстандық смартфон арқылы еліміздің кез келген өңірінен азық-түлік пен алғашқы қажеттілік тауарларына тапсырыс беріп, жаңалықтар мен ақпараттарға, танымдық әрі ойын-сауық сервистеріне және даму мүмкіндіктеріне қол жеткізді.
«АТ-компания өкілі ретінде пандемия салдарымен тиімді күресуде технология атаулының үлкен көмек беретініне сенімдімін. Өйткені сол арқылы қазақстандықтар қажетті қызметтерді онлайн алып, әлеуметтік қашықтықты сақтай алады. Сондықтан компаниямыздың алдында тұрған кезекті міндет – әрі қарай да әлеуметтік, қайырымдылық және волонтерлік қызметтер миссиясы түйіскен жобаларды әзірлеу. Біз цифрлы технологиялардың Қазақстандағы өмірді жақсырақ, жеңілірек әрі ыңғайлырақ ететініне сенеміз», деді Н.Әбілғалиев.
Жуырда коронавирус пандемиясымен күреске қосқан үлесі үшін BTS Digital компаниясының бас директоры Н.Әбілғалиев «Халық алғысы» медалімен марапатталғанын айта кетелік.