Жиында алдағы уақытта үш ауысымдық оқуды болдырмау үшін мектеп ғимараттарының жанынан қосымша құрылыс салу жұмыстары пысықталды. Биыл аталған мектептерге жапсарлас құрылыстар салу үшін жобалау-сметалық құжаттар әзірлеуге облыстық бюджеттен қаржы бөлінді. Қала мектептерінің директорлары 1975-80 жылдары ескі типтік үлгіде салынған мектептер аумағындағы бос орындарға жаңа спортзалдар мен шеберханалар салған жағдайда негізгі ғимаратта пәндік оқу кабинеттеріне орын босайтындығын атап өтті.
Жолдас Батырхан ең бірінші кезекте күрделі жөндеуді қажет ететін қаладағы №2 және №51 мектеп-гимназиялары мен №8, №12, №14, №22 орта мектеп ғимараттарының қазіргі жай-күйлерінен толық ақпарат ала отырып, өте ескі, апатты мектептер мәселесін шешуге басымдық берілетіндігін хабарлады. Бүгінде №14 және №22 орта мектеп ғимараттарының жай-күйіне ата-аналар тарапынан алаңдаушылық көп. Бұлар кеңес өкіметінің алғашқы жылдары салынған білім ордалары. Мәселен, 1936 жылы 320 баланың білім алуына арнап салынған №14 орта мектепте қазір 1274 оқушы оқиды. Әр жылдары оқу корпусына жөндеу жұмыстары жүргізіліп келе жатқанына қарамастан, «ескінің аты ескі» дейді осы мектептің директоры. 2018 жылы осы оқу орнының шатыры жаңартылып, 2020 жылы күрделі жөндеуден өтсе де, ғимараттың тарлығы жылдан жылға оқушылар мен мұғалімдерге ыңғайсыздық тудырып келеді.
Бүгінде 1025 оқушы білім алып жатқан №22 орта мектеп 1923 жылы салынған. Бірнеше жыл бұрын мұндағы негізгі оқу корпусының қасына екінші құрылыс салынды. 2007 жылы осы мектептің жылу жүйесі, 2012 жылы шатыры мен терезелері ауыстырылды. Алайда қазіргі кезде мұндағы пәндік кабинеттердің тарлығы мен жетіспеушілігі бәрібір өзектілігін жойған жоқ.
Жиын соңында осы оқу жылы аяқталған бойы қаладағы №12, №14, №22, №47 орта мектептеріне қосымша ғимараттар салу жұмыстары басталатындығы белгілі болды.