Қазақстан үшін Чехия Шығыс және Орталық Еуропа нарықтарына шығуға мүмкіндік беретін маңызды хаб ретінде қарастырылады. Мәселен, QazTrade-тің бағалауына сәйкес, Чехия Республикасына шикізаттық емес экспортты 654,8 млн долларға дейін арттыруға болады. Айталық, еліміз ауыл шаруашылығы саласы бойынша 28,4 млн доллар көлемінде және өнеркәсіпке қатысты 626,4 млн доллар шамасында өнім экспорттауға қауқарлы. Шикізаттық емес өнімді сыртқы нарықтарға сатуды ұлғайту бағытында Сауда және интеграция министрлігі экспорттаушыларға ынталандыру тетіктерін қарастырғанын айта кеткен орынды.
Бұл ретте QazTrade өнімдері Қытай мен ЕАЭО елдерінде сұранысқа ие экспорттаушылар пулын әзірлеген. Экспорттық акселерация бағдарламасын іске асыру арқылы тамақ өнеркәсібімен айналысатын 35 компания Еуропа нарығына май, тұз, бал, макарон және ұн өнімдерін жеткізуге дайын. Атап айтқанда, бал өндірісін жолға қойған «Лепсинск өнімі» ЖШС өнімдері ЕО стандарттарына сәйкес сертификаттаудан өткізілді. Бұған қоса жоғары сапа стандарттарына сай дайындалатын жылқы мен түйе малының құрғақ сүт өнімдері жоғары сұраныста.
Электронды сауда алаңдарында отандық өнімнің үлесін арттыру бағдарламасы арқылы бүгінде Alibaba.com платформасында 4 мыңға жуық отандық өнім тұтынушылардың назарына ұсынылған.
Қазір Қазақстан мен Чехия бірқатар бағытта сауда-экономикалық байланысты арттырмақ ниетте. Мәселен, Жаңа экологиялық кодекс аясында еліміз қалдықты қайта өңдеу және кәдеге жарату саласын белсенді дамытуға мүдделі. Бұл орайда Чехия қалдықты қайта өңдеуге қатысты технологияларды енгізу мен өнеркәсіпте заманауи «жасыл» технологияларға көшу тәжірибесімен бөлісе алады. Сол секілді чехиялық білім беру мекемелері мен авиациялық оқу орындарында қазақстандық ұшқыштарды оқытып, сертификаттау жүргізілуі мүмкін. Ұлттық агенттіктер чехиялық инвесторларды машина жасау және жер қойнауын пайдалану саласына тарту бағытында жұмыс жүргізіп жатыр.