Асқар Жамбакиннің айтуынша, мемлекет басшысының тапсырмасына дейін мемлекеттік қызметтерді цифрландыру тәртібі бойынша ережелер әзірленді, содан кейін ғана процесс автоматтандырылды.
Нәтижесінде азаматтар растайтын құжаттарды әкелуге мәжбүр болды, бұл процесс бір мемлекеттік қызметті екіншісі үшін алуды немесе бір нақты мәселені шешу үшін әртүрлі өтініштерді өткізуді талап етті.
«Процестер бастапқы кезден-ақ цифрлық түрде жобалануы керек. Жарлықты іске асыру үшін (мемлекеттік аппаратты дебюрократизациялау туралы) механизм енгізіледі: егер деректер ақпараттық жүйелерде болса, онда бизнес пен азаматтардан оны сұрауға тыйым салынады. Барлық куәліктер, үзінділер, растайтын құжаттар, сканерленген көшірмелер толығымен алынып тасталады», деді Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министрі.