БАҚ саласының майталмандары бас қосқан форумда әр түрлі маңызды тақырыптар қозғалды. Мысалы, «Айқын-Литер» ЖШС директоры Ысқақ Егембердиевтің айтуынша, газеттер әлі де бәсекеге қабілетті. Қажетті менеджменттің тетіктерін білу арқылы оқырман санын әлдеқайда көбейтуге болады.
«Кез-келген газетке жарнама берген тұтынушы ең алдымен сол газеттің сапасы мен санына мән береді. Әлеуметтік желідегі парақшалар қаншалықты жылдам болса да газеттердегідей ақпаратты жан-жақты толыққанды бере алмайды. Сол себепті газет пен сайттың ұжымы бөлек. Олар бір-біріне бағынбайды, сондықтан да олар дербес», деді ол.
Спикер монетизация жайына да тоқтала кетті. Мысалы, YouTube-тегі монетизация лонгрид форматындағы материалдар арқылы жүзеге асады.
Сондай-ақ ол трафик сату сынды теорияларды практикада қолдану туралы сөз етті. Маркетинг пен менеджментті дұрыс қолдану арқылы жарнамадан жылына 20 миллион қаражат тауып отырғанын да жасырмады.
Гүлшахра САНСЫЗБАЙ