1992 жылы кинокомпанияның эмблемасын цифрлық форматқа көшіру туралы шешім қабылданды. Жаңа логотип үшін студия суретші Майкл Дж.Диасты жалдады. Логотипті жасау үшін Майкл компанияда жұмыс істейтін графикалық редактордан - Дженни Джозеф есімді 28 жастағы қыздан көмек сұрады.
Жаңа логотипке түсу туралы өтінішті Дженни түскі үзіліс кезінде орындады. Бір қызығы, бұл оның өміріндегі модель ретіндегі алғашқы және соңғы түсірілімі болды. Бірақ бүкіл әлем бойынша теледидар экрандарында Дженни басқа модельдерге қарағанда жиі көрінеді.
Содан бері компанияның логотипі өзгерген жоқ.