
Сурет: ombudsmanbiz.kz
Арнайы жылжымалы зертхана деректерді жинайтын жоғары дәлдіктегі камералармен, сондай-ақ сенсорлармен жабдықталған.
«Жол желілерін басқару жүйесі жолдар мен инфрақұрылым туралы деректерді сақтап қана қоймай, жолдардың жай-күйі мен қауіпсіздігін диагностикалауға, бағалауға мүмкіндік береді. Мысалы, жүйеде Астанадағы көшелер бойындағы ағаштардың санын білуге немесе шекаралардың ұзындығын есептеуге болады», дейді «ҚазжолҒЗИ»-дің ресми өкілі Адина Айнаева.
Мамандар жол желісіндегі өзгерістерді есепке алу үшін үнемі тексеріп отыру қажет екенін айтады. Мысалы, Астанада қайта паспорттау жеті жылда жолдардың ұзындығы 869 км-ден 1 145 км-ге дейін ұлғайғанын анықтады.
Цифрлық паспорттау енгізілген алғашқы қалалардың бірі Ақтөбе болды. Мұнда жолдарды цифрландыру жергілікті билікке, жолдарға қызмет көрсетуге қаражат жетіспеушілігі мәселесін шешуге көмектесті. Адина Айнаева деректердің қарапайым тапшылығы қыс мезгілінде жолдардың тиісті күтімін қамтамасыз етуге мүмкіндік бермегенін атап өтті.
«Деректерді түзетіп, жолдардың нақты ұзындығы мен түріне сәйкес бюджетті қайта бөлгеннен кейін Ақтөбе магистральдық көшелерге де, тұрғын алаптардағы жолдарға да қызмет көрсету үшін қаражатты дәлірек бөле алды. Бұл қаражат тапшылығын болдырмауға және өткен маусымда жолдарға сапалы қызмет көрсетуге мүмкіндік берді. Түзетудің нәтижесінде техниканы жаңартып, жабдықтар мен материалдарды жеткілікті мөлшерде сатып алуға мүмкіндік туды», деді ресми өкіл.
Цифрлық паспорттауды енгізу – еліміздің жол инфрақұрылымын цифрландыру мен реформалаудағы маңызды қадам. Жол деректерін дәл есепке алу және үнемі жаңартып отыру бюджет қаражатын тиімді пайдалануға, өзгерістерге уақтылы жауап беруге және жолдарға қызмет көрсету сапасын арттыруға жағдай жасайды.