Фото: nacanalytica.kz
Цифрландыру – жылдың басты жетістігі
Соңғы жылдары мемлекеттік цифрлық қызметтердің қолжетімділігі артты. 2025 жылы азаматтар олардың әсерін өте жоғары бағалады.
Респонденттердің 81%-ы цифрландырудың арқасында «күнделікті мәселелерді шешу әлдеқайда ыңғайлы болды» деген пікір білдірді.
Бұл тек технологиялардың тиімділігін көрсететін көрсеткіш ғана емес, сонымен қатар цифрлық қызметтердің күнделікті өмірдің ажырамас бөлігіне айналғанын айқындайды.
Инфрақұрылымдағы оң өзгерістер тұрғындардың назарында
Маңызды көрсеткіштердің тағы бірі – инфрақұрылымды жаңғыртуға қатысты қоғамның көзқарасы. Ел тұрғындары үшін жылу, су және коммуналдық қызметтердің маңызы зор. Зерттеу деректері бұл бағытта оң өзгерістер бар екенін көрсетеді:
Респонденттердің 75%-ы 2025 жылы ескірген желілерді қалпына келтіру үшін нақты шаралар қабылданды деп санайды.
Бұл нәтиже кең аудиторияның көзіне көріне бермейтін инфрақұрылымдық жұмыстардың нәтижесі күнделікті өмірде де айқын байқала бастағанын білдіреді.
Әлеуметтік әділеттілік: қайтарылған активтер халық игілігіне қызмет етуде
Респонденттер мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарының бірі – қайтарылған активтерді әлеуметтік нысандар салуға пайдалану өз әсерін тигізіп отырғанын да атап өтті.
Қазақстан азаматтарының 57%-ы мұндай әлеуметтік нысандар саны артып келе жатқанына келісетіндерін айтқан.
Адамдар өз маңайында салынған мектептерді, ауруханаларды және басқа да әлеуметтік нысандарды көрген кезде, әділеттілік саясатының әлеуметтік әсері айқынырақ байқалады. Алайда жауап беруге қиналғандардың едәуір үлесі (15%) бұл тақырыпты қоғамға қосымша түсіндіруді қажет ететінін көрсетеді: көпшілік активтерді қайтару саясатының бар екенін біледі, бірақ нақты нысандардың осы қаржыландыру көзімен салынғанын әрдайым түсіне бермейді.