1997 жылғы қараша айының ортасы еді. “Ақиқат” журналында жұмыс істеп жүрген кезіміз. Кешкі сағат бес пен алтының ортасында абыр-сабыр болдық та қалдық. Сөйтсек жоғарғы жақтан басшылар келмекші екен.
Тура сағат алтыда Мәдениет, ақпарат және қоғамдық келісім министрі Алтынбек Сәрсенбаев, “Қазақ әдебиеті” газетінің бас редакторы Ахат Жақсыбаев келіп, бәріміз бас редактор Жұмабек Кенжалиннің кабинетіне жиналдық. Министр журналға жақсы баға бере сөйледі, алған бағытының дұрыс екенін, сүйекті-сүйекті материалдардың жарияланатынын тілге тиек етті. Енді бұл басылымға бас редактор Ахат Имантайұлы Жақсыбаев болатынын, ал Жұмабек Омарұлы “Қазақ әдебиетіне” бас редакторлыққа тағайындалғанын қадап-қадап айтып, отырғандарға күлімсірей қарады да: “Ахаңды көпшілік, әсіресе, әдебиетті сүйіп оқитын қауым жақсы біледі. Сондықтан таныстырып, өмір дерегінен хабардар ету артық”, деп қысқа қайырды. Ешкім белсенділік танытпаған соң мен орнымнан көтеріліп:
– Алтеке, дұрыс қой бәрі. Кеткенге де көңіліміз тоқ, келгенге де көңіліміз тоқ, сіз орынтақта отырғанда бізде уайым-қайғы жоқ, – деп тақпақтап едім, отырғандардың көпшілігі ду етіп көңілді қозғалысқа түсті. – Бірақ, – дедім не болса о болсынға салып, – бас редактор ауысқан сайын орынбасар күпті болады.
Министр сәл-пәл жымиып:
– Мәке, күдіктенбеңіз, – деді.
Сонымен екі бас редактордың қолын кезек-кезек қысып, сәттілік тіледік. “Құдай қаласа, сегізінші бас редактормен жұмыс істеуге тура келіп тұр” деп ішімнен өзіме-өзім сыбырладым.
Менің бір әдетім, жұмысқа ертерек келіп, өзімнің оны-мұнымды қарағыштап, қаққыштаймын. Ойыма оралған бірдеңе болса, жазып тастауға ұмтыламын. Жұмыс орным лифтінің қарсы алдында еді, сағат тоғызға он минут қалғанда Ахат келді. Амандық-саулық сұрасқан соң: “Осы қабат түгелімен редакциянікі ме?” деп сұрады. “10 бөлмесі” деген жауаптан кейін, “16 адамға 10 бөлме... Апырай, ғажап екен! Бұл неткен коммунизм”, – деді маған қарап. – Нарық саясатынан қалай тысқары жүрсіңдер? – дегенді қосып қойды.
Менде үн жоқ. Үсті-басы мұнтаздай Ахаң тық еткізіп таңдайын бір қақты да, денесін шиыршық аттыра қозғап, кабинетіне қарай бет алды. Тау сілеусіні секілді, аяқ басқаны білінбейді, еденде емес, ауада қалқып бара жатқандай.
Сағат 10 мезгілінде бас редакторымыз өзіне шақырып:
– Мен ертең, бүрсүгіні жұмыста болмаспын. Соны ескертейін деп отырмын. Ал мына нөмірдің материалдары дайын болғанда маған бір көрсетіп аларсыңдар, – деді ол кісі нақ-нақ сөйлеп.
– Аха-ау, бұл нөмірдің корректурасы оқылып қойылған. Келесі нөмірді жоспарлап, соған кірісіп жатырмыз, – дедік біз шапшаңдата сөйлеп.
– Онда мен келген соң жоспарды қайта бір қарап, ақылдасармыз, – деп бас редактор орнынан көтерілді.
Бөлмеге кіре бергенімде, телефон шылдырлады. “Қазақ әдебиеті” газетінен жазушы Қуаныш Жиенбаев екен:
– Мәке, құтты болсын! Редакцияның айы оңынан туды. Ахаң бәрін өзі істейді. Поштаға дейін өзі әкеледі. Корректураны өзі оқиды, нөмірге жіберілетін материалдарды бастан-аяқ бүге-шігесіне дейін өзі қарайды. Қолдарың ұзарды, бақытты екенсіңдер, – деді күліп.
– Қой, қалжыңың шығар, – дедім мен де суықтау тіл қатып.
– Мәке, шынайы шындығым. Ахаңды сенен гөрі қарауында қызмет істеген мен жақсы білемін ғой.
Осымен екеуара сөзіміз аяқталды.
Павлодар қаласынан орта мектепті үздік тәмамдаған Ахат Имантайұлы комсомолдық жолдамамен екі жыл Екібастұздағы көмір шахтасында жұмыс істейді. Жер астындағы қиямет-қайым жұмыс жас жігіттің шыңдалуына, оның өмірді жан-жақты біліп-тануына, адамдармен араласып, өзінің күш-жігерін, ой-санасын қалыптастыруына көмектеседі. Сол кезде ғой, Ахаңа бір тәжірибелі маманның: “Саған қазір үңіле қарасам, көз алдыма қап-қара қабылан елестейді. Жүріс-тұрысың, қимыл-қозғалысың, шапшаңдығың, қайсар қайтпас қайратың, тура қабыланға ұқсайды”, деп забойдағы жұмысшыларды күлдіргені және сол жылдар ішінде ғой, Ахаңның “Мен жұмысшымын” деген тақырыпта поэма жазамын деп әуре-сарсаңға түскені. Ақырында өз жазғаны өзіне ұнамай, ақындықтан мүлдем сырт айналады. Екі жылдай жұмысшы-көміршіліктен кейін Ахат ҚазМУ-ге келіп, оқуға қиналмай кіл бестікпен түседі.
Жазушы Ахат Жақсыбаевтың шығармалары жетпісінші жылдардан бастап биік белеске көтеріліп, оқырман сүйіспеншілігіне бөленгені белгілі. Оның “Егес”, “Бөгет” романдары жұмысшы өмірін, яғни сол кездегі ең өзекті тақырыпты суреттеген сәтті туындылар еді. Бұл жөнінде мерзімді баспасөз бетінде пікірлер жарияланып, белді-белді сыншылардың назарына ілікті. Сәл кейіндеу “Қорған” романы жарық көрді. Ал, “Бозарал” повесі жазушының өз мүмкіндігінің өте жоғары екенін көрсететін көркем туынды болды. Бізге дейін бес жылдай “Қазақ әдебиеті” газетінің бас редакторы қызметін атқарған Ахаңды, оған дейін жиырма жыл “Жұлдыз” журналында жауапты хатшы болған Ахаңды басқа-басқа, ал қаламгер қауым өте жақсы білетіні ақиқат. Талантты жазушы Оралхан Бөкейден кейін жабық дауыспен “Қазақ әдебиеті” газетіне бас редакторлық орынтаққа отырған Ахаттың беделі биік еді. Өмірдің ащысы мен тұщысынан дәм татқан, саналы өмірінде барды да, жоқты да көрген, қандай нәрсені де ой елегінен өткізіп барып, қолына ұстайтын қабілетті де, талғам иесі екенін көпшілік баяғыда-ақ білген, шығармаларын оқыған. Оның жазушылығымен қатарлас-қапталдас жүрген журналист мамандығы да Ахатты қатпар-қатпар мұзы бар шыңдар мен қабат-қабат көмірі мен темірі, жезі бар жер астына да жетектеп түсіргені шындық. Ол – екі тілде бірдей жазатын тиянақты білімді, сонымен бірге құдай берген қабілетті шашау шығармай ел кәдесі мен өз кәдесіне пайдалана білетін қос қанатты азамат екенін жалғыз мен емес, күллі оқырман қауымның білетініне сенімім нық.
Кешегі социализм кезінде Қазақстан Жазушылар одағы күркіреп, дүркіреп тұрды. Сол шығармашыл шаңырақтағы қайнаған қара қазан ішінде Ахат Жақсыбаев кәсіподақ комитетін басқарғанын білеміз. Мұның өзі жүйкеге мықтап тиетін айғай-шуы мол қоғамдық жұмыс еді. Ахаң талай жазушы ағайындардың пәтерлі болуына тікелей көмектесті. Мысалы, Марат Қабанбаевқа жүгіріп жүріп, екі бөлмелі пәтер әперген осы Ахаң болатын. Сол уақыттың қат проблемасы жеңіл мәшинеге қол жеткізіп, оны кезектегі қаламгерлерге беруде де Ахаң белсенділік танытты. Кешегі 1994-95-96 жылдары еліміздің экономикасы бірде кейін, бірде ілгері жүріп, қалтылдаған қалтқыдай болып тұрған кезде де Ахат Жақсыбаев басқарған “Қазақ әдебиеті” газетінің ұжымы күйзеліске ұшырай қойған жоқ. Газеттің әр нөмірі өз уақытында мәнді де мағыналы, әрі мазмұнды шығып тұрды. Кешегі социализм кезінде Ахаттың “Егес”, “Бөгет” романы мен “Бозарал” повесі орыс тіліне аударылып, бүкіл КСРО-ға тарап, аты мәшһүр жазушы екенін дәлелдеді. Енді сол мәшһүр Ахаң, Г.Хагтардың “Маргарет ару” романын, Р.Медведевтің “Сталиннің серіктері” кітабын, В.Астафьевтің “Өмір өткелдері” повесін қазақ тілінде сайратқан аудармашы Ахаң, ұлттық қоғамдық-саяси журнал “Ақиқатқа” бастық боп келе қалғаны тосын оқиға емес еді. Марқұм Оралхан Бөкей бұл ағамызды Ахат деп атамай: “Біздің Ахаң”, дегенін талай рет құлағымның шалғаны бар.
...“Қуырдақтың көкесін түйе сойғанда көрерсің”, дегендей, үш күн өтіп, төртінші күні ертелетіп қызметке кіріскен Ахат Имантайұлы тосын мінез көрсетті. Редакция ұжымы түгелге жуық жиналған басқосудағы кіріспе сөзден кейін: “Бар болғаны 96 бет журналға бас редактордың екі орынбасары тым артық, әрі ерсі. Сондықтан Жанболат Аупбаев – орынбасар, Марат Мәжитов – жауапты хатшылыққа тағайындалады. Сосын аядай журналда 16 адам не істейді, айтыңдаршы? Өзі айына бір рет шықса, бұл дегеніміз курорт емес, қызмет орны ғой. Келесі айдан бастап, қосымша қызмет істеп жүрген Ғарифолла Есімов пен Талас Омарбеков өздерінің негізгі қызмет орнына барсын. Зейнеткер Сарбас Ақтаев пен ғалым-тарихшы Есенжан Қуандықовты алдағы уақыт көрсетер. Мұрат Күлімбетовке бөлім беремін, әзірге осы, тағысын тағы да көре жатармыз”, деп бір тыныстады. “Мәссаған безгелдек, осындайға кез келдік”, деген мәтел алдымыздан шықты. Сонымен жаңа бас редактордың жаңаша көзқарасымен іске кірістік. Ретіне қарай, бөлмелер де қысқартылып, топтасып, шоғырлана бастадық.
Ахат Имантайұлының аптасына бір рет, кейде екі аптада бір рет басқосуда алдағы жоспар жөнінде, орындалған жұмыс, не істеп, не қоямыз дегендей әңгіме өткізіп, кейде сөз тасқынына беріліп ұзақтау толғап кететіні бар. Материалдардың бәрін өзі қарап, елеп-екшеп, тақырыптарына қаршығаша шүйлігіп, ерінбей-жалықпай, кейде кешкі сағат жетіге дейін отырады. Біз дайындаған дүниелерге де көңіліне жақпаса “менің көзіммен бір қараңызшы” деп қайтарып беретін. Ішің дуылдап қызарасың, бірақ, бас редакторға, оның ішінде, балуан әрі культурист, бес адамға жалғыз өзі қарсы тұратын, күрестің неше бір тәсілін білетін Ахатқа бас көтеру қайда?
Айдың жүзі өтпей Ахаң журналға бірнеше жаңалық енгізеді. Бірінші, белгілі суретші-графикке журналдың іші-сыртын жаңаша қалыпқа (стандартқа) компьютер арқылы түсіріп, әсіресе, мұқабасы ерекшеленді. Екінші, материалдар жүйе-жүйеге бөлініп, әр нөмір жақсылап сараланды. Мысалы, бір нөмірде саясат көбірек берілсе, келесі нөмірде экономика немесе тарих-мұрағат материалдары жарияланды. “Қоғамдық басылым болғандықтан, қоғамдағы өзгеріс-жаңалықтарды қалт жібермей қадағалап отыруымыз біздің басты міндетіміз”, дейтін Ахаң өзі бас болып жоспар жасайтыны және бар. Үшіншіден, журналдағы материалдардың әрі сауатты, әрі қатесіз шығуына күш салынды. Грамматиканы өте жақсы білетін ол – үтір, сызықша, нүктелі үтір, қос нүкте, жалғау, жұрнақтарды (Жанболаттан басқамызға, өйткені, Жанболат ол жағынан мықты екен) әйтеуір, грамматикалық ереже-емлені бізге үйретті. Сөйтіп, сауатымыз ашылып қалды. Төртіншіден, бізге де тыным бермей, өзі де тыным көрмей, редакция қызметкерлерін ұдайы ізденіске жетелеп, жетектеп отырды. Менің бір таңғалғаным, Ахат Имантайұлының әлем халықтары тарихын өте терең білетіні. Дүние жүзінде неше ұлт, неше ұлыс барын, олардың тегі қайдан шыққанын, жер көлемі, халқының саны, көсемдері кімдер, олар кімге иек сүйеп, табынады, олардың тілі, діні мен ділі көкірегінде сайрап тұр. Ал орыс княздары мен патшалары, қазақ хандары мен билері туралы мен естімеген деректер айтқанда, өз өрісімнің қысқалығына ұялғаннан басым айналып, құлағым шуылдайды.
Кейде маған мынадай ой келетін. Осы Ахаңа “профессор” деген құрметті атақты бере салып, университетке ұстаздыққа қызметке алса, шәкірт-студенттердің мерейі бір қанар еді-ау, шіркін! Мен білетін Ахаңның математика, физика, химия ғылымынан да білігі өте жоғары...
Сөйтіп, “Ақиқат” журналы өзгеше мазмұн, өзгеше тыныспен шыға бастады. Басылымның азаматтық және тарихи-танымдылығы ерекшелене қоғамдық мәнге ие болып, саяси сипаты кең аймақты қамтып, өрісін серпілте түсті. Оқырмандармен ара-қатынасымыз бұрынғыдан да жақсарғанын байқадық. Бірақ, пендеміз ғой, Ахат Имантайұлының кейде “Осы журналды үш қызметкер де шығара алады, ал біздің санымыз көп” деп шегелеп айтуы басқаны қайдам, өзіме ұнамай тістеніп қалатынмын. “Осы ұжымды өз қаржысымен асырап отырғандай, мұнысы несі, мемлекеттің қаражатын қызғана ма?” деген ой мені торлап тастайтын. Баяғыда бір қойшы үйінде шай ішіп отырып: “Ойбай, қатын, енді ойласам, ол қасқыр екен ғой”, – деп атына мініп тұра шауыпты дегендей, енді ой таразысынан өткізсем, Ахаңдікі дұрыс екен. Нарық саясаты бізге бардың өзін бағамдауға, өзіңдегі мүмкіндікті мейлінше пайдалануға, бүгінгіні ертең, ертеңді бүрсүгіні демеуге, жалпақшешейліктен мүлдем арылуға, әр сағатыңды мөлшерлеп, әр ісіңді уақтылы пайымдауға үйрете бастады ғой. Ахат Жақсыбаевтың іш қызғанышы жоқ, адамға да, қоғамға да болсын дейтін сүттен ақ, судан таза азамат екенін көп кешікпей ұқтым. Ұқтым да осы бір тас түйін, екі сөйлемейтін, қызметіне аса берік, жақсыны да, жаманды да дәл уақытында ажырата білетін, жауына қатал, досына адал атпал азаматты шын пейілмен жақсы көрдім.
Ахат Имантайұлы бас редактор болған жылдарда ұжым ежелдегідей “бір жағадан бас, бір жеңнен қол шығарды” десем, артық айтқандық емес. Әркім өз ісіне жауап берді. Бос сөз, сыбыр-күбір болған емес. Журналға келесі жылға жазылу кезінде, шынымды айтсам, бас редактордың беделін пайдаланып, оны алға салдық. 1999 жылы бір ғана Алматы облысынан бір мыңға жуық оқырман журналға жазылса, ол – Ахаңның беделі еді.
Ұжым болған соң, оның үстіне республикалық басылымды шығарып отырған соң бас редактордың материалға аса қатал талаппен қарауы – өмір заңы. Өйткені, оның артында мыңдаған оқырман, алда сарабдал халық тұр. Талай материалдар қайта қаралып, бір жазғанды екі жазу болмай қалған жоқ. Әсіресе, экономика бөлімі, қоғам, саясат бөлімдерінің материалдары кей кезде осындай жайға кезігіп қалып отырды.
1998 жылдың наурыз айында Астананың тұсаукесеріне қомақты материал жазуға редакция мені жұмсады. Бір жетідей болып көлемі 25 беттей материал жазып ұсындым. Ахаң ризашылық кейіп танытып, ол сол жылдың 5-ші нөмірінде жарық көрді. Редакцияда – Сарбас Ақтаев, Мұрат Күлімбетов, Нұрақым Райхан, Қыдырәлі Қойтай, Батық Мәжитұлы секілді тәжірибелі журналистер жұмыс жасады. Ал тарих ғылымдарының кандидаты Есенжан Қуандықовтың мамандығы журналист болмаса да қаламы жүйрік еді.
1998 жылғы наурызда Жанболат Аупбаев Астанаға жұмысқа ауысып, мен бас редактордың орынбасарлығына тағайындалдым. Жауапты хатшылыққа бас редактор Қыдырәлі Қойтайұлын мақұл көрді.
Ахат Имантайұлымен қоян-қолтық қызмет істеу әрі оңай, әрі қиындау. Оңай дейтінім, жоспарға өзі басшылық етеді, нөмірге баратын материалдардың бәрін шағын хабарға дейін өзі қарайды. Запаста материалдар жеткілікті, оны өзі апта сайын қарап, қадағалап отырады. Қолы ашық, мейрам-мерекелерде қалтасынан суырып теңге тастайды да дереу ұйымдастырады. Бір бөтелке қызыл шарапты үстел басында отырғандарға жеткізеді. Ал, ақ арақпен жаны қас. “Аха-ау, бір бөтелке шарап күллі редакция ұжымына не болады” десең, “Сіміріп ішу мұрат емес, дәмін алып қана отыру керек”, дейді. Шарапты өзі құяды. Ал қиындауы қатал тәртіпті жаны сүйеді. Кей-кейде нөмірге “тосыннан келген” мақаланы тығып жіберейін десең, “қоя тұрыңыз, әуелі жоспарға кіргізейік, сосын ол бізге қажет пе, жоқ па, талқылайық, одан кейін мен оқып шығайын, сүйтейік” деп бақырая қалады. “Ә, нөмірде орын болса, өзің дұрыстап оқы да, салып жіберсейші” деп бір айтпайды. Сосын бір тапсырма берсе. “Так, орындап, жазып тастадың ба?” деп күнәра сұрап мезі етеді. Тез орындамасаң, беті бүлк етпей келесі нөмірге қалдыра салады. “Әлі уақыт бар ғой, асықпай-үсікпей, ойланып жаз”, деп қарауындағы қызметкерге жылылық танытпайды. “Журналист тез жазуы керек” деп шалқаяды.
Ахаң редакцияның қат-қабат жұмысымен қатар, атақты партизан, ұлтымыздың мақтанышы, Халық Қаһарманы Қасым Қайсенов жөнінде роман-эссе жазып, оның екі-үш тарауын “Ақиқатта” жариялап еді, оқырман жылы қабылдады. Кейін бұл шығарма “Қайтпас қайсар” деген атпен кітап боп шықты. Кітап бір ғана Қасым Қайсенов туралы емес, Ұлы Отан соғысындағы майдангерлердің асқан ерлігін сипаттайтын толымды шығарма. Мен үш жүз бет роман-эссені бір күн, бір түнде оқып шығып көкірегімді кернеген шынайы алғысымды авторға сый ретінде тарту еттім. Өйткені, бұған дейінгі мен білетін Қасым Қайсенов басқа да, шығармадағы Қасым Қайсенов басқа, яғни, мүлдем бөлек. Бөлек дейтінім, партизан қазақтың осы уақытқа дейін өзі қағазға түсірмеген адам жүрегі шымырлайтын соғыстағы көріністерді автор кейіпкерге нақты да тосын сұрақ қою арқылы еріксіз сөйлетіп, сөзді еріксіз жұлып алып отырған секілді көрінеді маған. Құдай-ау, сақтай гөр, талай рет ажал атты тажалдың аузына түсіп барып, шайналмай тірі қалған партизан ағамыздың жан күйзелісін жазушы қалай сөйлете білгеніне таңым бар. “Қырық жыл қырғын болса да ажалды өледі”, “Өлмегенге өлі балық жолығады”, “Ажал адамды іздемейді, адам ажалды іздеп барады”, деген мақал-мәтелдердің тобығынан қан кешіп жүрген Қасым ағаға қатысы жоқ секілді. Қасым аға былай дейді: “Бұл 1942 жылы болған оқиға еді. Сол жолы жанымның қысылғаны сондай, жаудың қолына тірідей түскенше өзімді-өзім атып тастауға аз-ақ қалдым. “Міне, қазір өлемін”, деп пистолетімді шекеме тіреп, ақырғы оғымды өзіме жұмсамақ болдым. Басқа амалым қалмады. Алдымда да, артымда да – жау. Мен жалғызбын, енді мені өлім күтіп тұр...” Бұл кітапта ажал алдындағы партизан Қайсенов пен жазушы Қайсенов бетпе-бет келіп, бір-бірімен егесіп, бір-бірімен сүхбат, құрып отырғандай әсерде боласың. Шығармадағы өрбіген оқиға шып-шымыр, оқушының белін босатпайды, көзін шаршатпайды, кейіпкер – автордың арасындағы әңгіме үзік-созық, бірінің аяғы, бірінің басы емес, бір көргенге көгенделіп, өмір желісін құрастырады. Бұл кітаптың бүгінгі ұрпаққа беретін тарихи-тағылымы мол. Осы роман-эссені Батыр ағамыз, марқұм Қасым Қайсеновке көзі тірісінде сөзбен сомдалған ескерткіш деуге әбден болады.
Ахат Имантайұлы журналистік жолын қасиетті шаңырақ “Лениншіл жас” газетінен бастаған. Жастар басылымы Ахаңды шыңдап шынықтырды, талай-талай іссапарда болып, тәжірибе жинақтап барып, “Қазақ әдебиеті” газетіне бөлім меңгерушілігіне ауысты. Отыз жыл бойына Қазақстан Жазушылар үйінде “Жұлдыз” журналы, “Қазақ әдебиеті” басылымында қызмет істегені көпшілікке аян. 2006 жылы “Білім” баспасынан жарық көрген “Жаны жайсаң жақсылар” атты кітабы өзі сапарлас, қанаттас болған академик-жазушы, қазақ-кеңес әдебиетінің классигі Сәбит Мұқанов, жазушылар – Ғабиден Мұстафин, Қасым Қайсенов, Әнуар Әлімжанов, Бекежан Тілегенов, Оралхан Бөкеев, сонымен қатар, академик Әлкей Марғұлан, халық суретшісі Әбілхан Қастеев жөніндегі ой-толғамдары, Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Назарбаевпен бірге Францияға сапары туралы материалы қызықты оқылады. Осы кітаптағы “Сәбеңмен болған сол бір кез” жазбасы аса тартымды. Ол ұлы жазушы жөнінде: “Сәбеңді қанша тықпаласаң да бір қалыпқа, бір арнаға сыйғыза алмайсың. Шындап қарасақ, жұрттан асқан жазушылығы бар, тынымсыз күрескерлігі, қайсар қайраткерлігі бар, тындырған істері, жомарт көңіл, кең мінезі бар – осының бәрі сан-сала, сан тарауға жетелейді”, дейді. Көңілге қонымды, жүректен-жүрекке жететін сөз екенін мойындайсың. Жалпы алғанда, Ахат Имантайұлы не жазса да оқырманды сендіріп, иландырып, шынайы шындықтың өзін нұрландырып жазатыны, басқаны қайдам, өзімді тәнті етеді.
Мен Ахатпен сырлас, мұңдас болдым, оның ішкі-сыртқы ой-өрімдерін жетік байқаймын, отбасымен аралас-құралас болдым деп айта алмаймын. Бірақ ой-өрісі кең, азаматтығы да, болмыс-бітімі, адамгершілігі де жоғары, ұлт жанашыры, еңбекқорлығы, өзінен өзгені биік қоя білетін мәрттігі мені қатты қызықтырғаны рас. Ақан сері Қорамсаұлының:
...Наркескен қайырылмайтын
қылыш болса,
Мінезі, ақыл, өнері, дұрыс болса...
Ақылды, сабырлы ер деп
соны айтамыз,
Еткені берекелі жұмыс болса,
– деп толғанғаны осындай азаматтарға арналса керек.
...Ахаң “Иса ақын” атты роман жазуға кірісіп, көлемі 500 беттей бірінші кітабын аяқтап, оның 250 беттейі “Жұлдыз” журналының 6-7 санында жарық көрмекші. Атақты өнер иесі жөніндегі бұл дүние ақын өмірін толықтай қамтитын сыңайлы. Біз жазушыны қомақты шығармасымен құттықтап, табыс әрі сәттілік тілейміз!
Марат МӘЖИТОВ, жазушы.