• RUB:
    4.85
  • USD:
    498.34
  • EUR:
    519.72
Басты сайтқа өту
Қоғам 09 Қыркүйек, 2020

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласы бойынша 100 мыңнан астам бұзушылық анықталды

246 рет
көрсетілді

Бүгін Мемлекеттік қызмет істері агенттігінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасының маңызды мәселелеріне арналған бейнеконференция өтті, деп хабарлайды Egemen.kz.

Жиналысқа Агенттік Төрағасының орынбасары Д.М. Жазықбаев, орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың, қоғамдық және үкіметтік емес ұйымдардың, «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ, «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы КЕАҚ өкілдері қатысты.

Жиналыс барысында бұзушылықтарды өзіндік анықтауы және алдын алуы, әкімшілік кедергілер, карантин кезіндегі мемлекеттік қызметтерді көрсету бойынша жұмыстың нашар ұйымдастырылуы, заңсыз делдалдық қызмет көрсету, ақпараттық жүйелердегі техникалық олқылықтар, «электрондық үкімет» порталындағы қолжетімсіз қызметтер бойынша орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың тиімсіз жұмысы қарастырылды.

Тізілімге сәйкес 87,6% (694 қызметтің 608 түрі) электрондық түрде көрсетілуі тиіс. Алайда, Агенттік 68 қызметтің қолжетімсіздігін анықтады (БҒМ – 13, Қаржымині – 13, Еңбекмині – 11, АШМ – 8, ЭГТРМ – 5, Қорғанысмині – 4, ІІМ – 4, Әділетмині – 2, ДСМ – 2, ҰЭМ – 2, ИИДМ – 1, МСМ – 1, Энергетикамині – 1, ЖС – 1). Мемлекеттік органдардың қысқа мерзімде электрондық қызметтерін порталда, оның ішінде «Тыңдау» жобасы аясында түскен қолжетімділігін қамтамасыз ету туралы Агенттік Басшысының орынбасары – Дархан Жазықбаев атап өтті.

Агенттіктің Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер департаментінің директоры Ильдар Уйсумбаев жиналыс барысында сөйлеген сөзінде орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар мемлекеттік қызметтер саласындағы бұзушылықтардың пайда болу себептері мен жағдайларын жою бойынша жүргізілген жұмыс өз деңгейінде болмағанын атап өтті. Нәтижесінде былтырғы жылдың осы кезеңімен салыстырғанда биылғы жылдың басынан бастап қызмет көрсетушілер жіберген бұзушылықтар саны 35% артты (2020 жыл – 103 мың, 2019 жыл – 65 мың).

Сондай-ақ мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде қағазбастылық пен әкімшілік кедергілер жасау, жергілікті жердегі мемлекеттік қызметшілер қашықтықтан жұмыс жасау режиміне толыққанды көшуді қамтамасыз етпегендігі туралы фактілері атап өтілді, осыған байланысты, мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдері бұзылды, мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібін реттейтін бірыңғай нормативтік құқықтық актілерді уақтылы қабылдау мен күшін жою орын алды.

Агенттік төрағасының орынбасары Дархан Жазықбаев Мемлекет басшысының Жолдауында халықтың электрондық сервистермен іс-қимылын жеңілдету үшін биометрияны мемлекеттік қызметтер деңгейінде және жеке бизнесте кеңінен қолдану қажет екендігін атап өтті.

«Электрондық қызметтерге деген күннен күнге көбейіп жатқан сұранысты ескере отырып, уәкілетті орган ЭЦҚ қашықтықтан алуды смартфондар арқылы жүзеге асыруды пысықтау қажет деп пайымдаймыз. Сондай-ақ сұранысқа ие қызметтерді «электрондық үкімет» порталының мобильді қосымшасы арқылы көрсетуді қарастыру қажет.

Мемлекеттік қызметтер саласын цифрландыруға анықтамаларды және қызметтерді қағаз түріндегі баламалылығын жою да өз септігін тигізеді»- деді  Д.Жазықбаев.

Жиналыс соңында орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарға, «ҰАТ» АҚ, Мемлекеттік корпорацияға анықталған бұзушылықтарды жою бойынша, мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру бойынша жұмыстарды көшейту, сондай-ақ халықпен кері байланысты жасау және әлеуметтік желілерде оларға жедел бойынша әрекет ету бойынша нақты ұсынымдар берілді.