• RUB:
    5.4
  • USD:
    474.83
  • EUR:
    518.99
Басты сайтқа өту
Экономика 19 Желтоқсан, 2020

Электрондық сауда көлемі 2024 жылға қарай 7 триллион долларды құрайды

374 рет
көрсетілді

Мұндай болжам GroupM агенттігі жасалған. Агенттік болжамына сәйкес, бөлшек саудадағы электронды сауданың көлемі 2024 жылға қарай 7 трлн долларға дейін немесе бөлшек сатылымның 25% -на дейін өседі, ал 2027 жылға қарай ғаламдық электрондық коммерцияның сатылымы 10 трлн долларға жетеді, деп хабарлайды Egemen.kz.

 

Агенттіктің болжамына сәйкес, әлемдегі бөлшек электронды сауданың көлемі 2020 жылдың соңына қарай 3,9 трлн долларға жетеді, бұл әлемдік бөлшек сауда көлемінің 17% құрайды. Бұл көрсеткіш азық-түлік пен азық-түлік өнімдерін жеткізу қызметтеріне шығыстарды нарықтар бойынша бірізділікті қамтамасыз етпейді, деді GroupM таратқан хабарламада.

Хабарламада келтірілген деректерде онлайн өнімдерін сататын брендтер өз бюджеттерінің едәуір бөлігін цифрлық маркетингке жұмсайды және сатылымды тікелей басқаратын жарнамаға назар аударатыны айтылған. 

GroupM бас директоры Кристиан Юл бүгін журналистермен кездескен кезде электронды коммерцияға бет бұру жарнама агенттіктерінің жұмысын да өзгертетінін айтты.

WPP агенттік брендтерінің санын азайту саясатын жалғастыруда. Компания қараша айында Geometry және VMLY & R агенттіктерін VMLY & R Commerce деп аталатын жаңа құрылымға біріктіретіндігін мәлімдеді.

2000 жылы Интернетке ену деңгейі Қазақстанда 0,5%, 2006 жылы - 3%, дағдарыста 2008 жылы - 15%, ал 2011 жылы - 41% құрады. 2019 жылы республика халқының 82,5% -ы Интернетті тұрақты пайдаланушылар болып табылады. Интернеттің енуімен бірге электрондық коммерция нарығы да өсуде. Мысалы, 2019 жылы қолма-қол ақшасыз төлемдер көлемі 2,4 есеге өсті, шамамен 14,4 трлн теңгені құрады (бөлшек сауданың жалпы үлесінің 3,7%). Белсенді клиенттер саны 72% -ға өсіп, 3,2 млн адамды құрады. Интернеттегі сатып алулардың орташа түбіртек қағазы  30-35% өсті.

2010 жылы Интернеттің 35% енуімен Қазақстандағы Интернет-сауда көлемі 35 млрд теңге болатын .  2015 жылға қарай көрсеткіштер 5 есеге  71 пайызға дейін өсті.

2015 жылдан бастап орташа жылдық өсім 30% дейін жеделдеді. 2016 жылы электрондық коммерция нарығының көлемі 226,44 млрд теңгені құрады.

2017 жылдың соңында Қазақстандағы Интернет пайдаланушылардың үлесі бір жыл бұрынғы 76,8% -ке қарсы 78,2% құрады. Бөлшек, көтерме сауда және қызметтерді Интернет арқылы сату көлемі 264,52 млрд теңгені құрайды. Бұл 2016 жылмен салыстырғанда 16,8% артық. Айналымдағы төлем карталарының саны, Ұлттық Банктің мәліметтері бойынша, 2016 жылы 15,7 миллионға, ал 2015 жылы 17,2 миллионға қарсы болғанда 19,4 миллион теңгеге жетті.

Салыстыру үшін: 2015 жылы барлық бөлшек сатылымдардың тек 7,5% -ы Интернетте жасалса, 2019 жылы бұл көрсеткіш 14,2% -ға дейін өсті, бұл 3,5 трлн долларды құрады.

 DataInsight негізін қалаушы Федор Вирин интернетте тауарлардың санаттары көбейіп келеді және бұған бірнеше себеп бар екенін айтады.  Біріншіден: адам Интернетті неғұрлым белсенді қолданса, соғұрлым сол жерден сатып алу мүмкіндігі артады.

– Интернеттің, оның ішінде ұялы байланыстың енуімен онлайн-дүкендер күнделікті сатып алулардың тәсілдерінің біріне айналды, деді  ол журналистермен кездескен кезде.

Қазақстанда 2018 жылы Интернетті пайдаланушылардың саны ел халқының 81,3% құрады, ал электронды сауданың үлесі 2,9% жетті. Нарық 259,5 миллиард теңгеге дейін 1,5 есе өсті.

Ал 2020 жылдың үшінші тоқсанының қортындысы бойынша Интернетті пайдаланушылардың саны ел халқының 92 пайыз, ал нарық 489,7 млрд теңгеге дейін өсті.