• RUB:
    5.4
  • USD:
    474.83
  • EUR:
    518.99
Басты сайтқа өту
Аймақтар 20 Желтоқсан, 2020

«Достық-Қалқаман» станциясы құрылысына 43 млрд теңге бөлінді

342 рет
көрсетілді

Метрополитен Алматы  және ЖШС Bazis Construction (Bazis-A компаниялар тобына кіреді) Достық - Қалқаман учаскесінде метро желісін салуға үш жылдық келісімшарт жасасты, деп жазады Egemen.kz

Бұл туралы ақпаратты мемлекеттік сатып алу веб-сайтынан алуға болады.

2020 жылдың көктемінде жасалған келісімшарттың жалпы сомасы 42 миллиард 720 миллион 590 мың теңгені құрайды. Оның ішінде 2020 жылы 190 млн теңге бас мердігер «Bazis Construction» ЖШС-не бөлінеді. 2021 жылы «Bazis Construction» келісім бойынша шамамен 6 миллиард теңге алады, ал 2022 жылы - 36,6 миллиард теңге алады.

Бұл қаржыға  2022 жылдың соңына дейін «Алматы метросының бірінші желісінің екінші кезеңінің үшінші іске қосу кешенін» 10 жылдық кепілдікпен салуды өз мойнына алды. Жұмыстардың ішінде ұзындығы 2,48 км болатын Достық станциясынан Қалқаман станциясына дейінгі  тоннель салу және Қалқаман станциясының құрылысы бар.  

Метроға түсу мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған көтергіштермен және платформалармен, қоғамдық дәретханалармен, банкоматтарды орнатуға арналған орындармен және жарнама алаңдарымен қамтамасыз етіледі. Станция алюминий ұясы панельдерімен, мәрмәрмен, гранитпен және фарфордан жасалған тастан жасалған бұйымдармен безендіріледі. Ал бас дизайнері «Метропроект» ЖШС болды.

Жаңа станция іске қосылғаннан кейін Райымбек станциясынан Қалқаман станциясына дейінгі бірінші метро желісінің ұзындығы 16,03 км құрайды, оны еңсеру үшін 30,5 минут кетеді.

Еске салайық, ұзындығы 8,5 км болатын бірінші метро желісінің бірінші кезеңінде 7 станция бар: «Райымбек батыр», «Жібек жолы», «Алмалы», «Абай», «Байқоңыр», «Драма театры Әуезов» және «Алатау». Ол 2011 жылдың желтоқсанында пайдалануға берілді.

Бірінші жолдың екінші кезеңі екі бағытта - батыста және солтүстікте дамиды.

Алатау станциясынан батысқа қарай учаскенің ұзындығы 10,8 км, онда 6 станция бар - «Сайран», «Мәскеу», «Сарыарқа», «Достық», «Қалқаман», «Автовокзал». Сайран және Мәскеу станцияларымен ұзындығы 2,7 км болатын батыс тармақтың екінші кезеңінің алғашқы іске қосу кешені 2015 жылдың сәуірінде пайдалануға берілді.

Ұзындығы 3,1 км болатын «Мәскеу» - «Сарыарқа» - «Достық» 2021 жылдың соңына дейін пайдалануға беріледі деп жоспарлануда

«Достық - Қалқаман» учаскесі батыс тармақтың екінші кезеңінің үшінші бөлігі болып табылады.

Ұзындығы 8,7 км болатын солтүстік тармақта 6 бекет бар - Жансүгіров, Рысқұлов, Сейфуллин, Жұмабаев, Түрксіб және Алматы-1. Олардың салыну уақыты әлі белгісіз.

Алматы метросында әрқайсысы 4 вагоннан тұратын және орташа 30,9 км / сағ жылдамдықпен қозғалатын 15 пойыз бар. Резервте 8 вагон бар.

Бекеттер жолаушылар үшін таңғы 6: 30-дан 23: 30-ға дейін ашық. Пойыздардың қозғалысын тоқтату және жанасу рельсінен стрессті жеңілдету уақыты - түнгі 1, пойыздар қозғалысы  - таңғы 6-да басталады. 

Алматы метрополитеніне мемлекеттік субсидиялар 25% төмендегені хабарланған болатын.

Алматы метрополитенінің жалпы шығыны 2019 жылы 7,58 млрд теңгені құрады. Көрсеткіш алдыңғы кезеңмен салыстырғанда 11% -ға төмендеді (-8,54 млрд. 2018 ж.). Жабылмаған шығын  2019 жылы 14% -ға өсті және 32,5 млрд теңгені құрады (2018 жылы 28,3 млрд). Бұл туралы «Алматы Метрополитаны» әкімдігінің шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорнының (КГП) 2019 жылға арналған қаржылық есебінде айтылған.

2019 жылы метрода жолаушыларды тасымалдаудан түскен кірістер 1,1 миллиард теңгеден асты (2018 жылы 1,03 миллиард). Бұл сома жұмысшылардың жалақысының шығындарын да жаппады (2019 жылы 2,3 млрд  теңге). Өткен жылы компания жалпы сомасы 3,5 миллиард теңгені құрайтын мемлекеттік субсидия алды. Бұл 2018 жылмен салыстырғанда 25%-ға аз (4,8 млрд теңге). Үкіметтің субсидияларының көп бөлігі - 3,458 миллиард теңге - шығындарды жабуға кетті.

2019 жылы 16,3 миллион, 2018 жылы 14,8 миллион жолаушы тасымалданды. 2019 жылы жолаушылар ағынының өсуі 2018 жылмен салыстырғанда 1,5 миллион жолаушыны құрады. Бұл туралы Интерфаксқа қаңтарда хабарлады. Осылайша, жолаушылар ағыны өткен жылы 10,1% өсті.

Естеріңізге сала кетейік, Алматыда метро құрылысы 1988 жылы басталды. Метро 2011 жылы ашылды. Алматы қаласының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының мәліметтері бойынша (2019 жылы ол Алматы қаласының қалалық мобильдік басқармасы болып өзгертілді - ред.), Бірінші кезеңнің, сондай-ақ бірінші метро желісінің екінші кезеңінің құрылысына және пайдалануға берілуіне нақты шығындар 197,6 млрд. теңгені құрайды. 2020 жылы 2 қазанда бұған дейін кәсіпорынды 2014-2016 жылдары басқарған Айдын Оразханов «Метрополитен» мемлекеттік кәсіпорнының директоры болып тағайындалды.