• RUB:
    5.63
  • USD:
    477.15
  • EUR:
    522.43
Басты сайтқа өту
Қоғам 28 Қаңтар, 2022

Пойыз машинистеріне арналған мобильді қосымша өндірістік қауіпсіздікті жақсартады

291 рет
көрсетілді

«Қазақстан темір жолы» АҚ пойыз машинистеріне арналған мобильді қосымшаны іске қоспақ. Оның негізгі міндеті – тиімділікті арттыру және локомотив бригадаларының жұмысын же­ңілдету. Қосымшаның көрсетілімдік нұсқасы Шымкент, Ақ­төбе бөлімшелерінде және елордалық депода өткен көш­пелі ке­­ңес­тер барысында депо қызметкерлерінің назарына ұсыныл­ды.

Машинист-нұсқаушылар мен жылу техниктері жаңашылдықты жоғары бағалады. Бұл өндірістік қауіпсіздікті жақсартып, әртүр­лі қызметтік ақпаратты алуға кө­­мектеседі және нормативтік-техникалық құжаттаманы өз­герту бойынша өз бастамаларын ұсынады.

«Қосымша бойынша жұмыс өткен жылы жүргізілді. Жұ­мыс процестерінің барлық өзге­шелігі ескерілген. Мобиль­дік қосымшаны енгізу «Энер­годиспетчерлік тартым» авто­маттандырылған басқару жүйе­сінің функционалын кеңейту жобасы аясында цифрлы локомотив депосына жасалған алғашқы қадам болды», деді «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС Бас директорының орынбасары Қанат Көбесов.

Мобильді қосымша бірнеше бөлімнен тұрады. Қосымша арқылы сапарға тағайындалған келу күні мен уақыты туралы хабарламалар келіп түседі. Қосымша қызметтерінің бірінде машинистің рейтингі авто­­матты түрде жүргізіледі. Баға­лаудың негізгі критерийлері: қауіпсіздік пен ескерту талондары бұзылуының болмауы, локомотивті басқару кезінде отын немесе электр шығыны туралы мәліметтер және тағы басқалар. Жүйе медициналық тексеруден өткені туралы ақпаратты қамтиды, машинис­ке психологиялық тексеруден немесе медициналық тексеруден өту қажеттілігі туралы ескертеді.

Қосымшада машинистің жұмысына қажетті бұйрық­тар­мен, нормативтік құжат­тар­мен танысуға болады. Рейс алдындағы нұсқаулықтар бөлімінде оқу үшін материалдар ұсынылса, бұл дайындық уақытын қысқартады. Мұнда онлайн-тестен өтуге болады, содан кейін нұсқаулықтан өткені немесе өтпегені жөнінде мәртебе беріледі.

Қосымша арқылы машинистер тартым құрамының жағдайына мониторинг жүр­гізеді, оны бес балдық жүйе бо­йын­ша бағалайды. Локомотивтің электронды борттық журналына фото және бейнефайлдармен бірге сын-ескертпелер енгізіледі. Содан кейін деректер локомотивтің электронды паспортына жіберіледі, онда сапарлар мен жөндеу тарихы, ТЭР шығыны туралы деректер жазылады. Қосымшада локомотив рейтингі, сенімділік, тозу есебі жүргізіледі, ақпараттық блок қарастырылған: арнайы таспада компания бойынша соңғы жаңалықтар орналастырылады. Кері байланыс жасалған,  бұл үшін жұмысты жақсарту, нормативтік-техникалық құжат­таманың пайдалылығын бағалау бойынша талқылау және өз бастамаларын ұсыну форумы ашылған.