Аймақтар • 22 Мамыр, 2018

Қарағандыда жөнделген жол жылға жетпей бұзылды

418 рет
көрсетілді
3 мин
оқу үшін

Қарағанды облысында жол проблемасы толастаған емес. Жыл сайын қаншама ша­қырым жол күрделі немесе ағымдағы жөн­­деуден өткізіледі. 

Қарағандыда жөнделген жол жылға жетпей бұзылды

Жақында қоғам бел­сен­ді­сі, суретші Кә­ріпбек Күйіков әлеу­мет­тік же­ліде Қарқаралы ауданының Егін­ді­­б­ұ­лақ ба­ғы­тындағы тас жолдың ахуалын айтып да­был қаққан болатын. Ол осы өңірдегі Те­рек­ті ауы­лы­­­ның маңында кейінгі жылдары ашыл­­­ған кен орнынан Қарағайлы-Қа­рағанды те­мір жолына кен тасыған ауыр салмақты ма­ши­­налар жолды тал­қан­дап жатқанын айтып қын­жылыс біл­дірді. Содан кейін өткен жол мә­се­­ле­леріне арналған жиында облыс басшысы Ерлан Қошанов Қарқаралы ауданының әкімі Халел Мақсұтовты осы мәселеге қатысты сынға алды.

Шынында да, Егіндібұлақтың  жо­лы был­­тыр ғана жөндеуден өткізілген бо­латын. «АлтайПолиметалл» ЖШС-ның күндіз-түні кен тасыған ауыр көліктері сол еңбектің бәрін еш қы­лып, жылға да жеткізбестен жол­дың ойдым-шойдымын шығарды.

– Жолға зақым келмеуі үшін жүк көлігінің салмағы 8 тоннадан ас­пауы керек­тігін білесіз ғой. Жол инс­пекция­сы неге жұмыс істе­мей­ді?! Штатта 32 адамды ұстап отырып, өңір­­дегі жол­дың жағдайын қадағалай ал­­майсыз ба? – деді өңір басшысы ау­дан
әкі­міне.

Қарқаралы ауданының әкімі жол­дың атал­ған бөлігінде 25 шақы­рым аралықты жа­­мап-жасқау жұмыс­та­ры жүріп жатқанын, та­­ғы да 25 ша­қырымға орташа жөндеу жа­са­латы­нын айтып ақталды.

– Жоспарланған 50 шақырым жолдың жар­тысын жөндеуге тендер өткі­зілді. Тендер баға­сы 234 миллион теңгені құрайды. Мердігер жұмысқа кіріскелі отыр, – деді ол.

Аудан әкімінің айтуынша, «Ал­тай­По­ли­ме­талл» ЖШС бұдан былай аса ауыр жүк кө­лік­терімен кен та­сы­ған мер­дігермен жұмыс істемей­тін болыпты. Ком­пания жолға залал келтірмеу үшін кенді енді­гі­де жал­пы салмағы 8 тоннадан аспайтын «КамАЗ» көліктерімен тасиды. Бел­гі­ле­нген тәр­тіпке бағынбай жолға шық­қан аса ауыр жүк көліктерінің иелеріне үлкен айыппұлдар са­лы­натын болады.

Осының бәрі елді шулатпай, облыс басшысына дейін жеткізбей тын­ды­руға болатын шаруа еді. Аудан орта­лығымен, одан әрі Қарағандымен жал­ғайтын жалғыз жолмен қатынау мүм­кін болмай қалған соң, халық, әрине үндемей отыра алмайды. Жи­ыр­ма жылдан астам уақыт бұ­рын аудан мәртебесінен айырылып, Қарқаралыға қосылған Егінді­бұ­лақтың жолдан басқа проблемасы да жетіп-артылады. Қарқаралының құрамында деген аты болмаса, әлеу­мет­тік-экономикалық тұрғыдан үнемі шет­қақпай қалып жататынын осы өңір­дің тұрғындарынан жиі ес­ти­ті­­німіз рас. Шалғайда жатқан ел қандай да бір шаруасын шешу үшін мін­детті түрде жолға шығады. Қара­ған­дыдан Егіндібұлаққа күніне екі мәрте қатынайтын автобустың өзі жүру мүмкін болмай қалған жолға амал­сыздың күнінен әрең шығатын болған. Ондаған елді мекенге тек Егін­дібұлақ, яғни осы жол арқылы ғана баруға болатынын, оларда сырттан баратындарды есептемегеннің өзін­де, он мыңнан астам ха­лық тұ­ратынын ескерсек, аудан әкімінің алаң­­сыздығын түсіну қиын.

Облыс әкімі Е.Қошанов жол по­ли­­циясының өкіл­деріне де өңірдегі бар­лық жолдарды қатаң ба­қылауға алып, ауыр жүк көліктерінің қозға­лы­сын қадағалауды тапсырды.

Қайрат ӘБІЛДА,
«Егемен Қазақстан»

ҚАРАҒАНДЫ