Темір жол тасымалына жолаушылардың көңілі толмайды

Мемлекет басшысы өзінің «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» атты Жолдауында еуразиялық логистикалық инфрақұрылымды дамытуды маңызды басымдықтардың бірі ретінде айқындаған болатын.  

Егемен Қазақстан
28.05.2018 2616

Қазақстандықтардың басым бөлігі қазір темір жол тасымалы қызметін пай­даланады. Жуырда өңірлерде бол­ғанымызда жолаушылардың темір ­жол қызметіне көңілдері толмайтынын білдік. Атап айтсақ, Жезқазған сияқты кейбір елді мекендердің өзінде вокзалдарда жолаушыларға қолайлы жағдайлар жасалмаған: іші салқын, қонақүйі жоқ, кішкентай балалары бар аналар мен мүгедектер үшін арнаулы бөлмелер қарастырылмаған, жылы су жоқ. Көптеген темір жол стансаларында жолаушыларды вагондарға отырғызу мен түсіру қолайлылығы мен қауіпсіздігі сақталмаған, перрондар жоқ, сондықтан адамдар, әсіресе қарттар мен мүмкіндігі шектеулі кісілер биік тамбурларға әрең мінеді. Ал жолаушыларды вагонға отырғызу уақыты аз, 2-5 минутпен ғана шектелген. Сол себепті жұрт пойыздан түсіп-мінуге үлгермей жатады. Пандустар орнатуға көңіл бөлінбейді, стансаларда мүгедектер қоларбаларының кассаға өту жолдары және вагондарға арнайы кірме жолдары қамтамасыз етілмеген. 

Мәселен, Қарағанды облысының Осакаров ауданындағы Сарыбел, Ақ­тасты, Шоқай, Вольск (Сарыөзек) және Русская Ивановка сияқты бес стансада және Арал теңізі, Абай сияқты халық көп мінетін стансаларда осындай кемшіліктер көзге ұрып тұр.

Сонымен қатар пойыздардың жү­ріп-тұру кестесі мен маршруттары да халыққа қолайсыз. Мәселен, «Қа­ра­ғанды – Қаражал – Қарағанды» бағы­тында қатынайтын жолаушылар пойызы 360 километр қашықтықтағы Қара­жал кентіне 11 сағат 12 минут жүріп жетеді екен. Орташа жылдамдық саға­тына 32 километр шамасында. Жолау­шылардың титығына тиетін мұндай «өгіз аяңның» себебі аталған пойыздың Жаңаарқа стансасында 3 сағат 29 минут аялдайтындығында болып шықты. Ал қайтарда тіпті асықпай, Жаңаарқада 4 сағат 24 минут кідіріп, Қаражалдан Қарағандыға 11 сағат 41 минутта әрең жететін болып шықты. 

 Осыған ұқсас жағдай «Балқаш – Жезқазған – Балқаш» бағытында қатынайтын пойызда да орын алған. Қауіптілігі жоғары аймақ болып саналатын темір жол стансаларында жолаушылар қажетті санитарлық жағдайлар жасалмағандықтан, сыртқа шығып, темір жолдың үстімен жүріп, өз өмірлеріне қатер төндіруге мәжбүр. Күнара қатынайтын «Қызылорда – Жезқазған» бағытындағы пойыз да жолаушылардың орынды реніштерін туғызып отыр. Өйт­кені осы бағыттың стансаларында тұ­ратын халық Астанаға жету үшін Жез­қазған қаласының вокзалында 4 сағат аялдайды, ал кері қайтарда 14 сағаттай аялдауларына тура келеді. Осындай қиындық көріп жүрген жолаушылар «Қызылорда – Жезқазған» пойызының бағытын Астанаға дейін ұзартуды сұ­рай­ды.

Осы айтылғандарды ескеріп біз Ин­­ве­с­тициялар және даму министрі Жеңіс Қасымбекке депутаттық сауал­мен төмен­дегі ұсыныстарды жасадық: 

1.Барлық пойыздардың жолаушылар вагондарының техникалық жай-күйін бағалап, оларды жаңарту мәселесін қа­растыру; 

2.Барлық темір жол стансаларының жағдайын тексеріп, жолаушыларға мүмкіндігінше жағдай жасауды қолға алу; 

3.«Қарағанды – Қаражал – Қара­ғанды» және «Балқаш – Жезқазған – Бал­қаш» бағыттарындағы жолаушылар по­йыздарының жол жүру уақытын қысқар­ту шараларын қабылдау; 

4.«Қызылорда – Жезқазған» пойызы қа­тынасын қолайлы етіп ұйымдастыру және оны Астана қаласына дейін ұзарту мә­селелерін қарастыру.

Майра АЙСИНА, 
Мәжіліс депутаты 

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

14.08.2018

Дзюдошы қыздар үш жүлде алуды көздеуде

14.08.2018

Делдалшылар көмір бағасын қолдан жасап отыр

14.08.2018

Астанада «Сергек» камераларының көмегімен 2 мыңға жуық әкімшілік құқық бұзушылық анықталған

14.08.2018

Құқықтық талапты сақтаса шетел телеарналарына шектеу жоқ - Дәурен Абаев

14.08.2018

БҰҰ Бас хатшысы Каспий теңізінің құқықтық мәртебесі туралы конвенцияға қол қоюын құптайды

14.08.2018

Қорытынды көрсеткіштер көңілге қонымды

14.08.2018

Қара жолдың қасиеті

14.08.2018

Бұқар жырау Қалқаманұлының 350 жылдығына арналған көрме-байқауы өтті

14.08.2018

Қажымұқан көтерген тас

14.08.2018

Арал аумағында атқарылар шаруа көп

14.08.2018

«Хрущевкалардан» құтылудың тиімді тетігі

14.08.2018

Оқулық шығаруда олқылықтарға жол берілмеуі қажет

14.08.2018

Байзақ батыр кесенесі

14.08.2018

Жеті айдың қорытындысы бойынша экономикалық өсім 4% құрады — ҚР ҰЭМ

14.08.2018

Ұлы Абайдың туған күні тұңғыш рет Ташкентте тойланды

14.08.2018

Шәкәрімнің үш анығы

14.08.2018

Қолма-қол ақшасыз есеп айырысулар саны өсуде

14.08.2018

Цифрлы қаржы: тез, арзан, тиімді

14.08.2018

Дулат Исабековтің кітапханасы ашылды

14.08.2018

Бекболат Әдетов шыққан белестер

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Сейфолла ШАЙЫНҒАЗЫ, «Егемен Қазақстан»

«Арбамен қоянға жетер» күн қайда?

1998 жылы Kodak фирмасында 170 мың адам жұмыс істеген екен және әлем бойынша саудаланған фотоқағаздың 85 проценті дәл осы фирманың үлесіне тиген. Небәрі бірнеше жылдың ішінде олардың бизнес-моделі жойылып, фирма банкрот болған. Бұл нені білдіреді?

Сұңғат ӘЛІПБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Аграрлық саладағы болашақ мамандықтар

Сарапшылардың болжамдарына қарағанда, әлемдік аграрлық салада 15-20 жылдың ішінде революциялық өз­герістер жүзеге асырылады. Жаңа тех­нологиялардың шапшаң қарқынмен дамуы, ғарыш кеңістігін игеруге көптеген елдердің құлшыныс танытуы, гендік инженерия ықпалының күшеюі, азық-түлікке сұраныстың артуы, бос жатқан жерлердің азаюы секілді факторлар әлем бойынша жаңа технологиялармен қаруланған жаңа тұрпатты ауыл ша­руашылығын қалыптастырады. Сөйтіп ауыл шаруашылығы өзгерістерге барынша баяу бейімделетін ең консервативті сала деген бұрынғы түсініктің көбесі сөгіледі.

Әлисұлтан ҚҰЛАНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Бесінші саммит және Каспий «бестігі»

Кеше Ақтау қаласында Каспий маңы мем­лекеттері басшыларының Бесінші саммиті өтті. Аса маңызды халықаралық жиынға Қазақ­станның, Ресейдің, Әзербайжанның, Иранның және Түрікменстанның президенттері қатыс­ты. Тараптар Каспий теңізінің құқықтық мәрте­бесі, теңізде экономика, көлік-транзит, эколо­гия, қауіпсіздік және басқа да салалар бойын­ша ынтымақтастық орнату мәселелерін талқылады. 

Қорғанбек АМАНЖОЛ, «Егемен Қазақстан»

Шалдың баласы

Қазақ менталитетінің өзіне тән тағы бір ерекшелігін айқындап, бекзат болмысын ажарлап әмбе сақтап келе жатқан әдет-ғұрыптарының бірі отбасындағы үлкен баланы, әсіресе ұлдың тұңғышын ата-әжесінің бауырына салу дер едік. Ол атасының баласы болып өседі. Шалдың баласы құдайдың еркесі, оны ешкім бетінен қақпайды. 

Жақсыбай САМРАТ, «Егемен Қазақстан»

Халық санының артуы – елге құт

Халық санының артуы Қазақстан сияқты жер көлемі үлкен, халық саны аз мем­лекеттерге ежелден маңызды мәселе­лердің бірі болып келеді. 

ҰҚСАС ЖАҢАЛЫҚТАР

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу