Сұхбат • 15 Сәуір, 2019

Барзу Абдраззаков, режиссер: Сахна арқылы пәлсапа соққанды ұнатпаймын

924 рет көрсетілді

Жақында Қ.Қуанышбаев атындағы академиялық қазақ музыкалық драма театрында тұсауы кесілген «Ләйлі-Мәжнүн» қойылымынан кейін көрермен көкейінде сан түрлі сезімнің тұрақтағаны белгілі. Бірі – риза болып тарқасса, келесісінің көңіл түкпірінде қанағаттанбаушылық байқалып жатты. Өнер дегеннің өзін шарттылық десек, демек бұл – заңды құбылыс. Қаллеки театрындағы кезекті премьераның көпшілік арасында тез тарап, мұншалықты көп пікірталасқа арқау болуының алғашқы себебі – дастанның қазақ драма театры сахнасына тұңғыш шығуы болса, екінші себеп – Тәжікстаннан шақырылған режиссер Барзу Абдраззаковтың суреткерлік қолтаңбасында сарапталуы дер едік. Бұған дейін де Астана мен Алматы, Солтүстік Қазақстан облыстық драма театрларындағы сәтті жұмысымен қазақстандық көрерменге есімі жақсы танылып үлгерген режиссермен қойылым, жалпы өнер жайлы аз-кем әңгімелесудің сәті түскен еді.

Ұқсас жаңалықтар