Жақында Қ.Қуанышбаев атындағы академиялық қазақ музыкалық драма театрында тұсауы кесілген «Ләйлі-Мәжнүн» қойылымынан кейін көрермен көкейінде сан түрлі сезімнің тұрақтағаны белгілі. Бірі – риза болып тарқасса, келесісінің көңіл түкпірінде қанағаттанбаушылық байқалып жатты. Өнер дегеннің өзін шарттылық десек, демек бұл – заңды құбылыс. Қаллеки театрындағы кезекті премьераның көпшілік арасында тез тарап, мұншалықты көп пікірталасқа арқау болуының алғашқы себебі – дастанның қазақ драма театры сахнасына тұңғыш шығуы болса, екінші себеп – Тәжікстаннан шақырылған режиссер Барзу Абдраззаковтың суреткерлік қолтаңбасында сарапталуы дер едік. Бұған дейін де Астана мен Алматы, Солтүстік Қазақстан облыстық драма театрларындағы сәтті жұмысымен қазақстандық көрерменге есімі жақсы танылып үлгерген режиссермен қойылым, жалпы өнер жайлы аз-кем әңгімелесудің сәті түскен еді.

Велошабандоз Евгений Фёдоров Азия чемпионы атанды
Спорт • Бүгін, 15:41
Төтенше жағдайлар министрі тағайындалды
Тағайындау • Бүгін, 15:18
Таиландқа қыдырып барған павлодарлық денге безгегін жұқтырып алған
Қоғам • Бүгін, 14:31
Мәулен Әшімбаев Мұсылман ақсақалдар кеңесінің бас хатшысымен кездесті
Саясат • Бүгін, 13:45
Үкіметте Абай облысындағы ірі табиғи өртті жою шаралары талқыланды
Саясат • Бүгін, 13:29
Абай облысында өрт сөндіру әлі де жалғасып жатыр
Аймақтар • Бүгін, 12:52
Ұқсас жаңалықтар