Brand Financ компаниясы сарапшыларының айтуынша, елдің бренді оның халықаралық абырой-беделіне ықпал етеді, бүгіні мен болашағын көрсетеді. Сол мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық жағдайын, әлемдік экономикада бәсекеге қаншалықты қабілетті екенін де білуге болады.
Сонымен, биыл дамушы елдердің ұлттық брендінің өсім қарқыны дамыған елдерден жоғары екені байқалады. Дамушы елдерде бұл көрсеткіш 13,9 пайыз болса, дамыған елдерде бар-жоғы 0,4 пайыз шамасында.
Рейтингтің көш басында жылдағыдай АҚШ, Қытай, Германия үштігі тұр. АҚШ брендінің құны 27,8 трлн доллар болса, Қытай бренді 19,5 трлн долларға бағаланды. Германия брендінің бағасы – 4,9 трлн доллар. Үздік бестікті Жапония (4,5 трлн доллар) мен Ұлыбритания (3,9 трлн доллар) түйіндейді. ТОП-10 ұлттық бренд тізіміне Франция, Үндістан, Канада, Оңтүстік Корея және Италия енгенін айта кету керек.
Қазақстан биыл әлемдегі ең қымбат ұлттық брендтердің тізімінде былтырғы 51-орыннан 7 сатыға көтеріліп, 44-орынға тұрақтады. Бұған дейін біздің ел бұл рейтингте мұншалықты көтеріліп көрмеген. Португалия, Румыния, Венгрия, Словакия сынды Еуропаның бірқатар елі бізден төменгі сатыға орналасыпты. Ұлттық бренд құнының көтерілу қарқыны бойынша да еліміз 8-орында тұр.
Ұлттық брендтерді есептеуде негізінен экономикалық, демографиялық және саяси факторларға басымдық беріледі. Инвестиция көрсеткіштері, туристерге тартымдылығы да назарға алынады.