Экономика • 11 Наурыз, 2020

Қытайдан жүк тасымалдау тоқтамайды

254 рет
көрсетілді
3 мин
оқу үшін

Былтыр пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету бағытында «Қазақстан темір жолы» біраз нәтижеге қол жеткізді. Компанияның апатсыз жұмыс үдерісі қамтамасыз етілді. Айталық, қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылу көрсеткіші алдыңғы жылға қарағанда 6 пайызға кеміп, жылжымалы құрамдардың жолдан шығып кету оқиғалары азайды. Бұл туралы компа­нияның басқарма төрағасы Сауат Мыңбаев 2019 жылғы жұмысының қорытындысында айтты.

Қытайдан жүк тасымалдау тоқтамайды

«ҚТЖ» ұлттық компания­сының инновациялар мен білім­ді басқару саласындағы сая­саты идея генерациясын ын­та­ландыру және қолайлы инно­вациялық орта қалып­тас­тыру бойынша жүйелі шараларды жасау­ға бағытталып отыр. С.Мыңбаев атап өткен­дей, қызметкерлер өндіріске инновацияны енгізуде компанияның негізгі қозғаушы күші саналады. Он жыл ішінде экономикалық тиім­ділігі 1,3 млрд теңгеден асатын 12 мың­нан астам ұтымды ұсыныс тіркелген. Ал 2019 жылы экономикалық тиімділігі 61 млн теңгені құрайтын 986 ұсыныс өндіріске енгізіліпті. Осы ретте, компанияның жас қызметкерлерін инновациялық процеске тартуға «Менеджмент жобасы» байқауы зор мүмкіндік бергені айтылды. Сала қыз­мет­керлерінің өнертапқыштық қызметін одан әрі дамыту және қолдау алдағы уақытта да жалғасын таба бермек.

– Бүгінде бізде 570 тальго вагоны бар. Бар­­лығы то­лық жұмыс істейді. Жергі­лік­ті қыз­мет көрсету де ұлғай­тыл­ды. Біз қызмет көр­сету келі­сім­шартының бағасын барынша ар­зан­даттық. Биыл компания тарифтік жүк айна­лымы­ның көлемін 226,4 млрд текше нетто­дан төмен емес, яғни өткен жылғы көлемнен 1% артық орындау міндетін алға қойып отыр. Бұл тапсырманы жүк тиеу көлемін арттыру есебінен орындау межеленуде. Сандық көрсеткіштермен қатар сапалық көрсеткішті жақсарту, яғни тартымдық жылжымалы құ­рамды тиімді пайдалану жұмыстарын жал­ғас­тыру көзделіп отыр, – деді С.Мыңбаев.

Оның айтуынша, еңбек өнім­ділігін арттыру және компания­ның даму мен оңтайландыру саясатын жүзеге асыру мақ­сатында «Цифрлы трансформация» бағдарламасының жос­парларын іске асыру жал­ғасады. Темір жол инфра­құ­ры­лымын дамыту бағытында биыл 495 шақы­рым жолға күр­делі жөндеу жұмыстары жүр­гізілуге тиіс. Оның ішінде, жылдық жоспардың 68 пайызы тран­зиттік пойыздар жүретін жол­дардың техникалық жағдайын жақсартуға бағытталып отыр.

Сонымен қатар ол 3-ші, 4-ші дәрежелі ақаулы жолдардың кем-кетігін уақытылы түземеу немесе түзесе де сапасы сын көтер­меуі «жолдағы дүмпу» оқиға­ларына әкеліп отырғанын тілге тиек етті. Әйтсе де қозға­лыс қауіпсіздігі ревизорлары жүргізген тексерулер тиімді әрі нәтижелі болған. Тексерістің нәтижесінде техникалық құ­ралдардың істен шығуы кеміп, пойыздардың кешігуі азая түскені осыған дәлел.

Өткен жылы ревизор­лық аппарат тарапынан 7 мың­нан астам тексеріс жүргізіліп, 90 мыңға жуық сәйкессіздік анықталған. Сондай-ақ 500 қызметкер аттестациялаудан өте алмаған.

Жиын соңында Сауат Мыңбаев коронави­русқа қарамастан Қазақстан Қытай­мен арадағы жүк тасымалын тоқтатпайтының айт­ты. Десе де ақпан айында транзит көлемі 39 пайызға азайған. «Бұл қомақты көрсеткіш, ҚТЖ-ның қаржылық ахуалына әсер ететіні сөзсіз, себебі контейнерлік транзит біз үшін пай­далы», деді ол. Компания басшысы алдағы уақытта жүк айналымын ұл­ғайтуға күш салатынын жеткізді.

 

Мұхтар КҮМІСБЕК,

«Egemen Qazaqstan»