Оқиға • 10 Шілде, 2020

Қоғам белсенділерімен онлайн-кездесу өткізді

471 рет
көрсетілді
3 мин
оқу үшін

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының басқарма төрағасы Айбатыр Жұмағұлов блогерлермен онлайн-кездесу өткізді. Кездесуге қоғамдық пікір көшбасшылары Нұрлан Өтешев, Аяз Би, Думан Қапасов, Самат Ысқақов және Альбина Әтен қатысты.

Қоғам белсенділерімен онлайн-кездесу өткізді

Әңгімелесу барысында қор қаражатын мақсатты жұмсау, сондай-ақ пандемия кезіндегі медициналық сақтандыру жүйесінің жұмыс мәселелері талқыланды.

Қордың басқарма төрағасы Айбатыр Жұмағұлов сондай-ақ әлеу­мет­тік желілерде өз отбасы­на қатысты, көлік дауы тура­лы таратылған ақпаратқа түсініктеме беріп өтті. ӘСҚ басшысы бұл оқиға осыдан 13 жыл бұрын, 2007 жылы яғни Айбатыр Жұмағұлов әлі мемлекеттік қызметке келмеген кезде болғанын атап өтті. Бұл ақпарат әлеуметтік желіге төрт жыл бұрын жазылған еді.

«Пандемия уақыты, адам­дар­ға сыйлықтар таратып, той тойлайтын кезең емес. Кей­бір адамдар мұрағаттан төрт жыл бұрынғы әлеуметтік желілердегі посты шығарып, қазіргі таңда орын алғандай етіп көрсетіп отыр. Осындай жаңа­лықтарды тарату не үшін керек болғанын түсінбеймін. Бұл ақпарат халықтың ашу-ыза­­сына тиеді деп ойлаймын. Бірақ бұл барып тұрған әдеп­сіз­дік деп білемін. Біздің отба­сы­мызда бір ғана көлік бар», – деп атап өтті Айбатыр Жұмағұлов.

ӘСҚ басшысының айтуынша, әңгіме бір мезгілде көлік сатып алу туралы емес, оларды біртіндеп ауыстыру туралы болды. Айбатыр Жұмағұлов неке қиған 25 жыл ішінде ортақ отбасылық автокөлікті жаңартып отырғандарын айтты.

Осылайша қордың бас­қар­ма төрағасы жұрт­шы­лық­пен диалогқа өзінің қай кезде де ашық ойын білдіре алатынын, кез келген сұраққа жауап бере алатындығын көрсетті.

Сонымен қатар Айбатыр Жұмағұлов қордың 1406 call-орталығы, сондай-ақ қосымшалар желісінде қол­же­тімді Qoldau 24/7 мобиль­ді қосымшасы арқылы қабыл­да­натын азаматтардың ша­ғым­да­рымен жұмысы туралы айтып берді.

«Қосымшаға қоңырау ша­лу кезінде іркілістер болды. Бұл қоңыраулардың көбеюіне байланысты, күніне 30 мыңға дейін қоңырау келіп түсті. Бірақ бізде call back, яғни кері қоңырау жұмыс істейді. Qoldau 24/7 мобильді қосым­ша­сы бар – бұл меди­ци­на­лық қызметтерге ша­ғым жіберуге болатын механизм. Олар бас дәрігер мен денсаулық сақтау басқар­ма­сына келіп түседі. Егер шағымдар негізделген және шешіл­меген болса, онда бұл мәселелерді жүйелі түрде тал­қы­лау үшін біздің штаб­тар­ға жеткіземіз», – деп атап өтті Айбатыр Жұмағұлов.

Қордың басқарма төрағасы бло­герлердің сұрақтарына жауап беріп, мұндай кездесулер кең аудитория арасында ақпаратты тарату үшін ың­ғайлы формат болып табы­ла­тынына тоқтала кетті. Кез­де­су соңында мұндай жиындар­ды жүйелі түрде онлайн-форматта өткізу ұсынылды.