Қазанның 28-і күні таңертеңнен бастап аталған қосымшадан ауытқулар байқалып, іле-шала оның қызметі уақытша қолжетімсіз болды. Банк клиенттерінің есепшотындағы қаржысының дұрыс көрсетілмеуі түрлі алыпқашпа әңгімеге жетеледі. Бірінің қаржысы кеміп, тіпті минусқа кіріп кетсе, енді бірі есебінің еселеніп кеткенін айтып жатты.
Банк қосымшасындағы бұл бей-берекет кибершабуылдың кесірінен болды деп бағамдағандар да көп кездесті. Әлеуметтік желіде хакерлердің клиенттердің картасынан 79 млн теңге тонағаны туралы хабар тарады. Алайда көп ұзамай банк өкілдері мұндай фактіні жоққа шығарып, техникалық ақау болғанын, клиенттердің ақшасы сақталатынын мәлімдеді.
«28 қазан күні Kaspi.kz қосымшасында техникалық ақау туындады. Нәтижесінде, клиенттердің шоттарындағы қаржы көлемін қате көрсетуде. Өкінішке қарай, картамен төлем жасау, банкоматтардан ақша шешу, толықтыру, төлемдер мен аударымдар уақытша қолжетімсіз. Компания барлығын тез арада қалыпқа келтіру үшін жұмыс істеуде. Әлеуметтік желілер мен мессенджерлерде мұның кибершабуыл екені туралы жалған ақпарат тарады. Ешқандай кибершабуыл болмағанын хабарлаймыз, клиенттердің қаражаты түгелдей өз қалпында және ақау ретке келтірілгеннен кейін қосымшада дұрыс көрсетіледі», деді аталған банктің баспасөз хатшысы Ербол Азанбек.
Расында, көп ұзамай қосымшаның қызметі қалпына келді. Бірақ бәрібір сыр берген жүйеден секем алып қалғандар банктегі есепшотының қауіпсіздігіне алаңдаушылық білдіріп жатыр. Ши шыққан сол шамалы уақытта халық шулап кетіп, біраз фейк ақпараттар да тарап үлгерді. Қосымшадағы іркіліске қатысты әзіл-шыны аралас әңгімелер әлеуметтік желінің сол күнгі тақырыбына айналды.
Банк өкілдері орын алған бұл олқылық үшін кешіріп сұрап, 29 қазан мен 4 қараша аралығында Kaspi QR арқылы жасалған әрбір төлем үшін 5% бонус сыйлайтынын хабарлады.