Қоғам • 02 Қаңтар, 2021

Секонд-хенд сегменті сән-салтанат индустриясын өзгертті

314 рет
көрсетілді
4 мин
оқу үшін

Egemen.kz    The Boston Consulting Group (BCG) жақында жүргізген зерттеуге сілтеме жасай отырып, секонд–хенд сегменті  сән-салтанат нарығын  21 миллиард еуроға байытқаны туралы жазады.

Секонд-хенд сегменті сән-салтанат индустриясын өзгертті

Дүниежүзілік сән-салтанат индустриясында жылдам дамып келе жатқан жаңа сегмент пайда болды. Көптеген брендтер мен сатушылар соңғы жылдарға дейін нарықтың бұл сегментіне назар аудармады. Қазір жағдай өзгерді: Сұраныс бар,  нарықта жаңа ойыншылар пайда болуда.

The Boston Consulting Group (BCG) компаниясының жақында жүргізген зерттеуі секонд хенд сегменті айналымын 21 миллиард еуроға (24,8 миллиард доллар) бағалады.

Сарапшылар нарықтың осы сегментінің жылдам қарқынмен өсуіне бірнеше фактор себеп екенін айтып жатыр. 

Интернет-сатылым арналарының танымалдылығы, тұтынушылардың әдеттерін өзгертуі.

 BCG жүргізген тұтынушыларға жүргізілген сауалнамалар бұрын  пайдаланылған сәнді заттарға инвестициялау қауіпсіз, әрі  олар өз құнын тез жоғалтпайтынын байқаған.

Олар негізінен сағаттарды (екінші сатылымдағы сән-салтанаттың шамамен 75%) және зергерлік бұйымдарды (шамамен 25%) сатып алады. Офлайн сатылым каналдары осы сегментте әлі де танымал, дегенмен сарапшылар жақын арада онлайн-өсуді болжап отыр. Сән-салтанатқа деген сұраныс бұрын-соңды болмаған қарқынмен өсуде. BCG итальяндық Altagamma сәнді тауарлар өндірісі қауымдастығымен бірлесе жүргізген зерттеуі сән-салтанат тұтынушыларының 62% -ы секонд-хенд арқылы сатып алуды жоспарлағанын айтқан. Респонденттердің 25% -ы өткен жылы сәнді екінші қолды сатып алғандығын атап өтті.

Сәнді брендтер мен бөлшек саудагерлер екінші нарықты әртүрлі тәсілдермен жаулап алуға мүмкіндіктердің туып отырғанын айтып отыр.  Оңтайлы стратегияны табу үшін BCG талдаушылары компанияның ұзақ мерзімді мақсаттарын анықтауды ұсынады. Кейбір брендтер өздерінің имиджін қалай нығайтуға болатынын ойластырады. Басқалары пайданы көбейту немесе жаңа клиенттерді тарту туралы алаңдайды. Бұрын нарықтың бұл сегменті елеусіз, тіпті кейбіреулер үшін жеркенішті болатын.  Бұл сән индустриясына жаңа мүмкіндіктерді қалыптастырып отыр. Коронавирус дәуірінде адамдар үнемді болып қана қоймай, сонымен қатар мүмкіндіктерін де әртараптандыра бастапты.

ТМД-да нарықтың бұл сегментін ломбардтармен немесе кеңестік үнемдеу дүкендерімен байланыстырады, сонымен қатар ТМД-да сән-салтанатты нақты тұтыну Еуропа мен Америкаға қарағанда кешірек басталды, ал нарықты қайта сатуға арналған қымбат тауарлармен қанықтыру аз. Рас, соңғы жылдары Мәскеуде сәнді брендтердің пайдаланылған заттарының кішігірім дүкендері пайда бола бастады, ал сәндік қолдан жасалған тауарларды сату әлеуметтік желілерде белсенді жүріп жатыр.

Еуропа мен Америка Құрама Штаттарында (ТМД мен Қытайдан айырмашылығы) сән-салтанат сатылымы ежелден келе жатыр, дейді Bain & Co консалтингтік компаниясының қызметкері Ирина Куликова. Пайдаланылған сән-салтанаттың көп бөлігі (75 пайызы) бутиктерден және дүкендерден сатып алынады, бірақ онлайн сатылымдар да қарқын алуда. Сарапшылардың пікірінше, сәнді және қолданылған заттарды сатуға арналған онлайн-канал жастарға  өте ұнайды.

ТМД кеңістігіндегі сән-салтанат: ерекшеліктері туралы мамандар  сән-салтанат тауарларының проблемасы - сатып алушылар қымбат брендтерді бір тиынға алғысы келетініні, сонымен қатар заттардың шынайылығы туралы сұрақтар үнемі туындайтынын айтады.

 Клиенттерге сатып алынған тауарлардың түпнұсқалығын тексеруге көмектесу үшін Authentic (14000 мүше) сияқты топтар пайда болды.

Тұтастай алғанда, винтаждық нарықтың дамуы сән-салтанатқа да, жаппай өндіріске де тән, дейді McKinsey компаниясының аға серіктесі Александр Сухаревский.

Оның пікірінше, сәнді киімдерді киюге арналған себептердің көптігі және тұтынушылардың бірнеше рет бірдей болмауға деген ұмтылысы нарықтың осы бөлігінің өсуіне түрткі болыпты.

Секонд-хенд тауарларын сатып алу үрдісі жалпы экономиканың жалпы тенденциясымен байланысты. 

Мамандардың айтуынша,  екінші және екінші қолдағы дүкендер, киіммен алмасу, қайырымдылыққа заттарды беру - бұл сән индустриясының ең қызықты тенденцияларының бірі екен.