Семинар барысында өтініштерді талдау қорытындылары талқыланды, оған сәйкес сәулет және қала құрылысы саласында мемлекеттік қызмет көрсету сапасына шағымдар үлесінің артқаны байқалады.
Департамент басшысы Б.Беспалиновтың айтуынша, өтініштердің жалпы санының төмендеуі бойынша оң үрдіске қарамастан, мемлекеттік қызмет көрсету сапасына шағымдар көбейіп келеді, тіпті бұзушылықтар мөлшері де артуда. Тексеру қорытындысы бойынша шағымдардың негізінде 15 негізсіз бас тарту, сондай-ақ бас тарту мерзімдерін бұзудың 1 фактісі анықталды. Айта кету керек, мемлекеттік қызмет көрсетуден негізсіз бас тарту тексеру парағына сәйкес өрескел бұзушылық болып табылады.
Департаменттің ақпараты бойынша, Әкімшілік құқық бұзушылық туралы 14 істің 5 немесе 36% - ы бөлім басшыларына қатысты жасалған. Осы саладағы азаматтардың шағымдарының артуы қызмет көрсетушілер мен мүдделі органдар тарапынан егжей-тегжейлі талдау қажеттілігін көрсетеді. Осылайша, құрылыс саласындағы құрылыс салуды ұйымдастыру және рұқсат беру рәсімдерінен өту қағидаларында бұрын болған, бірақ көрсетілмеген негіздер бойынша кейіннен бас тартудың болуы мүмкін емес екендігі көрсетілген. Сонда мұндай фактілер не себепті қайталанады? Кейбір жағдайларда қызмет көрсетушілер нормативтік-техникалық құжаттарға сілтеме жасайды, ал кейбір жағдайларда олардың болуын елемейді.
Департамент мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша ұсыныстар енгізді.
Егер сіз мемлекеттік қызметтерді алу кезінде құқықтарыңыздың бұзылуына тап болсаңыз, Департаменттің 51-81-33 сенім телефоны арқылы хабарласа аласыз.