Оқушыларға мамандық таңдауда көмектесу үшін мансаптық бағдарлау жұмысы маңызды рөл атқарады. Кәсіптік бағдар беруді енгізу оқушыларға өз қабілеттері мен таланттарын ашуға мүмкіндік береді.
Тараз темір жол көлігі және коммуникациялар колледжі мектеп оқушыларының мамандығын анықтау әлеуетін іске асыру үшін колледждің үгіт-насихат жұмысын үнемі жетілдіріп отырады. Кәсіптік бағдар беру жұмысы үшін колледжде үгіт-насихат топтары құрылып, қала мен облыс мектептері бекітілді. Мектептерге барған кезде колледждің үгіт-насихат тобы оқушыларға және олардың ата-аналарына бар мамандықтар бойынша ақпарат пен консультациялық көмек ұсынады. Колледжге Жамбыл облысының мектептері үлкен қызығушылық танытты. Тараз темір жол көлігі және коммуникациялар колледжі қала және облыс оқушыларын кәсіби бағдарлауға көмектесу үшін Ашық есік күнін өткізді.
Колледж Тараз қаласы, Байзақ ауданы мектептерінде 20 адамнан аспайтын топпен болды. Аталған іс-шараның бағдарламасына колледждің материалдық-техникалық базасымен танысу, 2021-2022 оқу жылына қабылдау ережелерімен танысу және бейнеролик қарау кірді. Бейнероликке колледж студенттерінің жүлдегерлері, «Worldskills» байқауының Жыл сайынғы қатысушылары, «Профи-2019» жүлдегерлері қатысты. Сондай-ақ, іс-шараның ерекшелігі қала және облыс кәсіпорындарында жұмыс істейтін колледж түлектерінің тікелей эфирде сөз сөйлеуі болды. Олар өздерінің жетістіктері мен қол жеткізген мақсаттары туралы айтып берді.
Ашық есік күні оқушылар колледж мұражайына барып, колледждің даму тарихымен, түлектердің Тарихи жинағымен, темір жолдың ескі құрылғыларымен танысты. Олар робототехника кабинетіне, лингофон кабинетіне, «Рухани жаңғыру» кабинетіне, мемлекеттік қызметтердің электрондық орталығына қызығушылықпен барды.
Бірақ оқушылар үшін ең қызықтысы оқу-өндірістік шеберханаларға бару болды. «Тамақтандыруды ұйымдастыру» мамандығы бойынша оқу-өндірістік цехта оқушылар тағамдар мен бұйымдарды дайындауға және қуыруға арналған пештердің, пештердің жұмысымен танысты.
Сондай-ақ, оқушылар ағаш ұстасы цехында болды, онда цех меңгерушісі студенттердің қолымен жасалған бұйымдарды көрсетті және оны жасау тәртібі туралы таныстырды.
Колледж студенттері өз қолдарымен жасалған жобаларды көрсетті.
Дәнекерлеу цехына барған кезде мектеп оқушыларының бірі дәнекерлеуді жүргізуге ниет білдірді, онда дәнекерлеу цехының шебері қауіпсіздік техникасы ережелері мен мектеп оқушысын жұмыс киіміне киіндіріп, өз басшылығымен металл дәнекерлеуге рұқсат берді. Оқушы атқарылған жұмыстарға риза болды.
«Жұмыс технологиясы және тартқыш жылжымалы құрамның құрылғысы» зертханасында болған балалар қатты қуанды, онда шебер виртуалды режимде ВЛ-80с имитаторындағы оқу тренажерында (кабинада) сапарды көрсетті. оқу тренажеры имитатор «Жас маман» жобасы шеңберінде сатып алынды және машинистерге ВЛ-80с электровозын құраммен жүргізу тәсілдеріне, жолдың нақты учаскесінің жағдайларына барынша жақындатылған жағдайда штаттан тыс және авариялық жағдайлардағы іс-қимылдарға үйретуге арналған. Мұнда шебер электровоздың ішкі бөліктері туралы қысқаша айтып берді. Локомотив жұмысын көрсету кезінде оқушылардың үлкен қызығушылығы байқалды.
Жиһаз цехында экскурсиядан өту кезінде колледж студенттері өндірістік тәжірибеден өтті. Оқушылар "қарттар үйі" ата-әжелеріне арналған "30 игі іс"акциясы аясында колледж студенттері жасаған кофе үстелі мен нәжістің дайындалуына куә болды.
Оқушылар арасында токарлық цех та үлкен қызығушылық тудырды. Токарлық цех токарлық станоктармен жабдықталған. Оқушылар токарлық цехқа барған кезде «Токарлық іс» мамандығының колледж студенттері болтты өңдеу және дайындау бойынша практикадан өтті.
Оқушыларға студенттердің жұмысын бақылау қызықты болды, жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылар студенттерге сұрақтар қойып, олар мақтанышпен жауап берді.
Сондай-ақ, 100 орындық колледж аумағында орналасқан колледж жатақханасымен, спорт залымен және спорт алаңымен, колледж кітапханасымен танысу қалған жоқ.
Оқушылар колледжде естігендерінен және көргендерінен үлкен ләззат алды, бұл гидтер мен цех шеберлеріне қойылған көптеген сұрақтар бойынша көрінді. Экскурсия барысында оқушылар әрбір кәсіппен тәжірибе жүзінде таныса алды.