Білім • 08 Маусым, 2022

Мектептердегі сынып жетекшілігі туралы ереже өзгерді

38393 рет
көрсетілді
2 мин
оқу үшін

ҚР БҒМ 2022 жылғы 31 мамырдағы бұйрығымен орта білім беру ұйымдарындағы сынып жетекшілігі туралы ережеге өзгерістер енгізілді, деп хабарлайды Egemen.kz.

Мектептердегі сынып жетекшілігі туралы ереже өзгерді

Сынып жетекшісінің қызметтік мақсаты - балалардың жан-жақты дамуын ынталандыру, оқушылардың тұлғаларын қалыптастыру және қалыптастыру үшін жағдай жасау, оларды оқыту мен тәрбиелеу процесіне тарту үшін ата-аналармен өзара әрекеттесу.

Сынып жетекшісінің міндеттері:

  • Оқушыларды салауатты өмір салтына ынталандыру;
  • Азаматтық пен патриотизмге, Отанға деген сүйіспеншілікке, табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу;
  • Отбасылық қарым-қатынастарды нығайту, ересектерге құрметпен қарауға тәрбиелеу;
  • Сынып ұжымында Достық орта, өзара түсіністік қалыптастыру;
  • Оқушыларға басқалар үшін жауапкершілікті дарыту, топтасып жұмыс істей білу;
  • Балалардың отбасында өмір сүру жағдайлары туралы білу;
  • Ата-аналар жиналысын өткізу (педагогикалық консилиумдар, тренингтер, әңгімелесулер, ата-аналар мен заңды өкілдер үшін консультациялар);
  • Білім алушылардың оқу жетістіктері және ішкі тәртіп ережелерін сақтау мәселелері бойынша ата-аналармен және заңды өкілдермен өзара іс-қимыл жасау;
  • Аптасына бір рет сынып сағаттарын өткізу;
  • Білім беру ұйымының басшысын сынып пен тәрбие жұмысының жай-күйі туралы хабардар ету.

Сынып жетекшісінің функциялары:

1. Ұйымдастыру-үйлестіру:

  • «Мектеп-білім алушы-ата-ана» өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
  • Құжаттаманы жүргізу.

2. Аналитикалық функциялар:

  • Білім алушының жеке ерекшеліктерін зерделеу;
  • Сынып оқушыларының үлгерімі мен жалпы даму динамикасын талдауды жүзеге асыру.

3. Коммуникативті функциялар:

  • Білім алушылар арасындағы тұлғааралық қатынастарды реттеу;
  • Сынып ұжымында жалпы қолайлы психологиялық ахуалға ықпал ету;
  • Коммуникативтік қасиеттерді қалыптастыруда білім алушыларға көмек көрсету;
  • Мұғалімдер, оқушылар және ата-аналар арасындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу.

4. Бақылау функциялары:

  • Сынып оқушыларының үлгерімін, сабаққа қатысуын, сыртқы түрін, эмоционалды-психологиялық жағдайын бақылауды жүзеге асыру.

Көрсетілген функцияларды негізге ала отырып, сынып жетекшісі білім алушылармен келесі жұмыс нысандарын таңдайды:

  • Жеке (әңгімелер, кеңестер, туындаған мәселелерді бірлесіп шешу және т. б.);
  • Топтық (шығармашылық бірлестіктер, өзін-өзі басқару органдары және басқалар);
  • Ұжымдық (конкурстар, спектакльдер, концерттер, жорықтар, слеттер, жарыстар және басқалар).

Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру кезінде сынып жетекшісі ата-аналарды (заңды өкілдерді) оқыту процесі туралы, білім алушыларға кері байланыс беру туралы, оқыту барысы мен оқу нәтижелері туралы, білім алушылардың өзіндік жұмысы үшін жағдай жасау қажеттілігі туралы хабардар етеді.

Бұйрық 2022 жылғы 8 маусымнан бастап қолданысқа енгізіледі.