Мысалы, Астанада зияткерлік көлік жүйесін пайдалану есебінен көлік жылдамдығы 18% - ға ұлғайды, жол жүрудің орташа уақыты 20% - ға азайды.«Ақылды» бағдаршамдар кептеліс кезінде оңтайлы жұмыс режимін таңдауға мүмкіндік береді, осылайша жолдардағы қозғалысты жеңілдетеді. Қалада бағдаршам нысандарының 42% - ы зияткерлік функциялармен жабдықталған. Келесі кезеңде бағдаршам нысандарының шамамен 80% -ын ИТЖ-мен қамту жоспарлануда. Елорда әкімі Алтай Көлгінов АТС статистикалық деректерін көліктік жоспарлау кезінде одан әрі ескеру қажет екенін атап өтті.
Бұған дейін елордада кешенді көлік схемасы (ККС) тұжырымдамасы бекітілген болатын. Бұл халықтың жыл сайынғы өсуін және жолдардағы трафиктің ұлғаюын ескере отырып, қалалық көліктің 10 және одан да көп жылға бірыңғай техникалық пайымын әзірлеуге мүмкіндік береді. КҚК сондай-ақ жаңа автомобиль көпірлерінің, көлік айрықтарының санын ұлғайтуды, көшелерді кеңейтуді, жолдарды тесуді, қоғамдық көлікті айтарлықтай жаңғыртуды және т. б. көздейді.
Мысалы, осы жылдың жазында Ұлы дала даңғылындағы жаңа көпір бойынша қозғалыс ашылды, Есіл өзені арқылы Тәуелсіздік даңғылындағы тағы бір көпірдің құрылысы келесі жылы аяқталады деп жоспарлануда. Сонымен қатар соңғы жылдары 400 – ден астам көше жөнделді, олардың жартысы тұрғын алаптарында.