Ол мектеп табалдырығынан аттап, сауатын ашысымен ауыл кітапханасындағы ертегі-дастандар мен балаларға арналған көркем шығармалардың бәрін бастауыш сыныптарда оқып тауысқан. Сондықтан болар жоғары сыныптарда қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Қақыжан Бейсеновтің сүйікті шәкіртінің бірі болды. Болашақта сол ұстазы сияқты мұғалім болуды армандады. Алайда кеңес өкіметі тұсында еліміздің солтүстік өңірлерінде қазақ мектептері бірінен соң бірі жабылып, орысша оқытуға көшіріліп жатқандықтан, Дәуқара ауылына жақындау орналасқан Көкшетау мен Петропавл қалаларындағы педагогика институттары қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлаумен айналысқан жоқ. Ал ондай жоғары оқу орындары бар шалғайдағы Қарағанды және Алматы қалаларына барып, оқуға түсуге Қасымның отбасылық жағдайы мүмкіндік бермеді. Амалсыздан Көкшетау қаласындағы ауыл шаруашылығы техникумына оқуға түсіп, инженер-механик мамандығын алып шықты.
Кеңшарда қауіпсіздік техникасы жөніндегі инженер болып істеп жүрген кезінде республикамыз өз егемендігін жариялап, солтүстік өңірлерде ана тілімізді қайта өркендету шаралары қолға алына бастады. 1991 жылы Көкшетаудағы Ш.Уәлиханов атындағы педагогика институтында қазақ тілі мен әдебиеті факультеті ашылды. Осы жағымды хабар құлағына тиісімен кеудесіндегі бала арманы қайтадан атойлап шыға келді. Дереу аталған факультеттің сырттай оқыту бөліміне құжат тапсырды.
Сөйтіп, ұстаздық жолын 35 жасында бастайды. Тек сабақ берумен шектелмей, өлең жазып, Қожаберген жырау, Мағжан Жұмабаев және Ғабит Мүсіреповтің мерейтойларына арналған облыстық мүшәйралардың жүлдегері атанды. Бұған қоса ауыл балаларының бойындағы ақындық пен айтыс өнерінің көзін ашуға тырысты. «Орынбай, Ақан сері, Үкілі Ыбырай, Мұса, Кәкімбек сынды ақиық ақындар шыққан Айыртау өңірінде ақындық пен айтыс өнері ұмытыла бастағаны намысымды қамшылады. Осы олқылықтың орнын толтыру үшін Дәуқара орта мектебінің жанынан Ақындық мектеп аштым. Нәтижесінде, шәкірттерім Айыртаудың да, Қызылжардың да атын шығара бастады», деді Қасым Нұрғалиұлы. Ол ұстаздық еткен 32 жыл ішінде 25 шәкірті өзінің жолын қуып, қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі атанған екен. Қазіргі кезде 5 оқушысы осы мамандықты мемлекеттік грант арқылы меңгеріп жүр. Ауыл ұстазының «Шығармашылық жұмыстар арқылы оқушылардың тіл мәдениетін дамыту» тақырыбындағы әдістемесі 2018 жылы облыс мектептеріне таратуға ұсынылған.
«Мен әдебиеттен гөрі математика пәнін сүйіп оқып, өскенде прокурор болуды армандап жүр едім. Бірақ Қасым ұстазым мені бесінші сыныптан ақындыққа тәрбиеледі. Сөздік қорымды байыту үшін көркем шығарма оқытып, қисса-дастандарды, өлең-жырларды жаттатқызды. Байқаудан жүлдегер болып келсем де, тоқмейілсіп кетпесін деп, үнемі қарсыластарымды мақтап, мені қайрап отырды. Ақындық өнермен қатар, өмірде жақсы мен жаманды, пайда мен зиянды, обал мен сауапты айыруды үйретті. «Жүрегіңде өлеңің барда, әрдайым орның төрде болады» деген сөзін қазір елдің ықыласына бөленіп, қошеметін көріп жүрген кезде түсіндім», дейді Қасым Нұрғалиевтің шәкірті, мұғалім, айтыскер ақын, «Қазақ тілі» Халықаралық олимпиадасының жеңімпазы Мұхаммед Қоңқаев.
Ол – туған ауылының көкейкесті мәселелерін шешуге де аянбай атсалысып жүрген белсенді азамат. Мәселен, Дәуқарадан аудан орталығы – Саумалкөлге баратын автомобиль жолын күрделі жөндеуден өткізу мәселесін билік органдарының алдында талай көтеріп, ақыры оң шешілуіне қол жеткізді. Ауылдағы алқалы жиындарда сөз бастаушы да – Қасым Нұрғалиұлы. Орны – әрдайым төр. Жуырда оған Айыртау ауданының Құрметті азаматы атағы берілгендігі де – лайықты құрмет. Ал мектеп басшылығы бүгінде жасы жетпіске таяп, ауыл ақсақалы атанған ардақты ұстазды зейнет демалысына жіберуге қияр емес.