Қоғам • 04 Сәуір, 2024

Қолжетімді әлеуметтік қызмет

151 рет
көрсетілді
2 мин
оқу үшін

Арнаулы әлеуметтік қызмет алатын 2,2 мыңнан астам азамат қызмет көрсету үдерістерін цифрландыру жөніндегі қанатқақты жобаға тартылды. Бұл жөнінде Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің баспасөз қызметі хабарлады.

Қолжетімді әлеуметтік қызмет

Қарағанды облысында арнаулы әлеуметтік қызметтердің тиімділігі мен ашықтығын арттыру мақсатында қанатқақты режімде 10 стационарлық үлгідегі арнаулы қызметтер көрсету орта­лығының базасында жұмыс үде­рістері цифрландырылып жатыр. Жоба аясында 2 258 арнаулы қызмет алушының медициналық карталары цифрландырылып, көптеген жұмыс үдерісі автоматтандырылды.

Еңбек және халықты әлеумет­тік қорғау, Денсаулық сақтау ми­нистрліктері мен Қарағанды облы­сының әкімдігі арасында Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету орта­лықтарының қыз­метін транс­формациялау бойын­ша ынты­мақтастық туралы меморандум жасалды.

Саланың ақпаратына сүйен­сек, бүгінгі таңда өңірдің 10 орта­лығынан 358 қызметкер «Социум» ақпараттық жүйесіне қосылған. Онда электрондық форматта 2 258 арнаулы әлеу­мет­тік қызмет алушыларды тіркеу­ден, алғашқы тексеруден бас­тап көрсетілген қызметтер мен алынған дәрі-дәрмектерге дейін жүргізу жүзеге асырылмақ.

«Қанатқақты жоба арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету жүйесінде тәуекелдерді дәлірек басқаруға арналған құралдарды ұсынады. Цифрландыру көрсе­тілетін қызметтердің сапасын және алушылардың қанағаттану деңгейін арттыруға ықпал ете­ді. Бұл жобаның басты жетістік­терінің бірі – атаулылықты қам­та­масыз ету», дейді Еңбек және халықты әлеуметтік қор­ғау ми­нистрлігі Әлеуметтік қызмет­тер департаментінің директоры Сырым Нәси.

Орталықтардың қызметін цифрландыру әлеуметтік қызмет­тер көрсету саласындағы барлық рәсімнің, стандарт пен талаптың орындалуын автоматты түрде ба­қылауға және құжаттауға мүм­­кіндік береді. Бұл ұлттық заңна­маны қатаң сақтауға, сондай-ақ бюджет қаражатын жұмсаудың ашықтығы мен тиімділігін арттыруға ықпал ететін болады.

Бүгінгі күнде облыс дең­гейінде жұмыс үдерісін, мате­риал­дық-техникалық ресурстармен қамта­масыз етілуін, төсектік орындардың толымдылығын, кадр­лармен қамтамасыз етілуін және олардың біліктілік деңгейін, ведом­стволық бағынысты меке­ме­лердің шығын­дарын мониторингтеу мүмкіндігі бар.

Жоба біраз нәтижеге қол жет­кізіп те үлгерді. Мә­се­лен, құжаттаманы толтыру уақы­ты қысқартылған, бар­лық құжат­тама электрондық фор­мат­қа ауыс­тырылған, дәрілік зат­тар­дың дербестендірілген есебі және оңалтудың жеке бағдар­лама­сының орындалуын бақылау қам­тамасыз етіліп, алғашқы ме­дици­налық-санитарлық көмек­ке және облыс стационарларына электрондық тағайындау жүзеге асырылып жатыр.

Жалпы, бұл жоба орталық­тардың жұмысын жақсартып қана қоймай, арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету жүйесінің қол­жетімділігін арттыра түспек.