Сараланған тарифті енгізудің алғашқы нәтижелеріне келер болсақ, бұл жайында «Астана LRT» ЖШС басшысы Бекмырза Игенбердинов айтып берді. Оның айтуынша, ең бастысы тасымалдаушылардың табысы айқын көріне бастаған. «Сараланған тарифті енгізерден бұрын жасалған болжам бойынша, басқа табыс сомасын күткен болатынбыз, бірақ екі аптадан соң, басқа сомаға куә болдық, яғни парктердің табысы 15%-ке өскен», дейді компания басшысы. Ол аталған көрсеткіштің әрі қарай да жоғарылауын күтетіндігін айтады. Сонымен қатар компания алдағы уақытта карта тұтынушыларының үлесін 95-98%-ке дейін жеткізуді жоспарлап отыр. Сонда көпшілікке тасымалдаушылардың шынайы табыстарын көрсетіп, жыл соңында тарифтік саясат бойынша ұсыныстар жасау оңайға түспек.
Сонымен қатар көшпелі отырыста автобустарға алдыңғы есіктен кіру уақыт алатыны туралы халықтың шағымына қатысты пікірталас орын алды. Сарапшы топтың айтуынша, бұл тәртіп билетсіз жолаушыларды анықтау үшін қажет. Аталған логистика қызметі халықаралық тәжірибе негізінде енгізілген. Компания қызметкерлері Астана қалалық ішкі істер департаменті мен жол-патрульдік қызметімен бірге қоғамдық көлік тәртібін бақылауды күшейтіп жатқандығын мәлімдеді.
Сондай-ақ кәсіпорын басшысы Б.Игембердинов ағымдағы жылы жолақықұны көтерілмейтінін, тарифтер бойынша барлық шешімдер автопарктердің жұмысын субсидиялау деңгейін және ондағы жұмыстарды мұқият талдап, қоғамдық талқылаудан кейін жасалатынын ескертті.
Отырыста қоғамдық көліктердегі қызмет көрсету мәдениеті, оның ішінде, жүргізушілердің кәсіпқойлығы мен жүріс-тұрысы мәселесі де кеңінен талқыланды. «Әр жүргізуші адам тасымалдап келе жатқандығын түсінетіндей, біртіндеп қарым-қатынастарын түзеп келеміз. Автопарктердің басшылығымен сөйлестік, қазір олар да жүргізушілер сапалы қызмет ету үшін жалақысын көтергенін алға тартты», дейді компания басшысы.
Бұдан бөлек, жиында «Астананың жаңа тасымалдау жүйесі - LRТ» жобасын жүзеге асыру жағы талқыланды. Бұл Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайынан «Нұрлы жол» темір жол вокзалына дейінгі аумақты қамтиды. Жеңіл рельсті көлік LRT – экологиялық тазалыққа, жолаушылардың көптігіне және жоғары жайлылық деңгейіне бағытталған жетілдірілген тасымалдау жүйесі болмақ. Олардың айтуынша, екі түрлі стансалар автокөлік жолдарының шетінде және оның орталық бөлігінде орналасады. Стансалардың арасындағы қашықтық 800-ден 1000 метрге дейін болмақ. Оған келешекте жер асты немесе жер үсті жолдары арқылы да кіруге болатынын айта кеткеніміз жөн.
Сонымен қатар жиында елордадағы автобус парктерінің қозғалыс құрамын жаңарту мәселесі айтылды. Қазір Астана автобустар паркі City Bus-1, City Bus-2 жобаларының аясында жаңартылып жатыр, соның арқасында 400-ге жуық ескірген көліктер пайдаланудан шығарылған. Оның орнына салқындатқыштармен, жылыту, ақпараттандыру және видеобақылау жүйесімен жабдықталған жаңа, жайлы көліктер алынған.
Сондай-ақ Астана қаласында электробустар мен гибридті автобустарды енгізу жоспарлануда. Қазіргі таңда бұл қоғамдық көліктер бас қаланың қолайсыз климаттық жағдайында жұмыс істеу үшін сынақтан өтіп жатыр.
Мирас АСАН,
«Егемен Қазақстан»