Аймақтар • 18 Наурыз, 2020

Алматыны сумен, жылу және жарықпен қамтамасыз ету online режимге көшті

257 рет
көрсетілді
6 мин
оқу үшін

Төтенше жағдайға байланысты «Алматы жылу жүйесі» ЖШС-ның Тұтынушыларға қызмет көрсету орталықтары (ТҚКО) тек online режимде жұмыс істейтін болады.

Алматыны сумен, жылу және жарықпен қамтамасыз ету online режимге көшті

«Алматы жылу жүйесі»

Тұтынушылар кеңес алу үшін «Алматы жылу жүйесі» ЖШС анықтамалық қызметіне: +7 (727) 341 07 77  көп арналы номері бойынша хабарласа алады, жұмыс уақыты таңертеңгі сағат 08:00-ден кешкі сағат 18:00-ге дейін.

Келесі мекен-жайлар бойынша электронды пошталар арқылы сұрау салуға, жазбаша өтініш білдіруге немесе кеңес алуға болады:

[email protected] (Байзақовкөшесі, 221-үй)

[email protected]  (Әуезов, Наурызбай, Алатау аудандары)

[email protected]  (Түрксіб, Жетісу, Медеу аудандары)

[email protected]  (Бостандық, Алмалы аудандары)

Жылу мен қамтамасыз ету қызметін екінші деңгейлі банктер арқылы және online режимде төлеу қажет.

«Алматы су»

«Алматы су» тұтынушыларға қызмет көрсетудің қосымша сервистерін ұсынады. «Алматы су» МКК тұтынушылар үшін қашықтықтан қызмет көрсетудің сервистерін кеңейтеді.

Халық қауіпсіздігін қамтамасыз ету және денсаулық сақтау мақсатында азаматтарды қабылдау шектеледі, тұтынушыларға қызмет көрсету орталықтары online режимінде жұмыс істейді .

Сумен қамтамасыз ету және кәріз қызметтері бойынша қашықтықтан кеңес беру келесі сервистер арқылы жүргізіледі:

- 3-777-444 телефоны бойынша сall-орталық; - хабарласудың қосымша нөмірі: 234-32-93,

234-32-92,

381-19-33,

376-83-50,

398-89-26,

398-89-33,

396-95-70,

227-60-75.

- келісімшарт бөлімі: 227-60-82, 227-60-63;

- шот-фактуралар: 227-60-77, 227-60-79;

- есептеу құралдары: 227-60-84, 227-60-67;

- көп пәтерлі үйлер секторы: 227-60-47;

- жеке үйлер секторы: 227-60-81, 227-60-80;

- заң секторы: 227-60-67, 227-60-69;

- «Алматы су» жеке кабинеті: www.as-portal.kz;

- АЛМАТЫ СУ және АЛСЕКО мобильді қосымшасы (Android үшін қосымша PlayMarket-те, iOS үшін AppStore-да);

- электрондық пошта: [email protected];

- Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100011359929671

- instаgram: https://instagram.com/almatysu_?igshid=htxmug9j8ah9

- кәсіпорынның ресми сайты: www.almatysu.kz

ЕсептеуқұралдарыныңкөрсетулерінWhatsAppмесенджеріарқылы +7 (747) 377-74-44 нөміріне, сall-орталыққа хабарласу арқылы, жеке кабинет және АЛМАТЫСУ және АЛСЕКО мобильдік қосымшалары арқылы жолдай аласыздар.  Сумен қамтамасыз ету және ағындарды бұру қызметтері үздіксіз іске асырылады.

«АлматыЭнергоСбыт»

Елдегі электр энергиясының жеткізушісі «АлматыЭнергоСбыт» ЖШС-нің бөлімшелері әдеттегідей режимде жұмыс істейді. Инфекцияның таралуына жол бермеу және жүгінген тұтынушылар мен қызметкерлерді қорғау бойынша алдын алу шаралары ретінде мынадай шаралар қабылданды: бөлмелерді тазалау мен оларды желдету күшейтілді, қызметкерлер қорғаныш маскалармен және дезинфекциялау құралдарымен қамтамасыз етілді.

Азаматтарға электр энергиясы үшін төлем жүргізу кезінде қашықтықтан (онлайн) банкингке және бөлімшелерге барудың орнына онлайн кеңес алуға басымдылық танытуға кеңес береміз. 

«АлматыЭнергоСбыт» ЖШС-нің онлайн қызметтері келесі түрде көрсетіледі:

  1. Электр энергиясы үшін ақыны төлем терминалдары немесе кез келген қазақстандық банктің төлем карталары арқылы интернет-банкинг сервисімен төлеуге болады;
  2. Дербес шот бойынша толық нақты ақпаратты және электрмен жабдықтау бойынша кеңесті бірнеше тәсілмен алуға болады: А) esalmaty.kz сайтындағы Жеке кабинетте тіркелу; Б) www.esalmaty.kz сайтының «Кері байланыс» бөлімінде хабарлама қалдыру; В) әлеуметтік желілердегі @esalmaty.kz аккаунтына хабарлама жазу немесе #алматыэнергосбыт хэштегін көрсету; Г) Алматы қаласының қалалық нөмірлері бойынша тәулік бойы қызмет көрсететін Контакт-орталығының телефондары бойынша қоңырау шалу – 356-99 -99, 399-99-00;
  3. Абоненттер есепке алу құралының көрсеткіштерін алу үшін esalmaty.kz сайтындағы Жеке кабинетте тіркеліп, ЭЦҚ-сыз онлайн-режимде есепке алу құралының көрсеткіштерін бере алады және көрсеткіштерді салыстыруға «Алатау Жарық Компаниясы» АҚ (АЖК) қызметкерін шақыра алады.
  4. ЭЦҚ-сы бар тұтынушылар esalmaty.kz сайтындағы Жеке кабинетте онлайн-режимде тұратындардың санын өзгерту, тарифті өзгерту, есепке алу құралын тексеру үшін қызметті шақыру, есепке алу құралын пломбалау/пломбасын алып тастау немесе дербес шотты жабу сияқты іс-әрекеттерді жүзеге асыра алады.

Егер сізде қосымша сұрақтар туындаса, сіз жоғарыда аталған «АлматыЭнергоСбыт» ЖШС-нің сайтындағы «Кері байланыс» нысаны арқылы хабарласа аласыз.

«Алматы Қала Жарық»

Сыртқы жарықтандыру желiлерi мен жарық нүктелерiнiң зақымдануы мəселелерi бойынша  «Алматы Қала Жарық» МКК-нiң диспетчерлiк орталығына тɵменде кɵрсетiлген  телефон нɵмiрлерi арқылы хабарласа аласыз: 8(727)300-75-41, 8(727)300-75-42, сондай-ақ Инстаграм: @almatykalazharyk.

«Алатау Жарық Компаниясы»

"АЖК" АҚ техникалық шарттарды алу мәселелері бойынша тұтынушыларды жеке қабылдауды толығымен тоқтатты.

Ағымдағы жылдың 16 наурызынан бастап техникалық шарттарды алу бойынша қызметтер тек «АЖК» АҚ сайты www.azhk.kz арқылы жүзеге асырылады.

Бұл рәсім тұтынушыда ЭЦҚ (электрондық цифрлық қолтаңба) болуын талап етеді.

Тұтынушылардың электр қондырғыларын "АЖК" АҚ электр желілеріне қосу кезіндегі іс-қимыл тәртібі туралы ақпарат мына сілтеме бойынша қолжетімді болады: https://www.azhk.kz/ru/podklyuchenie-k-setyam-elektrosnabzheniya).

Сонымен қатар, тәулік бойы ақпараттық-анықтамалық орталық жұмыс істейді.

Тәулік бойы көп арналы байланыс орталығының операторлары электр энергиясының тарифтері, есептері, болмау себептері туралы кеңес беруге, сондай-ақ, электрмен жабдықтауды қалпына келтіру, есептеу аспаптарын пломбалау немесе пломбалау туралы өтінімдер қабылдауға дайын.

Байланыс орталығының телефондары: +7 (727) 356-99-99, 399-99-00.

«КазТрансГаз Аймақ »

Халыққа қызмет көрсету орталықтары тұтынушыларды қабылдауды тоқтатты. Жұмыс онлайн режимде жүріп жатыр.

Көп арналы телефон арқылы «Абоненттік есептеу орталығы «Алматыгаз» ЖШС-ның Ақпараттық үстелі жұмыс істейді:

+7 (727) 244-55-11

Жеке тұлғалармен жұмыс істеу бөлімі:

+7 (727) 244-55-20

Заңды тұлғалармен жұмыс істеу бөлімі:

+7 (727) 244-55-27

Колл-орталық:

+7 (727) 244-55-33

Тұрмыстық тұтынушылар мен коммуналдық-тұрмыстық тұтынушылардың дебиторлық берешегі және тауарлық газды бөлшек саудада өткізу шарттарын жасамағаны үшін ажыратылуы тоқтатылды.

01.03.2020 жылдан бастап газды есепке алудың жеке аспаптарының тексеру аралық аралығының өтуіне байланысты газды тұтынушылардың тұтыну нормалары бойынша есептеу тоқтатылды.

Бұрын ажыратылған газ тұтынушыларын қайта қосу мәселелері бойынша жоғарыда көрсетілген телефондар арқылы хабарласуға болады.

Жоспарлы көлемдерді түзетуге арналған өтінімдер электрондық пошта арқылы жүргізіледі.

 

АЛМАТЫ