Ол концерннің америкалық бөлімшесінде менеджер болып қызмет етті, содан кейін Солтүстік Америка аймағының сату және маркетинг басшысы болды. Ресейге тағайындалғанға дейін соңғы үш жылда Оңтүстік Еуропадағы Volkswagen аймақтық директоры қызметін атқарды. 2019 жылдан бастап – Ресейдегі Volkswagen маркасының басшысы, оның кеңсесі Қазақстанда жеңіл машиналарды сатуға жетекшілік етеді. Томас Мильц сұхбат барысында 2020 жылдың қорытындылары және марканың болашақтағы даму перспективалары туралы әңгімеледі.
– Томас, коронавирустық пандемияның Volkswagen концернінің қызметіне қалай әсер еткені туралы әңгімелесеңіз. Осы кезеңде жауап ретінде қандай шаралар қолданылды? Сіз қандай қиындықтарға тап болдыңыз және компания бұрын-соңды болмаған дағдарысты қалай жеңуде?
– Көктемде коронадағдарысқа байланысты Қазақстан нарығындағы клиенттерге автокөліктерді жеткізуде қиындықтар туындады. Алайда, Volkswagen дилерлері бұл жағдайға тез және кәсіби түрде тіл қатты, қазіргі шектеулерге қарамастан тамаша қызмет атқарды. Volkswagen клиенттері брендке деген керемет адалдықты көрсетті: олар автокөліктердің жеткізілімін күтуге дайын болды, осыған байланысты біздің сату тобымыз өте жақсы нәтижелерге қол жеткізді. Біз өз тарапымыздан дилерлерге барынша қолдау көрсеттік: мысалы, дилерлік орталықтардың қызметкерлері іссапарларға қосымша шығынсыз, қауіпсіз жағдайларда жаңа білім алуы үшін төлем мерзімдерін ұзарттық және оқу курстарының көпшілігін цифрлық форматқа көшірдік.
– Пандемияның әсерін ескере отырып, 2020 жылдың қорытындысы бойынша Volkswagen-нің Қазақстандағы нәтижелерін қалай бағалайсыз?
– 2020 жылы Қазақстанда Volkswagen сатылымы 2 427 автокөлікті құрады, 2019 жылмен салыстырғанда сатылым өсімі – 44%. Volkswagen Қазақстандағы сату көлемі бойынша топ-10 брендтің қатарына кіреді. Бұл ретте біз — нарық үлесінің өсуіне қол жеткізген алғашқы ондықтың ішіндегі жалғыз автоөндірушіміз (2019 жылмен салыстырғанда). Жергілікті өндірістің болмауы бұл жетістікті одан да маңызды деп санауға мүмкіндік береді. 2020 жылы біздің дилерлік желі жылдың барлық қиындықтарына қарамастан үздік нәтижелер көрсетті. Қазақстан нарығы өте тез қалпына келді және күзде сұраныс өте жоғары болды. Мысалы, қыркүйек айында біз 243 Polo (соңғы төрт жылдағы ең үздік көрсеткіш); 77 Tiguan (2013 жылдан бергі рекорд) және 9 Touareg (2016 жылдан бергі рекорд) өткізу арқылы Қазақстанда автомобильдердің рекордтық сатылымына қол жеткіздік.
– Пандемияның жалғасып келе жатқан әсерін ескере отырып, 2021 жылы жалпы Қазақстанның автомобиль нарығынан не күтесіз?
– Қазір бізде бар ақпарат негізінде пандемияға байланысты 2021 жылы сату көлемі 2020 жылғы көрсеткіштерден сәл ғана асып түседі деп болжауға болады. 2021 жылы Volkswagen біздің нарықтағы үлесіміздің одан әрі өсуін қамтамасыз ететін бірнеше маңызды жаңа модельдерді шығарады: жаңа Поло, жаңа Tiguan, кейінірек жаңа Teramont, содан кейін біз бұл нарықта бұрын-соңды ұсынбаған су жаңа SUV келмек.
– Сіз Қазақстан Республикасында дилерлік желіні кеңейтуді жоспарлайсыз ба?
– 2020 жылдың маусымында біз Шымкентте жаңа дилерлік орталық аштық, енді Volkswagen ресми дилерлік орталықтары Қазақстанның 7 ірі қалаларында бар. Қазір біз жаңа серіктестерді белсенді іздеуде емеспіз, себебі дилерлік орталықтардың саны нарық көлеміне және оның ағымдағы әлеуетіне сәйкес келеді. Біздің команда болашақ сатылымдар үшін жақсы әлеуеті бар қалаларды талдайды. Жаңа серіктестерді іздей бастағанда, біз бұл туралы ресми сайтта «Қалай Volkswagen дилері болуға болады» бөлімінде хабарлаймыз.
– Сіздер жаңа дилерлік орталықтарды сандық форматта іске қосудасыздар. Осы формат туралы айтып берсеңіз: оның айрықша ерекшеліктері қандай? Қандай артықшылықтары бар?
– Біздің клиенттеріміздің қалауы өзгерген сайын, біз оларға дилерлермен өзара әрекеттесудің, автомобильдерді таңдау мен сатып алудың жаңа, қарапайым және ыңғайлы әдісін ұсынғымыз келеді. Сондықтан біз дилерлік орталықтардың жаңа цифрлық форматын енгіземіз, онда клиент арнайы цифрлық аймақта тапсырыс беруге қолжетімді автомобильдерді, оларды жабдықтау нұсқаларын және қолданыста ұсынылатын технологияларды бірден қарай алады. Осылайша, қолайлы нұсқаны таңдаудың бүкіл процесі енді нақты автомобильдердің болуын қажет етпейді және электронды ортада жүзеге асырылуы мүмкін. Бұл тәсіл икемділікті қамтамасыз етеді және біздің клиенттер үшін ыңғайлы.
– Қазақстанның Volkswagen дилерлерімен, әсіресе олардың ішіндегі ең ірісі — Orbis Auto компаниясымен қарым-қатынастарыңыз қалай дамуда?
– Біз дилерлердің дамуына белсенді ықпал етеміз және олардың клиенттердің қанағаттануын арттыру жөніндегі жұмысын қолдаймыз. 2020 жылы барлық дилерлер, оның ішінде Orbis Auto, талап етілетін сапа деңгейіне жету үшін процестерді жетілдіретінін көрсетті және бұл біздің сату нәтижелерімізге әсер етті. Өз тарапымыздан біз дилерлермен үнемі байланыста боламыз, оқыту мәселелерін талқылаймыз және клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру және бизнесті тиімді дамыту үшін қолайлы шешімдерді табуға көмектесеміз. 2019 жыл Orbis Auto компаниясы үшін күрделі жыл болды, өйткені оларға көптеген жаңа менеджерлерді жалдауға және оқытуға тура келді. Біз 2021 жылы Қазақстанда Volkswagen маркасымен клиенттердің қанағаттану деңгейінің және сатылымның бұдан да жоғары көрсеткіштеріне қол жеткізе алатынымызға сенімдіміз.
– Қазақстанда Volkswagen автомобильдеріне сұраныс құрылымында қандай да бір айрықша ерекшеліктер бар ма? Volkswagen-нің қандай модельдері осы елде ең танымал?
– Көптеген басқа нарықтардағыдай, жаппай модельдер қол жетімді болуы керек. Қазіргі таңда біздің Қазақстандағы бестселлеріміз Polo болып табылады, ол — жаңа технологиялармен, соның ішінде мультимедиялық жүйелермен, сенімді қозғалтқыштармен, кең салонмен және «лифтбэк» жаңа шанағының арқасында шын мәнінде үлкен жүк бөлімшесімен тамаша жаңа автокөлік. Сондай-ақ, біз Tiguan моделі сатылымының айтарлықтай өсуін байқаймыз. Қазір Volkswagen кроссоверлердің модельдік қатарымен жұмыс істеуде және мен айтып өткендей, 2021 жылы Қазақстанда бірнеше жаңа SUV пайда болады.
– Электрмобильдердің танымалдығы артуда. Сіздің ойыңызша, Қазақстанда «жасыл» автомобильдерге сұраныс өсе ме? Олар қазақстандық автоәуесқойларға қолжетімді бола ма?
– Бұған дейін Volkswagen басшылығы марка миллионерлер үшін емес, миллиондаған адамдар үшін электрмобильдер шығаруды мақсат етіп отырғанын айтқан болатын. Volkswagen ID.3 — марканың алғашқы электр машинасы, ол жаппай және қол жетімді болуы керек. Оның бағасы ұқсас комплектациядағы дизель қозғалтқышы бар Golf моделінің бағасымен салыстырылады. Содан кейін ID.4 электрмобилі пайда болады, ол танымал SUV сегментінде Volkswagen жаһандық моделінің рөлін атқарады. Ағымдағы жоспарларға сәйкес, 2025 жылы Volkswagen модельдік қатарына электр тартқыштағы 20-дан астам модель кіреді, ал марка жыл сайын шамамен 1,5 миллион электрмобильді сатуды жоспарлап отыр. Белгілі бір елде электрмобильдердің жүзеге асырылуы инфрақұрылымның болуына және дамудың жалпы тенденцияларына, сондай-ақ оның климатының ерекшеліктеріне байланысты. Электр мобильділік бірінші кезеңде Қазақстанда инфрақұрылым мәселесін тезірек шешуге болатын үлкен қалаларда дамиды деп болжауға болады. Кез-келген жағдайда, электрмобильдерге сұраныс болған кезде, Volkswagen маркасы өз өнімін ұсына алады.
– Volkswagen маркасының Қазақстандағы даму перспективалары туралы айтып берсеңіз. Сіз осы елде Volkswagen автомобиль өндірісін ұйымдастыруды жоспарлап отырсыз ба?
– Қазіргі уақытта біз жергілікті өндіріс мәселесін пысықтап жатқан жоқпыз, бірақ олсыз да Қазақстандағы Volkswagen маркасының даму әлеуетін көріп отырмыз. Біріншіден, біз Polo және Tiguan бестселлерлерінің жаңа нұсқаларын ұсынамыз, сонымен қатар 2021 жылы тағы көбірек жаңа модельдер пайда болады. Екіншіден, біздің дилерлік желіміз дамып келеді, сапа стандарттары өсуде және жалпы нарықта оң үрдіс байқалады. Осыған сүйене отырып, біз 2021 жылы нарықтағы үлесіміз бен сату көрсеткіштеріміздің өсу әлеуетін көре аламыз.
Томас Мильц бұл салада 20 жылдан астам уақыт жұмыс істейді. Автобизнестегі мансабын Volkswagen AG-да 1997 жылы өнімдік стратегия жөніндегі менеджер лауазымынан бастады, деп хабарлайды Egemen.kz
Түркістан облысында Отбасын қолдау орталығы ашылды
Отбасы • Кеше
ТМД Парламентаралық ассамблеясы отырысы
Саясат • Кеше
Сатира • Кеше
Егемен Қазақстан • Кеше