Аймақтар • 17 Ақпан, 2021

«Асыл Арман» мен Алматы әуежайын метро жалғастырады

767 рет
көрсетілді
5 мин
оқу үшін

Енді Алматының шығысы мен батысын, оңтүстігі мен солтүстігін  метро жалғастыратын болады. Қаланың төрт тарабындағы   көлік хабтарына қосылатын үш негізгі метро желісін салу мәселесі Алматыда талқыланды, деп жазады Egemen.kz.

«Асыл Арман» мен Алматы әуежайын метро жалғастырады

Сарапшылардың оқып-зерттеуі бойынша, әлемде жолаушылардың басым көпшілігі күнделікті қозғалысында жерасты жолдарын, әсіресе, метроны көп пайдаланады екен. Жерасты жолдары дегенде, оның бәріне метроны қоса беруге болмайды. Себебі, Лондон мен Гонконг қалаларында жерасты жолдарымен кемелер мен автобустар да қатынайды. Сондай-ақ, кейбір қалаларда ұзын-сонар жерасты тоннельдерін халық қатынас жолдарына айналдырып алған.  

Алматы метрополитені - әлемдегі ең жаңа, бұрынғы Кеңестер одағындағы Қазан қаласынан кейінгі және Орта Азиядағы екінші, Азия құрлығындағы іске қосылған соңғы метро болып отыр. Ташкент метросын бүкіл КСРО республикалары жабылып салса, Қазан метросын бүкіл Ресей Федерациясы асарлап салды.

Жобалық компанияның бас инженері Павел Москавчуктың айтуынша, тұрақты қаржыландырумен 2025 жылға қарай метро желісі Мәскеу станциясынан Западный автобекетіне дейін Ашимова - Райымбекке дейін созылуы керек. Бұл жолаушылар ағынын тәулігіне 119 мың адамға дейін арттыруға мүмкіндік береді.  

Сонымен қатар, үшінші  түйісу  кешені - Қалқаман станциясының құрылысы бойынша жұмыстар басталды. Учаскенің бағыты Яссауи көшесінен батысқа қарай Абай даңғылының перспективалық соққысы астында Әшімов көшесіне, одан әрі солтүстікке қарай Байзақ батыр көшесіне дейін орналасқан. Қалқаман станциясы Әшімов көшесінің астында, Елібаев пен Байзақ батыр көшелерінің шекарасында орналасқан. «Екінші іске қосу кешені -« Сарыарқа »станциясы мен бірінші метро желісінің екінші кезеңіндегі« Достық » станциясының іске қосылуы - 2021 жылдың төртінші тоқсанында жоспарланған. Құрылыс бекітілген құрылыс кестесіне сәйкес жүргізілуде », - деп атап өтті департамент.

Сонымен бірге, метрополитеннің дамуы батыс бағытта Мәскеу станциясынан Западный автобекетіне дейін көзделіп отырғандығы, сызық бөлігі екінші түйісу нүктесі - «Сарыарқа» және «Достық» станцияларын, үшінші ұшырылымды қамтитындығы баса айтылды. кешен - Қалқаман станциясы », үшінші кезең - жобалау жұмыстары жүргізілуде.

Жақын арада Сарыарқа және Достық станцияларының құрылысы аяқталуы керек, бұл метрополитенге Алматы, Жетісу және Мамыр қалаларының нөмірленген шағын аудандарының тұрғындарына қол жеткізуге мүмкіндік береді. Бұл жолаушылар ағынын тәулігіне 86 мың адамға дейін арттыруға мүмкіндік береді.

Сондай-ақ, техникалық қызмет көрсету, жобалық құжаттама дайындалып, Елібаев пен Байзақ батыр көшелері аймағында орналасатын келесі станция - «Қалқаман» құрылысы басталды. Ол жерге Ұлықбек көшесі де салынады.

Ақырғы нүкте Западный автовокзалы болады, ол автовокзалдың өзіне қосылады және негізгі көлік маршруттарына қол жетімді болады, ал болашақта BRT және LRT станцияларымен біріктіріледі.

2025 жылдан кейін бірінші метро желісін солтүстік бағытта Саяхат аймағындағы Райымбек батыр станциясынан Сейфуллиннен төмен, Алматы-1 станциясы арқылы басқа көлік айырбас торабы - Северный автовокзалына дейін (Покровка ауылы) ұзарту жоспарланып отыр. Мұнда қаланың төменгі бөлігінен кіретін ағын ұсталады. Москвавчуктің айтуынша, болашақта бұл бағыт спутниктік Алматы қақпасы қаласына қарай дами алады. Барлығы желі тоғыз станцияда және 16,8 км-де ұзартылады.

Метрополитеннің «көк» деп аталатын екінші желісі қаланың шығыс бөлігінен батысына дейін созылуы керек. Ол Алматы әуежайының терминалынан бастап, Талғар тас жолындағы Восточный автобекеті арқылы, мәдениет және демалыс саябағы арқылы Гоголь бойымен және Райымбек даңғылының бойымен батыс автовокзалына дейін басталады. Желі 18 бекет пен 29,3 шақырымды алады.

Алматы метрополитенінің ұзындығы 27,3 шақырым және 18 станциядан тұратын үшінші тармағы қаланың солтүстік және оңтүстік бөліктерін, әуежайдан, Бекмаханов көшесінің бойымен, Төменгі Пятилетка арқылы, Солтүстік сақина арқылы және Розыбыкиев бойымен Орбитаға дейін байланыстыруы керек. Үш жолда да алты ауысу сызығы болады.

Кездесуге қатысқан сарапшылар көп шоғырланбаған көшелер бойымен метро желілерін тарту туралы сұрақтар қойды. Сонымен қатар, олардың кейбіреулері автобустар немесе LRT желісі оларды осы көшелерде алмастыра алатынын көрсетті.