Елордадағы Орталық коммуникация қызметінде
М.Х.Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің ректоры М.Сарыбековтің қатысуымен «Елбасы Жолдауының аясында бәсекелестік мемлекетке кадрлар дайындау» тақырыбында брифинг болып өтті.Кадр дайындаудағы қарымды қадам
Елбасының Жолдауындағы білім және ғылымды дамытуға қатысты бағыттарын насихаттау мен түсіндіру және М.Х.Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің бәсекеге қабілетті мамандарды дайындаудағы қызметі туралы халықты ақпараттандыруды мақсат еткен басқосуды өткізген университеттің негізгі ұйымдастыру қызметінің стратегиялық ұстанымы – студенттерге, магистранттарға және докторанттарға ғылым арқылы білім беру. Тараз мемлекеттік университеті – 60 мамандықтан бакалавриат, 39 мамандықтан магистратура және 3 мамандықтан PhD-докторантура бағдарламалары бойынша мамандар дайындайтын оңтүстік өңірдегі жетекші оқу орындарының бірі. Университет халықаралық білім беру кеңістігінде интеграцияны тереңдету, оқытушылардың ғылыми-зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту және білім алушылардың академиялық ұтқырлығын дамыту мақсатында Шанхай ынтымақтастық ұйымы университеттерінің желісіне ресми түрде қабылданыпты. Сонымен қатар, Беларусь-Қазақстан ғылыми-білім беру консорциумы аясында бірқатар инновациялық жобаларды да жүзеге асырған. Оқу орны оңтүстік өңірдегі ірі патент иеленуші болып, жыл сайын университет ғалымдары жаңа құрылғылар мен жабдықтарға, механизмдерге, құрылыс материалдарына орта есеппен 25-30-дан Қазақстан инновациялық патентін және авторлық куәліктерін иеленіпті. Жамбыл облысы әкімдігінің тапсырмасымен университетте патенттер мен авторлық куәліктерді коммерцияландыру бойынша негізделген ұсыныстарды іріктеу, сараптау және жүзеге асыратын аймақтық сараптамалық орталық құрылған. Университет ұжымы аймақта мемлекеттік жастар саясатын жүзеге асыру барысына белсене атсалысып, әртүрлі санаттағы жастардың мәселелерімен айналысу мақсатында университетте аймақтық ғылыми-зерттеу орталығы құрылып, оның қызметі мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс есебінен облыстық бюджеттен қаржыландырылып отыр. ТарМУ білім беру және ғылым салалары бойынша екіжақты ынтымақтастық туралы 49 жоо-мен және алыс-жақын шетелдік ғылыми-зерттеу ұйымдарымен келісімшарт жасасып, халықаралық ынтымақтастық шарттарының аясында бірлескен зерттеу жобалары жүзеге асырылып келеді. Соның арқасында жыл сайын университеттің оқытушылары мен студенттері халықаралық білім беру бағдарламаларының гранттарына ие болып келеді. Люблин (Польша) политехникалық университетімен жасалған келісімшарт аясында бакалавриаттың және магистратураның білім беру бағдарламалары бойынша қос дипломды жүйеге көшу жұмысы қолға алынған. М.Х.Дулати атындағы ТарМУ-дің ғылыми-әдістемелік, материалдық-техникалық қоры мен кадрлық-педагогикалық әлеуеті университеттің 2020 жылға қарай оңтүстік өңірдің заманауи ғылыми-білім, инновациялық-интеллектуалдық және мәдени-ағарту орталығына айналуына мүмкіндік береді. Берік САДЫР, «Егемен Қазақстан».Бірлік бар жерде бағындырар биік те бар
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаев ел Үкіметіне мемлекеттік индустрияландырудың жаңа кезеңіне өту жоспарын жасауды тапсырып отыр. Бұдан былайғы жерде елімізде халықтық кірістің өсу саясаты жан-жақты пысықталатын болады. Осыған орай Елбасы қаржылық-несиелік саясат барысында әрбір қазақстандықтың кіріс табысын инфляция мен құнсызданудан сақтауға кепіл болуды мықтап қадағалау керектігін айтты. Елбасы алға қойып отырған жаңа мақсат, жаңа бағдарлама – «Қазақстан-2050» Стратегиясы – бұл ұрпақтар жалғастығының ұлы мақсаттар көшіндегі үнқатысуы, бір мүдде астында жиылуы деп білемін. Қазақстан халқының өз қолымен жеткен жетістігі – ел Тәуелсіздігі ұлы іс екеніне, мұны ертеңгі ұрпақ жалғастырып әкететініне Елбасымыз өзінің Қазақстан халқына жасаған Жолдауында баршамыздың көзімізді жеткізді, көңілімізді сендірді. «Қазіргі таңда адам баласы ғалами жаңа талаптарға тап болып отыр», деп сөз сабақтаған Елбасы біздің еліміздің де алдында тұрған негізгі 10 бағыт, 10 талапты талқылап тұрып түсіндіріп берді. Барша қазақстандықтың денсаулығынан бастап білім алу, жұмыспен қамту, жалақы, зейнетақы мен әлеуметтік төлемдер төлеу, тіпті, тұрғын үй мәселесін де назардан тыс қалдырмайтын Президенттің осы Жолдауына да ел дән риза. Кезінде жеке меншіктің қолына өтіп кеткен кен байлықтары мен өнеркәсіп орындарын ел экономикасын көтеру үшін мемлекет меншігіне қайтару бағытындағы жұмыстар қарқынды жүргізілуде. Сондай-ақ, Мемлекет басшысының еліміздің кадрлық әлеуетіне баса мән беріп отырғандығы қуантады. Саны бар, сапасы жоқ мамандарды емес, болашақта халық үмітін ақтай алатын іскер азаматтарды дайындау қажет екендігін де Елбасы нығарлап тұрып тапсырды. Бұл Жолдаудан түйгеніміз, тыныш та бірлігі жарасқан елде алға басу, ілгерілеу бар. Барша қазақстандықтар болып Көк тудың астында, көкейге түйген ұлы мақсаттың аясында біріксек, біз жеңбейтін қиындық, біз алмайтын биік жоқ! Гүлнәр АННАҚҰЛИЕВА, түркімен этномәдени бірлестігінің төрайымы. АЛМАТЫ.Ғылымға қаржы керек, ғалымды қалыптастыру одан да өзекті
Адамзатқа прогрессивті көптеген жаңалықтар әкелген ХХ ғасырдың аяғына дейін «Бесжылдықтың балғасы солқылдата соғылсын!» деген ұрандар болушы еді. Жоспарлы экономиканың кезінде «Қазақстанда қой санын 50 миллионға жеткіземіз» деген тапсырма болғаны да аға буынның есінде болар. Ал ХХІ ғасырдағы ғылым мен экономиканы дамытудың талап-тілегі, әлемдік даму бағыты тіпті өзгеше. Ғылымды дамытқанда ғана ғаламдық өлшемдермен алғандағы жұдырықтай жерді көші тоқтамайтын адамзат игілігіне дұрыс пайдаланамыз. Экономиканың ғылыми қамтымды моделіне көшпей, Президент Нұрсұлтан Назарбаев биылғы Жолдауында тапсырған еңбек өнімділігін 5 есе өсіру мақсатына жету мүмкін емес. Алға қойып отырған тапсырма ауқымын түсіну үшін, Қазақстандағы еңбек өнімділігінің 24,5 мың долларға тең екенін айтуымыз қажет. Ал құдайы көршіміз әрі Кеден одағы бойынша әріптесіміз Ресейде бұл көрсеткіш 30 мың долларға жетті. Ал АҚШ-та бұл сан – 95 мың доллар. Сондықтан оны елімізде 2050 жылға қарай бүгінгі 24,5 мың доллардан 126 мың долларға дейін жеткізу міндеті Айға болмаса да, аспанға шапшумен бірдей көрінеді. Ғылыми қамтымды экономиканы қалай түсіну керек? Өмірдің барлық саласында, яғни өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында, азаматтық, әскери секторда ғылыми білімді жүйелі, бұқаралық және кең негізде қамтыған экономика деп түсіну керек. Ғылыми қамтымды экономиканың өлшемі ғылымды пайдалана отырып өндірілген тауар мен көрсетілген қызметтің жалпы құнын өлшегендегі қосылған құнының шамасы болып табылады. Дамыған елдерде бұл шама жалпы бағаның 15-20 пайызына дейін жетеді. Жоғары технологиялық салаларда өнімнің жалпы құнындағы ғылыми үлестің шамасы мұнан да жоғары. Қазіргі дамыған мемлекеттер экономикасының барлығы да ғылыми қамтымды екенін көріп отырмыз. Қазіргі кезде әлемдегі ішкі жалпы өнім өсімінің 70 пайызы өндірістегі және басқарудағы инновациялық технологияларда көрініс тапқан жаңа білімнің үлесіне тиеді. Мысалы, қазір бір тонна болат өндіру өткен ғасырдың 80-жылдарымен салыстырғанда, еңбек шығынын 12 есе аз талап етеді. Демек, барлық жұмыс үдерістерін автоматтандыру және компьютерлендіру нәтижесінде еңбек өнімділігі 12 есе өсті деген сөз. Сондықтан да дамыған, мойны озық елдер ғылыми өңдеу мен тәжірибелерді қаржыландыруға жіті көңіл бөледі, олар үшін қаржыны қысымдамайды. Цифрларға жүгініп көрейік. Тұтастай алғанда, дамыған елдер өзінің ішкі жалпы өнімінің 2,5 -3 пайызын ғылыми-зерттеу және тәжірибе-құрастыру жұмыстарына жұмсайды. Америка Құрама Штаттарында бұл мақсатқа жұмсалатын шығындар ішкі жалпы өнімнің 2,6 пайызына тең. Мұнымен қатар әлемдегі ғылымға бөлінген барлық қаржының 40 пайызы Америка Құрама Штаттарына ағылатынын да ескеріңіз. Германия ғылымға ішкі жалпы өнімінің 2,4 пайызын, Жапония 3 пайызын, Швеция 3,7 пайызын жұмсайды. Халықаралық академиялық кеңестің ұсынуымен дамушы елдерде ғылымды дамытуға арналған шығындар үлесі ішкі жалпы өнімнің 1-1,5 пайызын құрайды. Қазақстанда бұл көрсеткіш 2009 жылы – 0,23 пайыз, 2010 жылы –0,15, 2011 жылы – 0,16 пайыз болды. Тіпті 2012 жылдан басталған ғылымға жұмсалған қаржының өсуі де жағдайды өзгертуге септігі тиіп отырған жоқ, өйткені, ішкі жалпы өнімнің жалпы өсу деңгейі ғылымға бөлінген қаржы үлесін өсіруге мүмкіндік бермейді. Нақ осы себептен де Қазақстанда бір миллион тұрғынға 93 патенттік сұранымнан келеді. Бұл дамыған елдердегі деңгейден аз. Ресейде бұл әр миллион тұрғынға шаққанда —195,9, Германияда – 582,6 және Оңтүстік Кореяда – 2591,5 сұраныстан келеді. Мұнан ресейліктер қазақстандықтардан екі есе, немістер 6 есе, корейлер 28 есе ақылды деген ой тумаса керек, әңгіме қаржыландыру деңгейі мен ғылымды ұйымдастыруда болып отыр. Қазақстанда ғылымға бағышталған әлгі аз қаржының 45 пайызы қолданбалы зерттеуге бөлінеді, ал Батыста ғылымға деген қаржының 60 пайызы ғылыми өңдеудің және оны коммерциялаудың соңғы сатысына жұмсалады екен. Ал бізде халықаралық патент алған өнертапқыштар жұмысының ең болмаса бір бөлігі де қаржыландырылмайды. Президент ішкі жалпы өнімнің 3 пайызын ғылымды қаржыландыруға жұмсауға қол жеткізуді тапсырды. Бұл жыл сайын ғылыми-зерттеу және тәжірибе-құрастыру саласына 7-8 миллиард доллар түседі, яғни қаржыландыру бұрынғыға қарағанда, 18 есе көбейеді деген сөз. Бұл цифрды ішкі жалпы өнімнің 2013 жылдың деңгейімен алып отырмыз. Егер еліміздің ішкі жалпы өнімі алдағы уақытта жыл сайын 6 пайызға өсетінін есепке алсақ, онда ғылымға жылына 480-500 миллиард доллар қаржы түсетін болады. Бұл қаржының барлығы бірдей бюджеттен шығуы міндетті емес. Батыста ғылыми-зерттеу және тәжірибе-құрастыру саласын қаржыландырудың басым бөлігін ірі корпорациялар өз мойнына алған, өйткені, негізінен патенттердің иелері де солар болып табылады. Қазақстандағы қазба байлықтарын өндірушілерге табыстың 1 пайызын ғылыми-зерттеу және тәжірибе-құрастыру саласына бөлуді міндеттеу жылына 250 миллион доллар қаржы алуға қол жеткізген еді. Мұның сыртында 2012 жылы ғылымды мемлекеттік қаржыландыру 280 миллион доллар болды. Бір сөзбен айтқанда, Қазақстан ғылымын үлкен қаржы күтіп тұр. Алайда ғылымды қаржыландырумен ғана болашаққа мақсат тұтқан істерді бітіре алмаймыз, басқа өзекті мәселелермен бетбе-бет келетініміз айқын. Ең бастысы, бүгінде креативті, білімді, сол берілген қаржыны жаңа істерге, идеяларға жұмсай білетін ғалымдар тапшы екенін жасырып керегі жоқ. Сондықтан Президент өз Жолдауында айтқандай, жоғары оқу орындарының, оның ішінде педагогикалық білім ордаларының маңызы арта түседі. Білім жүйесі жұмысын түлектер бойында бастамашылдықты, жеделдікті, икемділікті, динамизм мен сындарлылықты қалыптастыруға бағыттауға тиіс. Оқытушы өз ісіне шығармашылықпен қарағанда, жаңа әдістер мен технологияларды пайдаланып, оның ішінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жобалық қызметтерді атқарумен үйлестіре білгенде ғана үлкен істер шешімін табарын есте ұстағаны абзал. Бұл үшін ертеңгі ұстаздар – педагогикалық жоғары оқу орындарының бүгінгі студенттері зерттеу жұмыстарына бейімделуі, дайын болуы қажет. Сондықтан Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың жекелеген педагогикалық институттарды университеттерге айналдыру жөніндегі бастамасы қолдауға әбден лайық. Олардың қызметіндегі ғылыми-зерттеу жұмыстарының құрамын белсендірек жүргізу бүгінгі күн міндеттерінің бірі. Еркін ӘБІЛ, Қостанай мемлекеттік педагогика институтының проректоры, тарих ғылымдарының докторы, профессор. Қостанай.Аға ұрпақтың үмітін ақтаймыз
Атырау өңірінің жастары Тұңғыш Президентіміз Нұрсұлтан Назарбаевтың «Қазақстан-2050» Стратегиясы – қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Жолдауымен алдымен интернет ресурстарынан танысқан еді. Сол күні кешкілік телеарналардан тыңдауға жиналдық. Содан бері де, міне, бір жыл өте шығыпты. Жолдауда айтылған игі мақсаттардың барша қазақстандықтың көкейіндегісін тап басқаны да анық-тын. Әсіресе, тәуелсіз еліміздің қарышты дамуымен ертеңгі күніне үлкен үмітпен қарайтын жастардың жігерін жанығаны сөзсіз еді. Отанға адал қызмет ету мақсатындағы патриоттық сезімімізді де күшейте түскені күмәнсіз болатын. Елбасының бүгінгі жастарға қарата: «Сендер – болашаққа деген үкілі үмітіміздің тірегісіңдер. Біздің бүгінгі атқарып жатқан қыруар шаруаларымыз тек сендер үшін жасалуда. Тәуелсіз елде туып, тәуелсіз елде тәрбие алдыңдар. Сендер тәуелсіз елдің перзентісіңдер. Сендердің азат ойларың мен кемел білімдерің – елімізді қазір бізге көз жетпес алыста, қол жетпес қиянда көрінетін тың мақсаттарға апаратын құдіретті күш», деуі үлкен сенім жүктейді. Шындығында, Нұрсұлтан Назарбаев Қазақ елі жастарының сапалы білім алуына бар қолдауын көрсетіп келеді. Білімге құштар әрбір талантты жас шетмемлекеттердегі ең озық оқу орындарында білімін жетілдіру мақсатында биыл 20 жылдығы атап өтілген халықаралық «Болашақ» бағдарламасын іске асырды. Басқару қабілеті зор жастарды мемлекеттік қызметке тартты. Отанға адал қызмет етуге үндеді. Кәсіпкер болғысы келген жастар да мемлекеттің қолдауына сүйенеді. Бір сөзбен түйіндей айтқанда, тәуелсіз Қазақстанның Тұңғыш Президенті Нұрсұлтан Назарбаев жастардың келешегіне инвестицияны молынан салды. Енді жастардың алдында бір ғана мақсат болуы тиіс. Ол – қуатты мемлекет ретінде қалыптасып, экономикалық өрлеудің сатылы баспалдақтарына қарышты қадам басып, еңсе тіктеген тәуелсіз Қазақстанның келешегіне бар қажыр-қайратымен емірене адал еңбек ету. Әрине, отаншылдық патриотизмнің де қажеттігі даусыз. Мен Қазақстанның қасиетті топырағында кіндік қаны тамған, тәуелсіз елімізде елжандылық сезіммен тәлімді тәрбие, кемел білім алған замандастарымның бойында отаншылдық рух бар деп нық сеніммен айта аламын. Сол себептен, Қазақстан жастарының барлығын жалынды жүрекпен елдің келешегіне адал қызмет етуге шақырамын. Батыр бабамыз Бауыржан Момышұлының: «Отан үшін отқа түс, күймейсің», деген нақылы әр жастың жадында жүреді. Біз, еркін елдің ертеңгі буыны саналатын бүгінгі жастар тәуелсіз Қазақстанды жаһан жұрты қызығып қарайтын бәсекеге қабілетті ел деңгейіне көтерген Тұңғыш Президентіміз Нұрсұлтан Назарбаевтың, барша аға буынның үкілі үмітін ақтауға, сөйтіп, өз Отанымыздың 2050 жылға қарай әлемдегі бәсекеге қабілетті 30 елдің бірі болуына белсенді атсалысуға дайынбыз. Бізге сеніңіздер, алдыңғы толқын ағалар! Нұрлан АЗАМАТОВ, «Жастар таңдауы – Атырау» қоғамдық бірлестігінің төрағасы. Атырау облысы.Рухани құндылықтар қуаты
Біз былтыр тәуелсіз Қазақстанның ең жас мерекесі – Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті күнін екінші мәрте атап өттік. Ал Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың 14 желтоқсандағы Жолдауы біздің Президентіміздің болашақтың қамындағы шынайы халықтық көшбасшыға айналғанын айшықтады. Өйткені, «Қазақстан-2050» Стратегиясы – қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты ауқымды әрі тағдыршешті құжаттың халық назарына ұсынылып, толық қолдау табуы ешбір өлшемге сыймайтын көрегендіктің үлгісі дер едік. Қазіргі заман тарихына қуатты өрлеу қосатын Жолдау «Мәңгілік Ел» аталатын жаңа Қазақстанның жарқын күндерін көз алдымызға шүбәсіз нанымдылықпен елестетеді, бойымызға сенім қайнарын құяды. Әрине, алдымызда ауыр сындар тұр. Бірақ, Тәуелсіздік тәжірибелері, «Қазақстан-2030» Стратегиясының табысты қадамдары көздеген мақсатымызға міндетті түрде жететінімізді әйгілейді. Болашақтың кілті – көпұлтты халқымыздың бірлігінде, жарасымды тірлігінде. Бұл орайда, Қазақстан халқы Ассамблеясы мәдениеттер үндесуінің бірегей еуразиялық үлгісі болды. Елбасының «Бірлігі бар ел озады. Бұл – тарих заңы. Тек бірлесіп қана, бүкіл халықтың күш-жігерін біріктіріп қана біз алға баса аламыз» деуі сондықтан. 2050 жылғы Қазақстан прогрессивті идеялар қоғамы болуға тиіс. Нұрсұлтан Әбішұлы осы ретте рухани дамуымыздағы негізгі күш саналатын зиялы қауымға үлкен жауапкершілік жүктеп отыр. Ақмола облысы Қазақстан халқы Ассамблеясындағы ғылыми-талдау орталығының жетекшісі ретінде ел арасында Назарбаев моделі аталып кеткен этносаралық түсіністіктің қазақстандық моделін насихаттауда, Ассамблея сессиялары шешімдерін жүзеге асыруда назар саларлықтай жұмыстар атқарылып жатқанын мәлімдегім келеді. Өңірімізде 120-дан астам этностар мен этностық топтарды біріктіретін 42 этномәдени бірлестік тіркеліп, мақсатты жұмыстар атқаруда. Орталық тарапынан ауық-ауық жүргізілетін әлеуметтік сауалдамалар мен оның нәтижесін зерттеу қорытындысы өңірдегі этносаралық ахуалдың тұрақтылығын және этностық негізде даулы уақиғалардың орын алуына әсер ететін факторлардың жоқтығын дәлелдейді. Бұл біздің ғана емес, облыстық ассамблея жанындағы Мемлекеттік тілді насихаттау және дамыту орталығының, балалар мен жастар ұйымдарының ассоциациясының, қолданбалы халықтық қолөнер шеберлері қауымдастығының, журналистер клубының ортақ табысы деуіміз керек. Жолдауда жастар арасындағы идеологиялық жұмысты жандандыруға, діни қауіпсіздікті қамтамасыз етуге ерекше маңыз артылғанын құптаймыз. Бұл бағытта ғылыми интеллигенция Қазақстандағы ислам өркениеті, оған қатысты дәстүрлі ұстанымдар негізін терең зерттеу нысанына айналдыратыны айқын. Сондай-ақ, жаңа қазақстандық патриотизм көпұлтты және көпконфессиялы қоғамымыздың қастерлі құндылығы болып қала бермек. Сәуле ДОСАНОВА, Ақмола облысы Қазақстан халқы Ассамблеясы ғылыми-талдау орталығының төрайымы, саяси ғылымдардың кандидаты. Ақмола облысы.Санаға серпіліс берді
«Қазақстан жолы – 2050»: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Президент Н.Назарбаевтың биылғы жылғы Жолдауын тарихи маңызы бар құжат дер едім. Бұл Жолдаудағы маңызды идея – біздің қоғамымыздың басты құндылығын насихаттайтын, ата-бабаларымыздың сан мың жылдан бергі асыл арманы «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы еді. Ортақ мақсат – бұл «Мәңгілік Ел», ел тәуелсіздігін нығайту. Ортақ қызығушылық – бұл біздің ортақ құндылықтарымыз, ерікті, гүлденген елде өмір сүруіміз. Ортақ болашақ – бұл «Мәңгілік Елдің» гүлденуі, біздің ортақ үйіміз – Қазақстан Республикасының көркеюі, бірлікке жұмылған халық үшін ерекше маңызы бар. Бұл құжат ел рухын көтеретін, болашаққа тікелей бағыт-бағдар беріп, мақсат-міндеттерді айқындап, оны орындайтын бағдарламалардың темірқазығына айналатыны сөзсіз. Елбасы Жолдауда Қазақстанның әлемдегі бәсекеге қабілетті 30 елдің қатарына қосылу жолындағы нақты жоспарын баяндады. 2050 жылға қарай шағын және орта бизнес Қазақстанның жалпы ішкі өнімінің елу пайызынан кем болмайтын өнім шығаратын болса, еңбек өнімділігі бес есеге өсіп, бүгінгі 24,5 мың доллардан 126 мыңға дейін жетуі тиіс. Жан басына шаққандағы ІЖӨ 4,5 есеге артып, бүгінгі 13 мың доллардан 60 мың долларға артады. Қазақстанда орта тап өкілдері басым елге айналып, шағын және орта бизнес әр отбасында атадан балаға берілетін дәстүрді қалыптастырады. Жолдаудағы білім саласына көрсетілетін қамқорлық, мұғалімдердің мәртебесін көтеріп, елдің әл-ауқатын арттыру мәселелері техникалық және кәсіптік білім беру саласы қызметкерлерін қуантты. Қазақстандағы білім беру жүйесін дамыту, жаңғырту арқылы елімізде қабылданған стратегиялық маңызы бар бағдарламаларды жүзеге асыратын болашақ мамандарды дайындау, ұлттық мектебіміздің беделін биіктету үшін алдымыздағы үш жылда мектеп жетіспеушілігін жойып, 2020 жылға дейін барлық 3 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды 100% мектепке дейінгі мекемелермен қамту жоспары нақтыланды. Елбасының жыл сайынғы жолдауларында жастарға қамқорлық ешқашан назардан тыс қалған емес. Сондықтан да, біздің студенттер биылғы Жолдауды жоғары қызығушылықпен қабылдады. Үкіметке 2016 жылдың 1 қаңтарынан бастап стипендия мөлшерін 25 пайызға арттыруды қамтамасыз етуді тапсырды. Үлгерімі жоғары студенттер мен оқушыларға қолдау көрсетудің тиімді жүйесін құру қажеттілігін айтты. Елбасы болашақта денсаулық саласы қызметкерлерінің жалақысын 28 пайызға, білім саласы қызметкерлерінің жалақысын 29 пайызға, әлеуметтік қамсыздандыру саласы мамандарының айлық көлемін 40 пайызға арттыру жоспарымен таныстырды. Үкіметке 2015 жылдың 1 шілдесінен бастап мүмкіндігі шектеулі және асыраушысынан айырылған жандарға берілетін әлеуметтік жәрдемақыны 25 пайызға арттыруды жүктеді. Осының барлығы халықтың әл-ауқатын арттыру үшін жасалып жатқан қамқорлық екендігін облысымыздағы техникалық және кәсіптік білім беру мекемелері, ұжымдары айқын сезініп, Елбасы саясатын әрқашан қолдайды. Мемлекеттік тілдің мәртебесін арттыру, барлық ұлттар мен ұлыстардың тілін, мәдениетін және салт-дәстүрін дамытуға барынша жағдай жасау, қазақ тілі бүгінде ғылым мен білімнің, интернеттің тіліне айнала бастады. Қазақ тілін ұлттың ұйытқысы ету, Мәңгілік еліміздің, Мәңгілік тіліне айналдыру турасында айтқан ойлары мен жоспарлары баршамызға терең ой тастады. Елбасы Жолдауы – еліміздің бірлігін нығайтып, өркениеттілігімізді дәлелдеп, болашаққа нық қадам жасауға жұмылдыратын құжат. Сондықтан, Жолдауды қолдай отырып, тиісті тапсырмаларды тыңғылықты атқаруымыз бүгінгі күннің басты талабы деп ойлаймын. Біздің мақсатымыз, Президент Жолдауын елге насихаттап, әрбір еңбек ұжымына, қарапайым халыққа егжей-тегжейлі түсіндіру арқылы мәреге жетуге мүлтіксіз орындаудың айқын жолына нақты үлес қосу. Әсіресе, Елбасымыздың қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесінің басты бағдары терең білім, кәсіби іскерлік деген пікірі ойдан шықты. Бұл алдағы күндерге зор үмітпен қарауға мүмкіндік беріп отыр. Біздің Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледж ұжымы мүшелерінің жұмысына Жолдау жаңа серпін берді. Мәңгілік елімізді одан әрі дамытуға, әлемнің дамыған елдерінің қатарына енуіне үлес қосып, жоғары білікті, патриот мамандарды даярлауға өз үлесімізді қосамыз. Осындай санаға серпіліс берген істі ұрпақтан-ұрпаққа жалғастыра беру басты борышымыз болып есептеледі. Шалқыма ҚҰРМАНАЛИНА, Ж.Досмұхамедов атындағы педагогикалық колледж директоры, профессор. ОРАЛ.