Бұған дейін НЗМ оқушыларына жасанды интеллект, цифрлы технологиялар, роботтехника, инженерия, сәулет өнері, экология саласындағы танымал отандық және шетелдік спикерлер онлайн-форматта қазақ, ағылшын және орыс тілдерінде вебинарлар өткізген. Олардың қатарында еуропалық футурист Герд Леонхард (Швейцария), сутекті көлік түрлері бойынша аустралиялық сарапшы Брендан Норман, ресейлік «R:ED» компаниясының білім беру жобаларын дамыту бөлімінің басшысы Алиса Большакова, Назарбаев университетінің ғылыми қызметкері Жанат Махатаева және басқа да беделді ғалымдар бар. Ал практикалық сабақтар топографиядағы Пифагор теоремасына, жер сілкіністерін түсіну үшін математикалық модельдеуді пайдалануға, ғарыш материалдарын жасауға және химия, биология, физика, математика мен информатика саласындағы басқа да жобаларға арналды. Түркістан қаласында өткен басты іс-шарада «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ қызметкерлері әзірлеген оқу және цифрлы ресурстар жәрмеңкесіне оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер, жинақтар, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауға арналған нұсқаулықтар қойылды. Аталған ұйымның басқарма төрайымы Күләш Шәмшидинова мен Түркістан облысы әкімінің орынбасары Сәкен Қалқаманов дарынды оқушылардың ғылыми жобаларын көрді. Мысалы, «Жүйелік-әдістемелік кешен» онлайн платформасы, 3D форматындағы NIS LAB виртуалды зертханасы, NIS MEET POINT ашық онлайн алаңы көрсетілді. Сондай-ақ оқушылар «Мен сияқты жаса» тақырыбындағы STEAM жобаларын таныстырды. Олардың басым бөлігі медицина саласына жасанды интеллекті енгізуге арналған. Мысалы, Тараз қаласындағы NIS-те әзірленген COVID-19 клиникалық симптомдарды бақылау жүйесі Жамбыл облысындағы ең үздік стартап аталып, республикалық ғылыми жобалар байқауында екінші орынды жеңіп алды. Бұл жоба Тараз қалалық көпсалалы ауруханасына қолданысқа берілген. «Құрылғының негізгі тиімділігі – арақашықтықты сақтай отырып, дәрігерлерге температураны, сатурация мен жүрек соғу жиілігін анықтауға көмектеседі. Мысалы, қазір менің температурам 36-ны көрсетіп тұр. Жүрек соғу 44 және сотурациям – 94. Дені сау адамдарда сатурация 93-тен кем болмау керек. Одан аз болса онда ол адамның денсаулығында кінәрат бар деген сөз», дейді Тараз қаласындағы Назарбаев зияткерлік мектебінің оқушысы Камилла Машанло.
Сонымен қатар қатысушылар қолданыстан шыққан «Екінші өмір» техникасын пайдаланатын экологиялық зерттеулерін қорғады. К.Шәмшидинова Наурыз кездесулерінің ең негізгі міндеті – балалардың әр пән бойынша алған білімін практикада іске асыру екенін айтады. «Оның сыртында біз осы облыстағы мектеп мұғалімдерін оқытып жатырмыз. Бізден үйренген дүниесін ертең барып ауылға, өздерінің әріптестеріне үйретсін», дейді К.Шәмшидинова.
Түркістандағы іс-шара барысында оқу дрондары ұшырылып, «Алтын сақа» және «Ең сейсмотөзімді ғимарат» командалық ойындары, жас өнертапқыштар құрастырған автокөліктер жарысы ұйымдастырылды. Сондай-ақ оқушылар Наурыз кездесулерінің мәдени бағдарламасы аясында Қожа Ахмет Ясауи кесенесі, Арыстан баб, Отырар төбе, «Ұлы дала мұражайы» және Керуен сарайында болды.
Түркістан облысы