• RUB:
    4.98
  • USD:
    516.93
  • EUR:
    542.52
Басты сайтқа өту
Еңбек Бүгін, 08:58

Өз кәсібінің шебері

28 рет
көрсетілді

Атбасар ауданындағы еңбекші азаматтардың дені нәсібін теміржол бойынан тереді. Осы салаға қатысты ірі кәсіпорындар өңір тұрғындарын жұмыспен қамтып отыр. Соның бірі – Атбасар электровоз жөндеу зауытының қарапайым жұмысшысы, еңбегіне адал майталман маман Ерлан Нығмет.

2009 жыл. Пойыз түн ортасында бір шағын стансаға сәл іркіліс жасады да, локомотив гудогы бір-екі рет нәумез ысқырып жүріп кетті. Жол жиегіндегі шағын ауылдар қарауытып көрінеді. Біз Атбасар вокзалына келіп тоқтағанда, маңайда адам аз еді, локомо­тив депосы жақтан екі-үш адам көрінді. Біреуі вагондарды бойлап, бері қарай аяңдап келеді. Ұзын сапты домалақ балғамен темір доңғалақтарды тықылдата соғып қояды. Ерлан Нығмет ағамен біз осылай та­ныстық. Содан бері еңбек десе ерттеулі аттай дайын тұратын бейнеткеш жанмен тіпті етене жақынбыз. Ерағаң 2008 жылы Қаракөл ауылынан Атбасар қаласына көшіп келіп, «Аждар және К» вагон жөндеу депосына жұмысқа тұрыпты. Содан табан аудармай, осы берекелі ұжымда он үш жыл еңбек етті.

Ел экономикасының қа­лыпты дамуы үшін іргелі өн­діріс орындарының саны артып қана қоймай, өнім сапа­сы да жақсарып, жұмыс деңгейі жоғарылап отыруы керек. Мұн­дай таразы басын тең ұстаған игі іс-шаралар екі қолға бір күрек іздеген қарапайым ең­бек адамдарын тұрақты жұ­мыс­пен қамтамасыз етуге сеп. Осы орайда еліміздің әр ай­мағындағы кеңес заманын­да пайдалануға беріліп, кейін 90-жылдарғы топалаң кезінде тоқтап, тоқырап қалған ескі өндіріс ошақтарының кейбі­рінің қайта түрленіп, жанданып жатқаны көңіл қуанта­ды. Солардың бірі Атбасар ауда­нындағы «Аждар және К» вагон жөндеу депосы өңірде өркен жайған кәсіпорындардың бірі.

– Өндіріс ошағы бұрынғы вагон жөндеу депосының орнын­да пайда болған. Кәсіпорын жүк вагондарына қажетті ірілі-ұсақты бөлшектер мен тораптарды дайындауға машықтанған, жүк вагондарын жөндеудің толық циклін қамтиды. Депода әрбір ауысым сайын 7 жүк вагонына жоспарлы жөндеу жүргізілсе, 4-5 вагон күрделі жөндеуден өткізіледі. Осы салада ұзақ жыл жұмыс істеп, мол тәжірибе жинауы­ма қамқорлық жасаған Аж­дар Тайшытаев ағамызға ал­ғыс айтамын, – дейді Ерлан Нығмет.

Салыстырмалы түрде айтсақ, елімізде 2010-жылдары небәрі 12 вагон жөндеу кәсіпорны болса, бүгінде олардың саны 30-ға жетіп жығылды. Биыл күзде бұл қатарға тағы бір өндіріс ошағы қосылды. Атбасардағы Локомотив құрастыру зауытының капсуласы салынды. Машина жасау – индустрияландырудың негізгі діңгегі. Өйткені экономи­ка­ның өзге бағыттары дәл осы салаға тәуелді. Машина жасау агроөнеркәсіп, энергетика, металлургия, көлік секілді іргелі секторлардың жұмысын жандандырып отыр. Теміржол – осы саланың үлкен бір бөлігі.

– Қазір «Қамқор Локомотив» ЖШС-ның Атбасар электровоз жөндеу зауытында қатардағы жұмысшы болып еңбек етемін. Бір күн толық жұмыс істеп, екі күн демаламыз. Мұнда жұмыс­қа кіргеніме де екі жылдан асты. Жалақымыз жақсы, уақытында беріледі. Бұған қоса компания тарапынан сауықтыруға ақша төленеді, мерекелерде сыйақы беріп тұрады, – дейді ол.

Осы орайда ауданды алға тартып отырған теміржол кәсіп­­орындарын атап айтар бол­сақ, олардың ішінде Атбасар электровоз жөндеу зауыты, «Аж­дар және К» вагон жөндеу кәсіпорны, «Atbasartehnopark» сервистік серіктестігінің орны бөлек. Қазір бұл кәсіпорын­дар жүк вагон­дарының барлық түрін сапалы жөндеп қана қоймай, қажетті бөлшектерді де шығара алатын жағдайға жетті. Міне, осы жетістік­тердің бәрінде қарапайым жұмысшылардың айқын қолтаңбасы бар.

Атбасар электровоз жөндеу зауыты қызметкерлерінің айтуынша, уақыт талабына сай болу үшін салаға серпін беретін тың жаңалықтарды үнемі енгізіп отыру керек. Сол мақсатпен алдағы уақытта мұнда вагондарды жөндеудің толық айналымын жүзеге асыру жос­парланып отыр. Атбасардағы деполардың халыққа тигізіп отырған пайдасы зор, өңірдің негізгі экономикалық әлеуетін ұстап тұр деп батыл сеніммен айтуға болады.

«Ерінбеген адамға жұмыс табылады. Әлбетте, қол жұмы­сының оңайы жоқ. Біздің жұмыс та ауыр еңбекке жатады. Басқа мезгілді айтпағанда, қыстың қыраулы күндері, сақылдаған сары аязда көк темірмен алысу жеңіл жұмыс емес. Бірақ соған сай, өз ризығы бар кәсіп. Бәзбіреулер «қазақтың темір мен техникаға икемі жоқ» деп айтып жатады. Қателеседі. Біздің дархан ұста ата-бабаларымыз да болат балқытып, темір қорытудан кенде болмаған», дейді Е.Нығмет.

Жапондарда бір салада ұзақ жыл тұрақты істей­тін ма­ман­­дарға деген құр­мет жоға­ры бо­лады екен. Кейіп­кері­міз Ер­лан Нығмет секілді осы сала­да бұл­жымай төр тегіп келе жат­­­қан еңбек адамдары елен­­гені жөн. Мемлекет бас­шы­сы Қ.Тоқаев биылғы Жол­дауын­да келер 2025 жылды «Жұ­мысшы мамандықтары жы­лы» деп жариялады. «Осы уақыт ішінде техникалық және кәсі­би білім беру жүйесін ре­фор­малау қажет. Әрі біз жұ­мысшы мамандықтарын дәріп­теу арқы­лы қоғамда еңбек­қор және нағыз маман болу идея­сын насихаттаймыз», деді Президент. Яғни қоғам­да ең­бек­қорлық, кәсібилік сияқ­ты қасиеттер өте жоғары бағала­нып, дәріптелуі тиіс.